Sporthojsfest 28 jan 2023

Tomas Lofterud

Avdankad murvel
Gick med
23 Jun 2005
Ort
Tokhult
Hoj
Triumph Sprint 900 -98, Honda Transalp -99, Yamaha FZ1 -07, Triumph Bonneville -65, Yamaha XT660R 2007
? De flesta av mina polare som var där avslutade tidigt och gick vidare till ställen som det var mer drag på och inte så "avslaget" ? Det är de rapporter jag har fått av dom ?
Har för mig att det gick ganska vilt till på tidiga sporthojsfester, men folk har kanske blivit äldre och mognare?
 

Tomas Lofterud

Avdankad murvel
Gick med
23 Jun 2005
Ort
Tokhult
Hoj
Triumph Sprint 900 -98, Honda Transalp -99, Yamaha FZ1 -07, Triumph Bonneville -65, Yamaha XT660R 2007
Jupp, så var det men vi hojåkare blir inte yngre och bäst före datum är passerat för många ?
Ändrar mig från ”har för mig” till; Vet att det gick vilt till…
Mitt minne kom tillbaks och blottade historier som innefattar perukbärande, brottningsmatcher och ”känn på mina silikontuttar”….
Resten kommer i mina memoare! (Som aldrig kommer att skrivas)
 

Pippi

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jul 2004
Ort
Tyresö
Hoj
Troll
Ni är ju för roliga!

Självklart hade vi en grym fest! Dessvärre var det lite missförstånd som gjorde att festen inte övergick till SH standard. Kl 23 stängdes portarna och vi drog vidare till andra partyställen.

Men! Redan nu så är datumet satt för 2024 i samband med MC-mässan i Älvsjö. Så boka 27 januari redan nu och så ser vi till att den festen blir precis lika grym som innan pandemin!
 

CBR1

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Feb 2015
Ort
Här eller där
Hoj
aprilia
Ni är ju för roliga!

Självklart hade vi en grym fest! Dessvärre var det lite missförstånd som gjorde att festen inte övergick till SH standard. Kl 23 stängdes portarna och vi drog vidare till andra partyställen.

Men! Redan nu så är datumet satt för 2024 i samband med MC-mässan i Älvsjö. Så boka 27 januari redan nu och så ser vi till att den festen blir precis lika grym som innan pandemin!
Vad innebär SH standard ?
 
Nyheter
Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Kör motorcykel som om du älskar livet!

Att värmen återvänder efter...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

Top