Sporthojs bästa färgmatchare!!! TÄVLING!

detta duger väl?

Bifogat

• rst18crop.jpg
    rst18crop.jpg
    127.9 KB · Visningar: 371
En fråga... Kanske dum sådan, vem vet?

Vad är det som är så gayigt med depåstöd? Det är ju bara praktiskt när man ställer av hojen. Det är ju inte så att man har depåstödet på ryggen när man är ute och kör. Inget som syns ju.

Ni som tycker att det är gayigt. Hur gör ni när ni ställer av hojen?

Angående färgmatchningen, om det är gay så måste jag vara världens gay. Har ingen bild med allt på, men slå detta: Allt Är Rött, Vitt & Svart. HOJ: R6. STÄLL: Alpinestars TLD. STÖVLAR: Alpinestars SMX. HANDSKAR: Alpinestars SP2. HJÄLM: Lazer. :banana

Inte lätt att slå. :tummenupp

Det är inte depåstödet i sig som är gay, utan enbart de lila depåstöden. Jag har ett gult :) Men inte behöver man väl ett depåstöd för att ställa av hojen? Men vid däcksbyte är det oslagbart, jag ska köpa ett till så jag har två till nyhojen. Gamlot ställer man bara upp på fyra pallbockar när man byter däck, leve vaggram!

Gulsnabbtrajja skrev:
Kom igen nu alla färgmatchare, upp med bilder. Det är ju tävling juh!
Bli inte skrämda av att Mavve trackades för sina :D

Aha, jag uppfattade inte det som en tävling utan som en egotråd.

Gulsnabbtrajja skrev:
Är inte färgmatchning lika gay som lila depåstöd? :7peta
Hahaha... och mavve har de båda!

här är mina bidrag:

Bifogat

• kajlyl.jpg
    kajlyl.jpg
    62.9 KB · Visningar: 215
  • kopia-av-119_1917.jpg
    kopia-av-119_1917.jpg
    62.5 KB · Visningar: 223
OLJEKYLD GSXR skrev:
Det är inte depåstödet i sig som är gay, utan enbart de lila depåstöden. Jag har ett gult :) Men inte behöver man väl ett depåstöd för att ställa av hojen? Men vid däcksbyte är det oslagbart, jag ska köpa ett till så jag har två till nyhojen. Gamlot ställer man bara upp på fyra pallbockar när man byter däck, leve vaggram!

Okey. Schysst svar. Då ska jag nog köpa röda depåstöd så det blir mer färgmatchning. Gayig färgmatcning är INNE!!! :yoparty

Xerious skrev:
Okey. Schysst svar. Då ska jag nog köpa röda depåstöd så det blir mer färgmatchning. Gayig färgmatcning är INNE!!! :yoparty

Vi hade en diskussion om lila depåstöd sommaren 02 när forumet var ganska nytt och det inte var så många medlemmar här. Den diskussionen ballade ur ganska friskt och det är därför det kommer kommentarer om lila depåstöd ibland. Inte så lätt att veta om man inte va medlem då. :)

MrGooFy skrev:
Vi hade en diskussion om lila depåstöd sommaren 02 när forumet var ganska nytt och det inte var så många medlemmar här. Den diskussionen ballade ur ganska friskt och det är därför det kommer kommentarer om lila depåstöd ibland. Inte så lätt att veta om man inte va medlem då. :)
var det fler än mavve som hade det? :7peta

kajlyl skrev:
var det fler än mavve som hade det? :7peta

*harkel* Det är numera jag som äger mavves depåstöd. Och det är det verkligen inget fel på. Funkar finfint. ;) Snyggt e det också. hehe

NO_FEAR skrev:
*harkel* Det är numera jag som äger mavves depåstöd. Och det är det verkligen inget fel på. Funkar finfint. ;) Snyggt e det också. hehe
haha sucker! ...han försökte först lura på mig det :p

säker funktionellt men ack så gay :rolleyes:

Nöjd!!

Katig men ej ensam om att vara det :finger !!

Bifogat

• sviestad_2034.jpg
    sviestad_2034.jpg
    71.7 KB · Visningar: 276
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden