Bikerbitch
Stolt mamma
Bonnie skrev:just de...Tequila MC vann kampen över Ignite MCfast vi gillar er ändå.... vi kan trösta er nästa gång.... vi lovar att inte spy eller choka....
Jag såg tre människor med gröna tröjor. hur många var ni totalt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bonnie skrev:just de...Tequila MC vann kampen över Ignite MCfast vi gillar er ändå.... vi kan trösta er nästa gång.... vi lovar att inte spy eller choka....
Bikerbitch skrev:Jag såg tre människor med gröna tröjor. hur många var ni totalt?
vi andra vägar att ha den på oss säger som jag sa när vi fick dom...."gör om gör rätt" 
Bonnie skrev:Tack till MikkE som höll ordning på svansen![]()

Bikerbitch skrev:hur många var ni totalt?
Macho Woman skrev:Öh, min mormor har fått stroke
Macho Woman skrev:Öh, min mormor har fått stroke, så det var nog mer det som gjorde att jag höll mig lugn.![]()
Tackar för en mycket trevlig kvällKakan skrev:ajdå det var inte kul att höra.
Men det är alltid kul å träffa sjönsjungande Macho![]()

He he he,för mig var det mera bluesläge så att säga.Fick visst i mig lite sprit o grejer hos kakan.Sen hade man ju suttit o ölat på puben här hemma sen kl 14 så man va ju lite sliten redan innan.Får nog ta det lite mer piano nästa gång så att man tar sig till själva festen oxå.MikkE skrev:Hua. När jag kom till Tivoli va jag verkligen inte på humör för att partajja. Kul att snacka med andra, men själva rocken inom mig kom inte igång.
Och va var det för jävla musik de spelada om och om igen hela tiden. Blä, mer rock åt folket!
Johanjulgran skrev:Tackar för en mycket trevlig kväll![]()
Vi var minst 4 med gröna tröjor![]()
Vi ses igen på krysningen![]()
Bikerbitch skrev:Vi var 16 medlemmar där. Nästan alla hade tröjorna på. Dessutom är vi snyggare, ni behöver ju supa er fulla på tequila för att bli som vi![]()
vi är party klubben ju

ktmjacke skrev:He he he,för mig var det mera bluesläge så att säga.Fick visst i mig lite sprit o grejer hos kakan.Sen hade man ju suttit o ölat på puben här hemma sen kl 14 så man va ju lite sliten redan innan.Får nog ta det lite mer piano nästa gång så att man tar sig till själva festen oxå.
Det ÄR redan vår!!! Det måste vara det eftersom jag och besten skrämde bilister i Slöddertälje igår på da'n!vågen skrev:vågen fixar våren![]()

Yasha skrev:Det ÄR redan vår!!! Det måste vara det eftersom jag och besten skrämde bilister i Slöddertälje igår på da'n!![]()

Kakan skrev:då borde våren vara här![]()

TwinSucker skrev:Eller så är det bara så att hon inte orkar vänta på våren längre
Tack alla för ytterligare en kanonkväll på Tivoli, det va kul att träffa på alla igen![]()
Men det är dax för torra vägar, 20 plusgrader och sol snart...hoppas jag iaf![]()
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |
|
|
BMW F 450 GS för prisvärda äventyr
BMW presenterade den länge ... |
|
|
BSA Thunderbold avtäckt på EICMA