Sporthojpub på Tivoli 19 mars

Neeej! Inte Beppefluff! Basta :)

seriemordar1.jpg

Jag antar att ni andra är på väg nu?!!!?
Förfest nu, snart bär det av till Tivoli

//Tequila MC

Festen !!!

Jahwoll !!!

Lockenn loll

Som vissa säger har byggt om min gamm sucka hehe hopppas de kommer varma dagar snart längtar te o köra hoj :=)

Hej hopp alla glada. En timmes promenad senare är man hemma och har sparat in en taxiresa i pengar till hojen! Nu jävlar är sparandet igång ;-)

Tack till alla som uppslöt för en jättekul kväll! Det var skitkul. Haha... båten blir nog t.om. roligare :D :yoparty :fyllisar

en timme buss och sen taxi resa senare så va man hemma lite halv långt hem i kylan. inte ens spriten höll en varm vill att det ska bli sommar.
men trevligt va det på tivoli och hamn som man va på tidigare.
det tråkiga e väll att minnet e som en guldfisk så måste väll gå dit flera gånger så man kommer ihåg alla man hällsa på ikväll.

Last edited:
tack för en trevlig kväll - och tack till er som var med på efterfesten - va skönt att ni gått hem nu så jag får sova.

Webspy skrev:
tack för en trevlig kväll - och tack till er som var med på efterfesten - va skönt att ni gått hem nu så jag får sova.

Efterfest!!!!?!??!?! vart?!?! vart!??!? vart?!?!?! :yoparty :banana :fyllisar :ätapiller

Webspy skrev:
:yoparty
Skulle sagt nått :pannkyss Du får SMS'a över några blå piller som bot ;)

D-one skrev:
Kul att träffa alla igen :yoparty

Huvudet värker och jag skulle behöva en av din berömda mackor Vågen :död ...

Puss på dig gumman! Vi får ta en picknick snart i den efterlängtade värmen med lite Hoegarden och smörgåsar med rökt parmaskinka, soltorkade tomater, vitlökssås m.m :nicka

vågen skrev:
Puss på dig gumman! Vi får ta en picknick snart i den efterlängtade värmen med lite Hoegarden och smörgåsar med rökt parmaskinka, soltorkade tomater, vitlökssås m.m :nicka

Låter som en riktigt bra ide :tummenupp . Lång prommenad på djurgårn vid vattnet och en filt att sitta på.
Fixar du fram våren först??

D-one skrev:
Låter som en riktigt bra ide :tummenupp . Lång prommenad på djurgårn vid vattnet och en filt att sitta på.
Fixar du fram våren först??

vågen fixar våren :yoparty

TACK alla för en galen kväll !!!!!! :yoparty

Trots salt i ögat o innanför kläderna hade jag trevligt som vanligt ! Ni ser, man ska göra som vanligt o inte ANNORLUNDA !! :tummenupp

PS Vi ses på kryssningen då !!!! :banana :fyllisar :banana

D-one skrev:
Kul att träffa alla igen

Körde halvannorlunda.... sitter på jobbet och sliter ihop pengar till nästa fest :banana

Har redan glömt bort nick och namn på de jag pratade med... eller nu.... kom jag på det...

d-one.... hemgjord t-shirt... :Bugar

pojkar och flickor...glöm inte choken! bra att grunda lagom innan så man inte spyr... :rofl

just de...Tequila MC vann kampen över Ignite MC :yoparty fast vi gillar er ändå.... vi kan trösta er nästa gång.... vi lovar att inte spy eller choka....

Tack till MikkE som höll ordning på svansen :tummenupp

Back