Sporthojpub på Tivoli 19 mars

Neeej! Inte Beppefluff! Basta :)

seriemordar1.jpg

Jag antar att ni andra är på väg nu?!!!?
Förfest nu, snart bär det av till Tivoli

//Tequila MC

Festen !!!

Jahwoll !!!

Lockenn loll

Som vissa säger har byggt om min gamm sucka hehe hopppas de kommer varma dagar snart längtar te o köra hoj :=)

Hej hopp alla glada. En timmes promenad senare är man hemma och har sparat in en taxiresa i pengar till hojen! Nu jävlar är sparandet igång ;-)

Tack till alla som uppslöt för en jättekul kväll! Det var skitkul. Haha... båten blir nog t.om. roligare :D :yoparty :fyllisar

en timme buss och sen taxi resa senare så va man hemma lite halv långt hem i kylan. inte ens spriten höll en varm vill att det ska bli sommar.
men trevligt va det på tivoli och hamn som man va på tidigare.
det tråkiga e väll att minnet e som en guldfisk så måste väll gå dit flera gånger så man kommer ihåg alla man hällsa på ikväll.

Last edited:
tack för en trevlig kväll - och tack till er som var med på efterfesten - va skönt att ni gått hem nu så jag får sova.

Webspy skrev:
tack för en trevlig kväll - och tack till er som var med på efterfesten - va skönt att ni gått hem nu så jag får sova.

Efterfest!!!!?!??!?! vart?!?! vart!??!? vart?!?!?! :yoparty :banana :fyllisar :ätapiller

Webspy skrev:
:yoparty
Skulle sagt nått :pannkyss Du får SMS'a över några blå piller som bot ;)

D-one skrev:
Kul att träffa alla igen :yoparty

Huvudet värker och jag skulle behöva en av din berömda mackor Vågen :död ...

Puss på dig gumman! Vi får ta en picknick snart i den efterlängtade värmen med lite Hoegarden och smörgåsar med rökt parmaskinka, soltorkade tomater, vitlökssås m.m :nicka

vågen skrev:
Puss på dig gumman! Vi får ta en picknick snart i den efterlängtade värmen med lite Hoegarden och smörgåsar med rökt parmaskinka, soltorkade tomater, vitlökssås m.m :nicka

Låter som en riktigt bra ide :tummenupp . Lång prommenad på djurgårn vid vattnet och en filt att sitta på.
Fixar du fram våren först??

D-one skrev:
Låter som en riktigt bra ide :tummenupp . Lång prommenad på djurgårn vid vattnet och en filt att sitta på.
Fixar du fram våren först??

vågen fixar våren :yoparty

TACK alla för en galen kväll !!!!!! :yoparty

Trots salt i ögat o innanför kläderna hade jag trevligt som vanligt ! Ni ser, man ska göra som vanligt o inte ANNORLUNDA !! :tummenupp

PS Vi ses på kryssningen då !!!! :banana :fyllisar :banana

D-one skrev:
Kul att träffa alla igen

Körde halvannorlunda.... sitter på jobbet och sliter ihop pengar till nästa fest :banana

Har redan glömt bort nick och namn på de jag pratade med... eller nu.... kom jag på det...

d-one.... hemgjord t-shirt... :Bugar

pojkar och flickor...glöm inte choken! bra att grunda lagom innan så man inte spyr... :rofl

just de...Tequila MC vann kampen över Ignite MC :yoparty fast vi gillar er ändå.... vi kan trösta er nästa gång.... vi lovar att inte spy eller choka....

Tack till MikkE som höll ordning på svansen :tummenupp

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...