Sporthojar i Karlskrona?

MANGAN skrev:
HAHAHA ......gammal tråd men kunde inte låta bli att skarta lite åt den där TORSKEN :clown

Måste ju va någon som driver med mej :rofl :rofl

HEHE låter som om någon vill utmana Torsken, vad sägs om att göra upp i en gammal hederlig burntävling?

Kul att tråden har fått liv igen, men varför uppdaterar ni inte er sida Dass Micke? Samma gamla "stunts" som innan. Ska ni köra med RP så borde ni nog byta namn från BFLATRIDERS till GAYFLATRIDERS :rofl :rofl :rofl

RP rockar, såg att ni uppdaterat sidan med lite nytt, fan va häftigt att ni redan varit ute o piskat era bågar.

Peace - Torsken

torsken skrev:
HEHE låter som om någon vill utmana Torsken, vad sägs om att göra upp i en gammal hederlig burntävling?

Kul att tråden har fått liv igen, men varför uppdaterar ni inte er sida Dass Micke? Samma gamla "stunts" som innan. Ska ni köra med RP så borde ni nog byta namn från BFLATRIDERS till GAYFLATRIDERS :rofl :rofl :rofl

RP rockar, såg att ni uppdaterat sidan med lite nytt, fan va häftigt att ni redan varit ute o piskat era bågar.

Peace - Torsken
Jag vet inte om du har märkt att det har varit vinter min lille torsk! :va
Har annars övat lite vinterstunts. Det gick så där!

Var har du själv dina stuntbilder om jag får fråga? :7peta

Bifogat

• Micke.jpg
    Micke.jpg
    26.9 KB · Visningar: 92
Torsken: Var det du som var vid Maxi idag??? Såg iallafall en CB750 (blå) som körde vid maxirondellen idag :yoparty
Trodde fan du skulle slå i centralstödet när du la ner hojen i rondellen :hihi

tjena RP fy fan vad nice ni körde i dag, vi skulle till gymmet och så såg vi er och tvät nitade, fy fan vad nice R1:or, och miniblinkers,,heheh
hoppas man kan få kolla på någon gång när ni stuntar...hhehe

//killen i derbi:n :yoparty

Har ni nu varit ute o stuntat! man ska inte hålla på med sånt trams :fatta! :mattias :mattias ........ :crash :3freak

Hej,
Kom till Kalmar istället och åk med oss.

Det är tur att ens mod inte hänger på vem som kör käckast eller har nyaste stället. Eller hur!? Det kommer innifrån! Kan inte köpas för pengar.

Maila gärna: rikard@himlen.nu Vi kör oftast på onsdagar.

Ha de gott!

/ Rikard

torsken skrev:
tror det bli svårt för mig att platsa i Rövens Pågar, min hoj är inte mycket snabbare än en 125:a och smidig som en telefonkiosk :(

Måste man verkligen gå på malmös musikskola för att platsa i ditt gäng micke? Såg era bilder på hemsidan, schyssta. Kul att ni har tjejer i gänget. Skulle hemskt gärna vilja lära mig stunta, vi kanske kan ta en sväng nån dag så kanske du kan lära mig lite trix. Det måste väl gå att slanga med min om man piskar upp kopplingen vid högt varv, det funkade ju t.o.m på min gamla dt :fakta

Till Rövens Pågar:
Kan man få hänga med er någongån, vill inte vara nån bromskloss för er, men man kanske kunde möta upp er och få sig en uppvisning? Jag har ju redan sett att ni kan stunta friskt :squid

Rikard skrev:
Hej,
Kom till Kalmar istället och åk med oss.

Det är tur att ens mod inte hänger på vem som kör käckast eller har nyaste stället. Eller hur!? Det kommer innifrån! Kan inte köpas för pengar.

Maila gärna: rikard@himlen.nu Vi kör oftast på onsdagar.

Ha de gott!

/ Rikard

Tjenare Rikard!

Så du kör fortfarande gammelblejden. Om jag inte har tagit fel på person så körde vi ihop hem från bankörning på Falkenberg för några år sedan, jag körde en blå Retta med gula fälgar då, nu kör jag Gixxer1000 -03 istället.
Inte omöjligt att vi snurra förbi Kalmar i sommar, kanske på vägen till Borgholm :tummenupp

/Dr Gixxer

Jag också :hej

Tänker inte ens fråga om jag får jag SKA!! :fakta :3freak

jag har ett förslag beroende på väder, söndagen den 28/3 klockan 12 på bivaröd. alla ställer på och sen kör vi skiten av hojarna.

#2 skrev:
LOL! vilka jävla bitchar!! värsta jag sett!! det är ju inte varenda kotte som har råd å köpa splitter ny hoj och nytt ställ osv..
Inte ska man behöva man bli ihjälmobbad för det!!

:va :confused:

GIXxXER skrev:
jag har ett förslag beroende på väder, söndagen den 28/3 klockan 12 på bivaröd. alla ställer på och sen kör vi skiten av hojarna.

Tjena Bruno ....va fan e du inte klok :dummer :skrämd ....IS BJÖRNARNA springer fan för bi mitt fönster o de blir bara mer o mer driv is som flyter förbi :fakta

MANGAN skrev:
Tjena Bruno ....va fan e du inte klok :dummer :skrämd ....IS BJÖRNARNA springer fan för bi mitt fönster o de blir bara mer o mer driv is som flyter förbi :fakta

hahaha, fan här nere i söder har man ju kört hoj sedan januari :tummenupp

bifogar en liten från helgen :D , får väl ploga framför hojarna då eller hyra ymer :banana

Bifogat

• Bild%20008.jpg
    Bild%20008.jpg
    50.9 KB · Visningar: 51
  • Bild%20010.jpg
    Bild%20010.jpg
    54.5 KB · Visningar: 48
  • Bild%20031.jpg
    Bild%20031.jpg
    52.2 KB · Visningar: 53
GIXxXER skrev:
bifogar en liten från helgen :D , får väl ploga framför hojarna då eller hyra ymer :banana

Så illa är det faktiskt inte men det är ju BRUTALT kallt

Tjena Freddan! Absolut. Det vore kul!
Vi kanske ses på någon bandag oxå..

Ha det gott!

Rikard

Dr Gixxer skrev:
Tjenare Rikard!

Så du kör fortfarande gammelblejden. Om jag inte har tagit fel på person så körde vi ihop hem från bankörning på Falkenberg för några år sedan, jag körde en blå Retta med gula fälgar då, nu kör jag Gixxer1000 -03 istället.
Inte omöjligt att vi snurra förbi Kalmar i sommar, kanske på vägen till Borgholm :tummenupp

/Dr Gixxer

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...