Sporthojar i Karlskrona?

Micke Das

Rödljuskung i lågskor
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Lyckeby
Hoj
Tidigare: Yamaha YZF 600 R Thundercat. Nu: Baby Trold, Trille Noa -06.
Finns det några goa sporthojar i Karlskrona eller? Finns det nån organiserad körning eller bara lite sporadiska hojåk? Skulle va gött och köra ett helt gäng.
/Micke
 

torsken

Ny medlem
Gick med
24 Jul 2003
Ort
Spjutsbygd
Hoj
CB 750
Jag vet att det finns ett coolt gäng som kör som galningar i Karlskrona. Kommer inte riktigt ihåg vad dom kallar sig, men det börjar på R...

Tänkte ta kontakt med dom och höra om man platsar med sin hoj? :crash

Men har inte du redan ett mc-gäng Micke?
 

Micke Das

Rödljuskung i lågskor
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Lyckeby
Hoj
Tidigare: Yamaha YZF 600 R Thundercat. Nu: Baby Trold, Trille Noa -06.
Jag tror du menar Rövens Pågar. Dom hänger här på forumet ibland, men jag känner ingen av dem.
Fasen, är du från Spjutsbjugd!? Jag är från Ledja!
He, he, mitt MCgäng är inte så stort. Bara 2 hojar med varsin brud på bönpallen. Men vi är skittuffa!
Va fasen, vi får väl ut å glida nån da!
/Micke
 

torsken

Ny medlem
Gick med
24 Jul 2003
Ort
Spjutsbygd
Hoj
CB 750
tror det bli svårt för mig att platsa i Rövens Pågar, min hoj är inte mycket snabbare än en 125:a och smidig som en telefonkiosk :(

Måste man verkligen gå på malmös musikskola för att platsa i ditt gäng micke? Såg era bilder på hemsidan, schyssta. Kul att ni har tjejer i gänget. Skulle hemskt gärna vilja lära mig stunta, vi kanske kan ta en sväng nån dag så kanske du kan lära mig lite trix. Det måste väl gå att slanga med min om man piskar upp kopplingen vid högt varv, det funkade ju t.o.m på min gamla dt :fakta

Till Rövens Pågar:
Kan man få hänga med er någongån, vill inte vara nån bromskloss för er, men man kanske kunde möta upp er och få sig en uppvisning? Jag har ju redan sett att ni kan stunta friskt :squid
 

Chirre

Gubbe
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Ronneby
Hoj
Gubbkörd dussinhoj/Skrotad. Ny Crankshaftare 2011
Nä, du har en CB, därför bör du nog hålla dig till Moppeklubben.
Men vi behöver en kameraman.

Musikkårens brudar är välkomna att åka med oss :fakta
 

Blade 4-ever

Rövens Pågar
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Gnomeregan
Hoj
Red mechanostrider
Hahaha... Daimraiders.com låter som en klubb för mig :squid

Vi behöver ju faktiskt en kamraman som kan filma våra stunts :D
Och som chirre skrev så behövs det alltid Brudar till våra filmer :slicka :slicka :slicka
 

torsken

Ny medlem
Gick med
24 Jul 2003
Ort
Spjutsbygd
Hoj
CB 750
Jag ställer lätt upp med filmning. Kan ta med mig syrran också, hon är heltänd på sportbågar.
Jag vet att min hoj är skräp men jag ska spara ihop till en fetare nästa år. Vad är det som gäller nu, r1 eller Gsxr1000? Eller som farsan brukar säga:
- Allt under 900 är startmotor, höhö :)

Chirre skrev:
Nä, du har en CB, därför bör du nog hålla dig till Moppeklubben.
Men vi behöver en kameraman.

Musikkårens brudar är välkomna att åka med oss :fakta
 

Gabbe

Rackabajk MC
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlshamn
Hoj
Husaberg FS650 -07 + R1 fighter -02
torsken skrev:
Jag ställer lätt upp med filmning. Kan ta med mig syrran också, hon är heltänd på sportbågar.


Ja Torsken...ta gärna med dig syrran isf....hon kan isf få åka en sväng med mig...hehe :fakta

BTW...det var inte du som var ute och åkte inåt stan igår vid 3 tiden på dan.....är din CB blå och ditt skinnställ ljusblått med vita ränder längs armar och ben...typ årgång -75.....OM det var du så är ditt ställ = :zpy :zpy :zpy
 

torsken

Ny medlem
Gick med
24 Jul 2003
Ort
Spjutsbygd
Hoj
CB 750
hehe nä det var farsan som lånade min Cecilia (asså hojen). Kan hålla med om att hans ställ är lite omodernt.
Slänger upp en bild på mitt ställ, om ni ser mig så kan ni väl hälsa :)


BTW...det var inte du som var ute och åkte inåt stan igår vid 3 tiden på dan.....är din CB blå och ditt skinnställ ljusblått med vita ränder längs armar och ben...typ årgång -75.....OM det var du så är ditt ställ = :zpy :zpy :zpy [/B]
 

Bifogat

  • ställ.jpg
    ställ.jpg
    16.8 KB · Visningar: 415
Last edited:

Gabbe

Rackabajk MC
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlshamn
Hoj
Husaberg FS650 -07 + R1 fighter -02
WOW...ser ut som ett HALLMAN pro line -88-89 nånting!? Dom ställen är väl helt befriade från skydd och sånt = inget för en annan som stuntar och kör som en dåre hela tiden :p ? Själv skulle jag nog varken våga eller vilja visa mig ute i trafiken med ett sånt ställ :skrämd .

Och vad fan är det för handskar du hittat.....dom matchar inte med stället så bra....men det har du säkert fått höra förut :fakta
 

torsken

Ny medlem
Gick med
24 Jul 2003
Ort
Spjutsbygd
Hoj
CB 750
Tjenare Gabbe

Jo stället är ett Hallman. Fick det när jag fyllde 25, vet inte riktigt vilken årgång det är, men det är i hur bra skick som helst. Visst saknar det skydd men jag kör inte så avancerat, inte än iaf :hej

Handskarna fick jag av syrrans polare, funkar skitbra, nyfettade :fakta

Ska ni hålla till vid sailet? Hade varit kul att träffa er och ta en öl :öl Ni verkar vara riktigt roliga. Jag kan bjussa på första omgången :crash
 

MANGAN

#94
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlshamn
Hoj
YAMAHA YZF 450F -08 Performance by OvesMotor / Mangan-racing
Rövens Pågar!!! :

ni verkar stunta en del?? i såfall får måste ni komma ner till bivaröd o stunta. lördagsträffar varje lördag med christianstad xtream ---->> www.christianstad.se
 

Gabbe

Rackabajk MC
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlshamn
Hoj
Husaberg FS650 -07 + R1 fighter -02
torsken skrev:
Tjenare Gabbe

Jo stället är ett Hallman. Fick det när jag fyllde 25, vet inte riktigt vilken årgång det är, men det är i hur bra skick som helst. Visst saknar det skydd men jag kör inte så avancerat, inte än iaf :hej

Handskarna fick jag av syrrans polare, funkar skitbra, nyfettade :fakta

Ska ni hålla till vid sailet? Hade varit kul att träffa er och ta en öl :öl Ni verkar vara riktigt roliga. Jag kan bjussa på första omgången :crash


Jo vi ska ut och härja på sailet....klart du kan hänga på.....särskilt om du bjuder på ÖL :öl hehe....Och du.....ta med dig syrran och hennes polare med då vettja.... :tummenupp :tummenupp
 

Gabbe

Rackabajk MC
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlshamn
Hoj
Husaberg FS650 -07 + R1 fighter -02
MANGAN skrev:
Rövens Pågar!!! :

ni verkar stunta en del?? i såfall får måste ni komma ner till bivaröd o stunta. lördagsträffar varje lördag med christianstad xtream ---->> www.christianstad.se

Ja det hade vart BALL....brukar det vara mycket folk och stunta där?
 

MANGAN

#94
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlshamn
Hoj
YAMAHA YZF 450F -08 Performance by OvesMotor / Mangan-racing
ja för det mesta mellan ca 15-20 st på lördagsträffarna om det är fint väder
 

#2

mellan två hojjar!
Gick med
1 Jul 2003
Ort
Norrbotten
Hoj
Paus
LOL! vilka jävla bitchar!! värsta jag sett!! det är ju inte varenda kotte som har råd å köpa splitter ny hoj och nytt ställ osv..
Inte ska man behöva man bli ihjälmobbad för det!!
 
Nyheter
Shercos nya enduroprogram för 2025!

Igår kväll presenterades Sh...

Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Top