Sporthojar i Karlskrona?

torsken skrev:

Måste man verkligen gå på malmös musikskola för att platsa i ditt gäng micke? Såg era bilder på hemsidan, schyssta. Kul att ni har tjejer i gänget.

Sorry! Bflatriders är bara för studerande på Musikhögskolan. Men vi kan ju ut å dra en repa i alla fall.

Blade 4 ever.
Har du eller dina kumpaner möjligen ett garage på Skeppargatan med ett hål utanför i asfalten efter ett bakdäck som fått spinna av sig en aning?

Micke Das skrev:
Blade 4 ever.
Har du eller dina kumpaner möjligen ett garage på Skeppargatan med ett hål utanför i asfalten efter ett bakdäck som fått spinna av sig en aning?
:squid
Vad gör man inte för lite film :rock :rock :rock

Blade 4-ever skrev:
:squid
Vad gör man inte för lite film :rock :rock :rock
He, he!
Missade själv skådespelet, men en polare stod på första parkett på en balkong på samma gata. Har ni slängt ut filmen här på forumet?

på lördag blir det ös på bivaröd så bara kom :D

Bifogat

• p1010035t.jpg
    p1010035t.jpg
    32.5 KB · Visningar: 206
Jäklar vilken kick, har varit ute och stuntat med hojen. Lade av värsta burnen utanför glassiären :rock

Var är ni andra, helt tomt på bågar i stan. Tror att jag råkade få i mitt centralstöd i rondellen :skrämd

torsken skrev:
Jäklar vilken kick, har varit ute och stuntat med hojen. Lade av värsta burnen utanför glassiären :rock

Var är ni andra, helt tomt på bågar i stan. Tror att jag råkade få i mitt centralstöd i rondellen :skrämd

Heey....FETT Torsken.....en börn utanför glassiären är aldrig fel :fakta

Häftigt att du lyckades skrapa i C-stödet med :rock

Fan..det verkar ju nästan som om du skulle kunnat platsa i RP ngn gång i framtiden...du måste ju isf bara lära dig stunta lite med...eller iaf försöka..... :tummenupp :tummenupp

Jag fattar inte riktigt, räknas inte burna som stunt?

Ge mig gärna fler tips, känner att jag börjar få full kontroll på CB:n nu.

På lördag kan ni hitta mig och syrran i JJ Da Silvas tält på sailet, han är grym. Vore kul om ni kunde titta förbi. :öl

torsken skrev:

Ge mig gärna fler tips, känner att jag börjar få full kontroll på CB:n nu.

På lördag kan ni hitta mig och syrran i JJ Da Silvas tält på sailet, han är grym. Vore kul om ni kunde titta förbi. :öl

hehe....nej jag anser nog ej att en burn räknas som stunt....jag menar burna är ju inget svårt....det kan ju t.om en retard klara :fakta Dock är det en cool grej att göra ibland....

hmm...JJ Da Silva är ju en riktig ärke-gay :fakta Men nog kanske vi kan springa på varandra nån stans....skulle vara kul att se hur din syrra ser ut med ju.....hehe....hon kanske kan vara med lite i våran kommande film...

torsken skrev:

Nej ,nej, nej!!! :skrämd
Inte Da Silva! Hur kan man kalla sig för trubadur och musiker när allt är förinspelat!? Egocentrerad kareokesångare är bättre beskrivning.

Jag? Avundsjuk? :rodnar

Kolla in www.mickeoida.com isället!

GIXxXER skrev:
på lördag blir det ös på bivaröd så bara kom :D

H****TE :mad: Då befinner jag mej i Göteborg på Liseberg :fakta och jag som innförkaffat ny video kamera också :mad: Kommer det mkt folk?? mer änn vanligt altså eller du har ingen koll på det??

torsken skrev:
Ska du lira på sailet då? :hej
Tyvärr!

Men jag ska ha sommarkonsert i Fridlevstad Kyrka kl 18.00 på lördag. Direkt efter ska vi till Rödeby och spela på en 50-årsfest. På söndag ska jag jobba kl 7.00-21.15 med några timmars rast mitt på dagen. Under rasten ska vi åka till Holmsjö för att spela på Holmsjödagen.

Däremot tänkte jag festa på Sailet ikväll (torsdag) och ev. imorgon kväll. :öl

Chirre skrev:
Nä, du har en CB, därför bör du nog hålla dig till Moppeklubben.
Men vi behöver en kameraman.

Musikkårens brudar är välkomna att åka med oss :fakta

Hmmm. Det ska vi allt bli två om.....

torsken skrev:

HAHAHA ......gammal tråd men kunde inte låta bli att skratta lite åt den där TORSKEN :clown

Måste ju va någon som driver med mej :rofl :rofl

Last edited:
torsken skrev:
tror det bli svårt för mig att platsa i Rövens Pågar, min hoj är inte mycket snabbare än en 125:a och smidig som en telefonkiosk :(

Måste man verkligen gå på malmös musikskola för att platsa i ditt gäng micke? Såg era bilder på hemsidan, schyssta. Kul att ni har tjejer i gänget. Skulle hemskt gärna vilja lära mig stunta, vi kanske kan ta en sväng nån dag så kanske du kan lära mig lite trix. Det måste väl gå att slanga med min om man piskar upp kopplingen vid högt varv, det funkade ju t.o.m på min gamla dt :fakta

Till Rövens Pågar:
Kan man få hänga med er någongån, vill inte vara nån bromskloss för er, men man kanske kunde möta upp er och få sig en uppvisning? Jag har ju redan sett att ni kan stunta friskt :squid

Vi kanske skulle skapa en CB-club, skulle va stentufft... för i den där klubben stjärtgossarna (även kallat rp) platsar man ju inte :hihi

Så den här gamla tråden är på tapeten igen! :)
Nå, blir det nåt åkande i sommar eller?

Blade 4-ever skrev:
Jepp, nu har det börjat :yoparty :yoparty :yoparty

Torra vägar å sol :) Vi var ute idag o poserade å wheelade lite :banana
Gött!
Var inne på er hemsida och kikade lite. Go sida! Men var är brudarna? :tuttar

Micke Das skrev:
Gött!
Var inne på er hemsida och kikade lite. Go sida! Men var är brudarna? :tuttar

Skanksen finns i våra privata album, de kan väcka starka känslor eftersom bl a Bflatraiders skanksen finns med där :slicka

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT