Ska skruva tebax kåpor efter service ikväll... annars hade jag nog hakat på.... hmmm undrar nu varför jag skrev det här alls då det inte resulterar i nått förutom att jag inte ska meKl 18 idag på kajen ?
Nån som vill me ?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ska skruva tebax kåpor efter service ikväll... annars hade jag nog hakat på.... hmmm undrar nu varför jag skrev det här alls då det inte resulterar i nått förutom att jag inte ska meKl 18 idag på kajen ?
Nån som vill me ?
Ska skruva tebax kåpor efter service ikväll... annars hade jag nog hakat på.... hmmm undrar nu varför jag skrev det här alls då det inte resulterar i nått förutom att jag inte ska me![]()
![]()
Men det är ju mer kul med nån respons än ingen alls..![]()
Jag ska då ut oavsett...![]()
nu är det ju inte så långt kvar till sommaren iafmen har börjat skruva på hojen, ska slänga in en projektråd sen
![]()
Nu får jag äntligen ner hojen imorrn efter mycket om och men, snickrat ihop egna slipons, miniblinkers och besiktat. Bara att tuta och köra nu alltså
Så tänkte höra om det är nån som är kvar här eller om man ska gå med i Stenhård MC( Hittade just den sektionen)
Alla vi som körde förra året håller till i stenhård tråden kolla där när det är dags att gasa ha det![]()
Det får jag börja göra då! Kanske det är nån sväng på g idag med lite tur![]()
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT
Yamaha har presenterat 2025... |