Sporthoj tröjor

Hm.... Jag känner mig ungefär så här :kocko (kocko), just nu. Men jag har letat som en :banana (galen banan) men hittar inte URL'en där man beställer. Jag vet, den kanske inte finns uppe -- det jag menar är att jag inte hittar URL'en i forumen.

Kan inte ngn bara verifiera att det är sporthoj.com/troja.php som är den adress där beställningen så småningom kommer dyka upp. :tummenupp

Det ÄR den URL'en det kommer upp på mycket snart. Kanske idag, vill alltså helst få ut Supermotardtröjorna först. De ska vara klara idag. Sen så kan jag i lugn o ro lägga upp beställningssidan för vanlig SH-tröjor.

skriver du in adressen och medelar här när den är uppe så man inte missar det :pannkyss

Sweet.

Det fanns en satans rolig tråd om folks olika "motton" som de har på sina sh-tröjer.. ngn som vet vart den tråden finns?

..man vill ju ha lite inspiration juh.. :)

gaffel46 skrev:
Finns det så man kan beställa streetfighter tröjor också?
hmm, jag kan väl lika gärna dra igång en sådan beställning oxå. Kommer upp ikväll! Trycks samtidigt som SH-tröjorna (om 2-3 veckor).

Är det nåt speciellt man ska tänka på med storlekarna? Är de små/stora eller är det bara beställa det man har annars?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman