Sporthoj tröjor

Hm.... Jag känner mig ungefär så här :kocko (kocko), just nu. Men jag har letat som en :banana (galen banan) men hittar inte URL'en där man beställer. Jag vet, den kanske inte finns uppe -- det jag menar är att jag inte hittar URL'en i forumen.

Kan inte ngn bara verifiera att det är sporthoj.com/troja.php som är den adress där beställningen så småningom kommer dyka upp. :tummenupp

Det ÄR den URL'en det kommer upp på mycket snart. Kanske idag, vill alltså helst få ut Supermotardtröjorna först. De ska vara klara idag. Sen så kan jag i lugn o ro lägga upp beställningssidan för vanlig SH-tröjor.

skriver du in adressen och medelar här när den är uppe så man inte missar det :pannkyss

Sweet.

Det fanns en satans rolig tråd om folks olika "motton" som de har på sina sh-tröjer.. ngn som vet vart den tråden finns?

..man vill ju ha lite inspiration juh.. :)

gaffel46 skrev:
Finns det så man kan beställa streetfighter tröjor också?
hmm, jag kan väl lika gärna dra igång en sådan beställning oxå. Kommer upp ikväll! Trycks samtidigt som SH-tröjorna (om 2-3 veckor).

Är det nåt speciellt man ska tänka på med storlekarna? Är de små/stora eller är det bara beställa det man har annars?

Back