Old Badger
SportHojsentusiast
Men det ena behöver inte utesluta det andra.Haha Lite lustigt du säger om träffas Turinge. Har i min grupp en tur där vi kommer att ha en av samlingarna vid Turinge på en helgtur Sörmland/Östergötland runt. Men vi kommer åka och ta båda färjorna (Stegeborg också) först på returen med "Kalle i backen" och "världens ände". Dock blir det inte tält utan vi bor på "Fawlty Towers". Öland vete tusan om det lockar faktiskt om jag ska vara ärlig. Sen köpte jag ny hoj i helgen och får inte med mig ett tält på den utan bara cigg och pluskan. Men jag hinner kanske ändra mig om jag snabbt hittar en juste donna boende på Öland jag kan husera hos ?

För om Öland blir en ren SportHojtältträff så kan du vid ett annat datum köra en tur till Kolmården.

För Gamla och Senila, GS-gubbar, finns det stugor så de kan bo i en juste stuga medans vi andra parkerar SportHojen utanför tältet!
Was sagen Sie lieber Sportlerfreunde? Mehr muss nicht schlechter sein!
Google Maps
Find local businesses, view maps and get driving directions in Google Maps.
Kolmården - Norrköping | Camping | Stugor | Barnvänligt
Kolmården - Norrköping är en mysig camping precis vid Kolmårdens djurpark & Kolmårdens Tropicarium. Aktiviteter, barnklubb & underhållning!