Sporthoj Skellefteå

Är det nån som åker söderut med skåpbil eller släp inom en tidsram på en månad?

Lite intresserad av att frakta en hoj från skellefteå till sundsvall mot betalning.

PMa

Så där får ni inte skriva i tråden. Nu får man ju svår hojabstinens.... :gnissla

(I bästa fall 1 mån kvar till premiären...)

Va fega ni "sörlänningar" verkar vara, i Luleå körs det hoj för fullt! Satt på kulturenshus trappen igår typ en timma och här i stan var det då en jävla massa hojjar som var ute å snurra;)

Tja... Nog är det härligt att köra lite alltid, men det blir ju ingen riktig körning precis. =)

Va fega ni "sörlänningar" verkar vara, i Luleå körs det hoj för fullt! Satt på kulturenshus trappen igår typ en timma och här i stan var det då en jävla massa hojjar som var ute å snurra;)

Fega... Säger han som sitter i trappen och glor....:arsele

Last edited:
Gjorde premiärrundan förra veckan. Riktigt skönt. Men bara E4 körning mot kåge :(. När ska vi ut och rulla på allvar?

premiär turen idag! ska vi boka tid för körning nästa vecka?

Good for you, jag har då inte varit ut nått än pga segaste förkylningen någonsin men jag är jävligt sugen! :yoparty

Tyvärr verkar det fina vädret inte hålla i sig nå mer utan det ska bli bara nån liten plusgrad i en vecka framåt nu men vi får hoppas att YRvädret å smhi har fel...

Dennis såg att din Shiver är på blocket, funderar du på att byta upp dig?

/ Mattias

Gjorde min premiärtur idag och det var härligt! Lite kyligt dock... :)

Körde gamla kågevägen och sedan e4 tillbaka. Mysig väg att köra.

Dra ihop en körning nästa gång det blir soligt. Jag var ute och körde en kort runda igår. Bakhjulet vill inte riktigt få rätt fäste än :(

Kommer köra ut en sväng runt 12 imorgon om någon vill hänga på. Såg en svart omlackad hoj idag borta vid balderskolan. Såg ut som en 600F omlackad. Blev väldigt sugen på körning.

Tänkte ta fram hojen idag, om den vill starta vill säga.. tittar förbi klubben vid 18.00 :) ses där!

Good for you, jag har då inte varit ut nått än pga segaste förkylningen någonsin men jag är jävligt sugen! :yoparty

Tyvärr verkar det fina vädret inte hålla i sig nå mer utan det ska bli bara nån liten plusgrad i en vecka framåt nu men vi får hoppas att YRvädret å smhi har fel...

Dennis såg att din Shiver är på blocket, funderar du på att byta upp dig?

/ Mattias

Måste sälja den för att ha råd att köpa soffa, porsliner och köksbänk osv...eller så bor jag kvar hemma och kör hoj hela sommarn!det kanske är mer rocknroll?:D

Nyheter
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan