Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ogre skrev:2231656Blev lite sugen på att hänga med på eran onsdagstur. Vågar man hänga med er på en gammal yamaha xj 400?
Ogre skrev:2231656Blev lite sugen på att hänga med på eran onsdagstur. Vågar man hänga med er på en gammal yamaha xj 400?
Jag körde G:a kågevägen ungefär vid den tiden (för att köra in nya bromsbeläggen) och då stod en uppställd GSX-R750 -97/98 vid cykelbanan där utan någon förare i närheten. Visste inte om olyckan då så jag tänkte inte mer på det, men det kanske var den hojen som var inblandad (?). Den såg i och för sig inte demolerad ut å det kan ju ha varit någon annan också...Matterunken skrev:2232707...som vurpat nedanför Stämmningsgården i går kväll vid 21.00 tiden, är det någon som vet mer så håll oss gärna informerade.
Eldstorm skrev:2233304Jag körde G:a kågevägen ungefär vid den tiden (för att köra in nya bromsbeläggen) och då stod en uppställd GSX-R750 -97/98 vid cykelbanan där utan någon förare i närheten. Visste inte om olyckan då så jag tänkte inte mer på det, men det kanske var den hojen som var inblandad (?). Den såg i och för sig inte demolerad ut å det kan ju ha varit någon annan också...
verbal-vtr skrev:2233542Blev ganska bra ialla fall !
Och för ni som inte ser så har ja pillrat lite runt fäljarna
verbal-vtr skrev:2233899De e nästan för varmt fortfarande för att slita på sig kläder och dra ut.... Men de fan inte ofta man får känna de heller, så de bara att göra de!
Horn1 900 skrev:2234549Jahapp.. då gjorde man den Första vurpan med min Hornet..![]()
Inte allt för skönt..
Orsaken finns med på bild 3..
Horn1 900 skrev:2234549Jahapp.. då gjorde man den Första vurpan med min Hornet..![]()
Inte allt för skönt..
Inte allt för skönt..
Inte allt för skönt..
Matterunken skrev:2235222Vad i!!!!!
Var det ett spår i vägen eller sjönk du ner när du körde?
Inget brutet?
Hur gick det med hojen?
Ingen körning ikväll då?
Ps: Är hojen billig så köper jag den![]()
Nej skämt åsido... Mycket sorgligt.![]()
AJ då! Verka va du som tog smällen istället för hojen,tråkigt...Horn1 900 skrev:2234549Jahapp.. då gjorde man den Första vurpan med min Hornet..![]()
Inte allt för skönt..
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |