abethebabe
hungarianstallion
- Gick med
- 15 Jan 2006
- Hoj
- GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
ngn som e på imorgon? drar vid middagstid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
hållundan skrev:2141040Mötte jag er idag?
Falkenberg runt 16-16:30? Jag och fogerty, Aprilia Mille hälsade på ett jäkla gäng idag iaf.
En R1SP skymtades, tror jag...
lagom å byta olja nu 
kan vart en del av gänget som drog åt det hållet då..hållundan skrev:2141040Mötte jag er idag?
Falkenberg runt 16-16:30? Jag och fogerty, Aprilia Mille hälsade på ett jäkla gäng idag iaf.
daniel_dagge skrev:2141085fan vi tappade ju snake i torup... annars tyckte jag att detta va skit kul..
kan vart en del av gänget som drog åt det hållet då..
Tojje skrev:2141072tack för en go gas rundalagom å byta olja nu
![]()
hållundan skrev:2141040Mötte jag er idag?
vbg_snake skrev:2141322
Hållundan, va det ni som samlades nere vid Varbergs festning runt 18-19? va ett gäng sporthojar där.. Jag såg nog för farlig ut för dom för ingen hälsade![]()
![]()
#space skrev:2141952Tar ofta en sväng ner till Varberg från Borås.. Vägen över Ullared - Varberg är goo..Hälsade på dig i går ialla fall då vi var på väg ut ur Varberg jag på en helsvart Honda vtr o polarn på en blå Kawwa..Lycka till med tillökningen av sporthojandet i erat område vi kommer gärna ner om det planeras körning..Känner att ni som bor vid kusten sitter inne med mkt goa väg allternativ![]()
#space skrev:2141952Tar ofta en sväng ner till Varberg från Borås.. Vägen över Ullared - Varberg är goo..Hälsade på dig i går ialla fall då vi var på väg ut ur Varberg jag på en helsvart Honda vtr o polarn på en blå Kawwa..Lycka till med tillökningen av sporthojandet i erat område vi kommer gärna ner om det planeras körning..Känner att ni som bor vid kusten sitter inne med mkt goa väg allternativ![]()
rayback skrev:2142051nu skall jag dra och tvätta av hojen från alla små kryp, som jag fick igår. Och visiret.
Snake!!!!
blev du något bättre efter fyra timmar då??
jag själv övade en halvtimme igår, men det var nog 3,5h för lite tror jag.
Vi få ta en wheelie dag.
, ja ja ja bara å dra på stället å göra nånting bra = ut å gasa innan innan kidsen skall hämtas
, ses på banan i EM Hsb-Chrille skrev:2143003Vart fan finns alla motardåkare!?![]()
vbg_snake, visst var det du som åkte med från varberg ner till streetracet i fbg nyss?
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |