sporthoj/mcklubb i Varberg/Falkenberg

ngn som e på imorgon? drar vid middagstid

Mötte jag er idag?

Falkenberg runt 16-16:30? Jag och fogerty, Aprilia Mille hälsade på ett jäkla gäng idag iaf.

En R1SP skymtades, tror jag...

hållundan skrev:
2141040 Mötte jag er idag?

Falkenberg runt 16-16:30? Jag och fogerty, Aprilia Mille hälsade på ett jäkla gäng idag iaf.

nej det var nog inte vi! vi var nog nere runt getingetrakten vid den tiden! häng på nästa körning vetja :tummenupp

fan vi tappade ju snake i torup... annars tyckte jag att detta va skit kul..

hållundan skrev:

kan vart en del av gänget som drog åt det hållet då..

daniel_dagge skrev:
2141085 fan vi tappade ju snake i torup... annars tyckte jag att detta va skit kul..

kan vart en del av gänget som drog åt det hållet då..

snake drog väl hemåt?

Tojje skrev:
2141072 tack för en go gas runda :yoparty lagom å byta olja nu :tungan

tack själv

haha nu kom jag hem, har tränat bakhjulsåkning i 4 timmar. (kommer inte ihåg vad han heter, falkenbergare me R1'a tror) Han wheelade friskt, e tvungen att kunna göra samma nu =)

Fyfan vad kul det va idag. Detta _MÅSTE_ göras igen. Riktigt skönt gäng.

Jag är på imorgon, vill ut å köra en skön runda imorn me.

Kan hela dagen. Tack alla som va med.

Ps. ni tappade inte mig, jag tappade er. Jag körde nog fan på en getingsvärm. visiret blev helt svart. bara blod å massa skit. Kuinde inte se nånting. Tog upp visiret och försökte hänga efter. Då blev jag beskjuten av massa insekter.

Men inga skada skedd. Åkte hem å tränade bakhjulsåkning =)
:fyllisar
Vilka e på imorgon?

/Martin

Hållundan, va det ni som samlades nere vid Varbergs festning runt 18-19? va ett gäng sporthojar där.. Jag såg nog för farlig ut för dom för ingen hälsade :4skrika :)

abe, ring mig imorgon innan du drar ut. Försök få ihop en 3-4-5st imorn. Danne kanske hänger med också?

0340-37627 eller 004790873029

[/QUOT
FALUN? ahhh det e mina gamla hemtrakter! vi bodde på bojsen. pluggar du eller?[/QUOTE]

Japp, född och uppvuxen i väröbacka, flyttade för snart tre år sedan upp till Falun för att läsa till lärare, bor nu på bergmästaregatan (precis vid kristineparken)

kommer dock hem till varberg i sommar för att jobba på ringhals

hållundan skrev:

jofan förlåt mig! det kan ha varit vi! det var en blå R1SP med, hör av dig om du e sugen på att hänga med nästa gång

vbg_snake skrev:
2141322

Hållundan, va det ni som samlades nere vid Varbergs festning runt 18-19? va ett gäng sporthojar där.. Jag såg nog för farlig ut för dom för ingen hälsade :4skrika :)

Tar ofta en sväng ner till Varberg från Borås.. Vägen över Ullared - Varberg är goo..Hälsade på dig i går ialla fall då vi var på väg ut ur Varberg jag på en helsvart Honda vtr o polarn på en blå Kawwa..Lycka till med tillökningen av sporthojandet i erat område vi kommer gärna ner om det planeras körning..Känner att ni som bor vid kusten sitter inne med mkt goa väg allternativ :tummenupp

#space skrev:
2141952 Tar ofta en sväng ner till Varberg från Borås.. Vägen över Ullared - Varberg är goo..Hälsade på dig i går ialla fall då vi var på väg ut ur Varberg jag på en helsvart Honda vtr o polarn på en blå Kawwa..Lycka till med tillökningen av sporthojandet i erat område vi kommer gärna ner om det planeras körning..Känner att ni som bor vid kusten sitter inne med mkt goa väg allternativ :tummenupp

sant sant :tummenupp

Abe nu e jag vaken :) Sugen på att dra ut en sväng lr? =) /Martin

#space skrev:
2141952 Tar ofta en sväng ner till Varberg från Borås.. Vägen över Ullared - Varberg är goo..Hälsade på dig i går ialla fall då vi var på väg ut ur Varberg jag på en helsvart Honda vtr o polarn på en blå Kawwa..Lycka till med tillökningen av sporthojandet i erat område vi kommer gärna ner om det planeras körning..Känner att ni som bor vid kusten sitter inne med mkt goa väg allternativ :tummenupp

Ah nu kommer jag ihåg. Mycket hojjar ute i varberg igår )=

tvätta

nu skall jag dra och tvätta av hojen från alla små kryp, som jag fick igår. Och visiret.

Snake!!!!
blev du något bättre efter fyra timmar då??
jag själv övade en halvtimme igår, men det var nog 3,5h för lite tror jag.
Vi få ta en wheelie dag.

rayback skrev:
2142051 nu skall jag dra och tvätta av hojen från alla små kryp, som jag fick igår. Och visiret.

Snake!!!!
blev du något bättre efter fyra timmar då??
jag själv övade en halvtimme igår, men det var nog 3,5h för lite tror jag.
Vi få ta en wheelie dag.

haha, mja vet inte om ja blev nå bättre, får nog ha lite mer tips tror jag =)

Du får komma ner å lära mig lite ;). Ut å köra nått imorn rayback eller? Abe kasnke har tid me? /Martin

Vart fan finns alla motardåkare!? :4skrika
vbg_snake, visst var det du som åkte med från varberg ner till streetracet i fbg nyss?

absolut jag kommer! grymt gött å vakna nu förresten :mad: fem flugor i sovrummet å en gassande sol rakt genom rutan å inga persienner att dra ner (jobar natt denna vecka för dom som inte vet), sammanlagd sömn idag ca: 3h :4skrika , ja ja ja bara å dra på stället å göra nånting bra = ut å gasa innan innan kidsen skall hämtas :tungan , ses på banan i EM :tummenupp

Hsb-Chrille skrev:
2143003 Vart fan finns alla motardåkare!? :4skrika
vbg_snake, visst var det du som åkte med från varberg ner till streetracet i fbg nyss?

Tjo, japp det va jag som körde dit ner igår. Vare du som kom med husan lr?

*/ ?>
Back