sporthoj/mcklubb i Varberg/Falkenberg

vbg_snake skrev:
2144948 Tjo, japp det va jag som körde dit ner igår. Vare du som kom med husan lr?

Ja precis, det var det :) Det var lika bra att du stack därifrån för ett mer värdelöst streetrace har jag nog aldrig varit med om :huvet Dom hann med två race sen kom snuten och skrev upp regnr på alla som var där, tror dock inte dom såg min skylt då den sitter i hjulhuset och är helt täckt med lera :hihi

vbg_snake skrev:
2141322 festning runt 18-19?
Fan jag va där vid den tiden med svärfarn som tog korten i onsdags, tänkte det va du som körde förbi när vi stog där, tänkte du skulle stanna men inte :confused: och ja vi hälsade :D

Last edited:
verkar bli körning på fredag! nån som e på?

ingen som e sugen på fredag?

tja!

Kan ni tipsa om några bra vägar runt om Falkenberg? Jag är nere vissa helger och då blir det mest att jag åker runt ute vid Grimsholmen - Boberg.. inget fel på de vägarna.. men kan vara roligt o prova lite annat.

Grabbar! Idag har jag tvättat, puttsat, rubbat, vaxat å torkat oljespill från områden ingen kommer se ;). ÄR det någon som vill åka lite hoj imorgon? Jag åker till Norge på eftermiddagen, men runt 10-11 skulle jag vilja köra en sväng?

Hoppas nån är på om vädret tillåter

MvH

Martin

Någon som vet var man kan hitta väldigt billiga bakdäck i storlek 150-160 17"(motard)? har inte råd att köpa däck nu, mitt gammla är inne på väven :huvet
Slänger dom färdigraceade däck nånstans vid falken kanske? (Ja jag vet det är tattigt men ja måste fan ha däck!) :gnissla

vbg_snake skrev:
2158726 Grabbar! Idag har jag tvättat, puttsat, rubbat, vaxat å torkat oljespill från områden ingen kommer se ;). ÄR det någon som vill åka lite hoj imorgon? Jag åker till Norge på eftermiddagen, men runt 10-11 skulle jag vilja köra en sväng?

Hoppas nån är på om vädret tillåter

MvH

Martin

kommer! vart vill du köra?

daniel_dagge skrev:
2158432 jag eskit sugen men sitter hojlös i österrike och tittar pü alla andra som kör för tillfället.. :(

va fan gör du i österrike?

*/ ?>
Back