Sporthoj Luleå

Ännu en hojtur!

Imorn hade vi tänkt fara på ännu en tur, Staffan visste av nån kurvig väg uppmot Morjärv hållet som vi ska prova! Eftersom både jag och han är lediga så bestämmer vi ingen tid utan om det är nån/några fler som vill följa så kan vi anpassa oss efter vilken tid det passar för er:tummenupp Allt för att så många som möjligt ska kunna följa:pannkyss

Imorn hade vi tänkt fara på ännu en tur, Staffan visste av nån kurvig väg uppmot Morjärv hållet som vi ska prova! Eftersom både jag och han är lediga så bestämmer vi ingen tid utan om det är nån/några fler som vill följa så kan vi anpassa oss efter vilken tid det passar för er:tummenupp Allt för att så många som möjligt ska kunna följa:pannkyss

Jag slutar ju vid 1630 så, om inte kvällskörning är ett problem är jag helt klart på!! Vi skulle ju kunna köra sundom-råneå på vägen upp mot morjärv också, allt för att slippa e4 så mycket som möjligt:yoparty

Jag slutar ju vid 1630 så, om inte kvällskörning är ett problem är jag helt klart på!! Vi skulle ju kunna köra sundom-råneå på vägen upp mot morjärv också, allt för att slippa e4 så mycket som möjligt:yoparty

De går bra de. Är du redo för avgång vid kl 17 tror du?:va

Grymt mycket vägjobb mellan Boden och Morjärv, körde den repan förra veckan. Mellan Morjärv och Kalix är det fint, körde sedan Lappträsk, Karungi, Kukolaforsen, Happis och sedan hem.

Torsdagstur 31/7

Torsdagtur 31/7 från Järvägsgrillen 18:30 till okänd destination.
Bus prioriteras. Körningen sker i nästan moppetempo :näsblod

Typ av bus bestäms på plats.

Var där eller var fyrkantig....

Vi samlas nu klockan 17.00 på OK Center i stan för dom som inte hört av sig på mitt mobilnr men vill följa ändå;)

Hej.
Nån som vill ut och åka senare i eftermiddag? Vi förtöjer vid Cementas anläggning ute vid isbrytarna vid 16-tiden idag onsdag så jag är väl redo vid 17-18 tiden.

Värst va ni va svårflirtiga här uppe;)
Åker en runda vid 19tiden. Mess/pling 070-5778871 on nån vill haka på..

Någon som är intresserad av en norge-tripp om någon vecka? dn-L? Banditmannen? Någon?

Resmål: Oklart. Kanske den här rutten kan var något?

Jag är, för övrigt, även ledig imorgon så om någon vill fara ut och åka så är jag på! :tummenupp

Någon som är intresserad av en norge-tripp om någon vecka? dn-L? Banditmannen? Någon?

Resmål: Oklart. Kanske den här rutten kan var något?

Jag är, för övrigt, även ledig imorgon så om någon vill fara ut och åka så är jag på! :tummenupp

Har varit och tourat nu i snart två vackor känns det som. Först var jag med en polare på en tredagars i Svenska och Norska fjällen och nu har jag precis kommit hem från en femdagars offroadkörning i norra Finland så jag är rätt mör.

Jag och dn-L ska dock köra en sväng i morgon med min övningskörningselev men vi har inte bestämt rutt ännu. Det gör vi i morgon. Vill du haka på kan vi ses vid 11 utanför Stil på Porsön.

Någon här som beställt från louis.de och vet ungefär hur lång tid det tar att få grejorna? Om jag beställer nu, hinner jag få dem till på fredag?

Måste hitta en bra och prisvärd tankväska nämligen. :va

Blev bara jag och moddis som trotsade vädergudarna. Gode blött var det ute iaf och stundtals så kom det några regndroppar.

Jag lyckades med konststycket att sladda omkull i en rondell och det kostade mig en backspegel och lite repor. Tur att jag inte har någon sporthoj med en massa kåpor på iaf. :huvet

Nu är gubbarna tillbaka från 4 dagar på Kemora mootorirata...
Stort tack till Niklas och SMC-gänget för ett strålande arr!

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!