Niklasinorr
Mr Kvalitet enligt Ståhlis
Nu är gubbarna tillbaka från 4 dagar på Kemora mootorirata...
Stort tack till Niklas och SMC-gänget för ett strålande arr!
Tack själv Göran! Men jag såg inte till dej så mycket, höll du på att meka?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nu är gubbarna tillbaka från 4 dagar på Kemora mootorirata...
Stort tack till Niklas och SMC-gänget för ett strålande arr!
Jag mekade bort hälften av passen på onsdag och solade på torsdan eftersom jag behövde en TIG-svets och inte orkar fara runt Österbotten i jakt på en.
Jag hann ändå köra 25 mil bana så jag kan inte klaga.
Ja men då är det ju lugnt! Fick du ihop sprickan?
Jag ska plocka ner, hacka bort fulplastningen och ta en närmare titt, sen kanske jag ringer Tede eller någon annan om jag behöver hjälp.
Jag har iaf tänkt vara i toppskick till Fällfors (famous last words)
Brukar ni vara ett gäng som åker ut å brassar en kväll där nere i Luleå??? Har funderat på att brassa ner nångång man är hemma... kul att se någonting nytt än gamla gällivare...
Ja tur jag inte är ledig annars hade jag oxå varit bakfull nere i Luleå, haha...
Skall spana lite i den här tråden kanske man dyker upp någon dag, har kanske med mig 1 till biker från GEV, mer än 2 finns det inte här, haha... resten sitter gärna hemma och puttsar å gråter över stenskott![]()
Någon som är intresserad av en norge-tripp om någon vecka? dn-L? Banditmannen? Någon?
Resmål: Oklart. Kanske den här rutten kan var något?
Jag är, för övrigt, även ledig imorgon så om någon vill fara ut och åka så är jag på!![]()
Känner igen den rutten...Grymt kul att köra, men nog kunde det varit bättre väder... Fy fan!
Blir det så du åker så har jag, moddis, Pettsonstreck insideinformation till förfogande!
Hej, vad finns det för olika platse runt Luleå där man kan motionsköra cross. Riktigt sugen på att köpa mig en, men var får man köra utan att vara medlem i nån klubb?
Hörde på nyheterna nyss att det varit en mc olycka i luleå :/ Mc krockade med långtradare...fan, hoppas det gått bra
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |