Sporthoj Luleå

mr_hman

Köra bil är sista utvägen!!!
Gick med
13 May 2005
Ort
I Hembyn
Hoj
Trajja Scrambler
OJOJOJOJOJ vad roligt du kommer ha,,, jag är avis..... Vill också på bana..
Eller bara köra överhuvudtaget vore kul.....
 

Niklasinorr

Mr Kvalitet enligt Ståhlis
Gick med
24 May 2003
Ort
Lulstan
Hoj
KTM EXC 300 TPI samt allt annat med två hjul som jag hittar...
OJOJOJOJOJ vad roligt du kommer ha,,, jag är avis..... Vill också på bana..
Eller bara köra överhuvudtaget vore kul.....

Jag har ytterligare sju bandagar bokade under maj/juni... så fortsätt du att vara avis:)
 

Zvugge

Touring Nisse #64
Gick med
8 Apr 2003
Ort
Luleå
Hoj
EU moppe, Kina Minimoto å en liter adrenalin
På torsdag packar jag och far till Gelleråsen för tre dagars körning...det skall bli 11 grader varmt och sol i helgen...:)

Skärp dig! Det blir ju världens skoterföre till helgen, blir du ändå inte lite sugen att stanna :tummenupp
 

Niklasinorr

Mr Kvalitet enligt Ståhlis
Gick med
24 May 2003
Ort
Lulstan
Hoj
KTM EXC 300 TPI samt allt annat med två hjul som jag hittar...
Skärp dig! Det blir ju världens skoterföre till helgen, blir du ändå inte lite sugen att stanna :tummenupp

Skoter? Äsch, det körde man på 80-talet... kom med i matchen nu och börja köra riktig hoj, du har ju gott om R6-delar så det borde ju inte vara så svårt...:D :tummenupp
 

Nallen

Medlem
Gick med
4 Jul 2005
Ort
Luleå
Hoj
FZR1000 -89
Äntligen verkar det som att värmen har kommit :tummenupp

En kollega hörde en hoj köra i som han sa "världens fart" på bodenvägen vid lunchtid :)

Lika fint väder imorgon så ska premiärturen och oskulden tas på raringen :squid
 
Gick med
4 May 2007
Ort
Luleå
Hoj
R1-05 nu såld :(
Äntligen verkar det som att värmen har kommit :tummenupp

En kollega hörde en hoj köra i som han sa "världens fart" på bodenvägen vid lunchtid :)

Lika fint väder imorgon så ska premiärturen och oskulden tas på raringen :squid


Har räknat till 12 sedda hojjar idag:D
Härligt, men som sagt, man vet ju att man lär bli besviken igen:mad:
 

mhh

Tummen mitt i handen
Gick med
25 Feb 2008
Ort
Luleå,
Hoj
Yamaha R1 -05
sådär.. nu sitter man med nya stället på framför datorn. Jackan sitter som korvskinn så fin motivation till att gå på diet och bli av med några kilo fett så man får plats med ryggskydd i den :)
en av förra årets Arlen Ness blev det (Svart/vitt)
 

Niklasinorr

Mr Kvalitet enligt Ståhlis
Gick med
24 May 2003
Ort
Lulstan
Hoj
KTM EXC 300 TPI samt allt annat med två hjul som jag hittar...
sådär.. nu sitter man med nya stället på framför datorn. Jackan sitter som korvskinn så fin motivation till att gå på diet och bli av med några kilo fett så man får plats med ryggskydd i den :)
en av förra årets Arlen Ness blev det (Svart/vitt)

Dom är grymt snygga!:tummenupp
 

Nallen

Medlem
Gick med
4 Jul 2005
Ort
Luleå
Hoj
FZR1000 -89
tror du ja, bakslaget står alltid bakom dörren i april :huvet

Så ja bättre att vara optimist :pannkyss

Blev två mil på lunchen idag, första gången man kör hoj sen man crashade förra för 2,5 år sedan. Riktigt underbart härligt, dock lite oroligt med tanke på att man har dessutom har ny hoj och att det fortfarande är grus och blött på vägarna. Men nu känner man att man lever igen :tummenupp

Har räknat till 12 sedda hojjar idag:D
Härligt, men som sagt, man vet ju att man lär bli besviken igen:mad:

Jo besviken blir man till hösten när det blir minus och första snön faller, men idag är man inget annat än överlycklig efter första turen :squid
 
Last edited:

Kostet78

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2004
Ort
Luleå
Hoj
Gixxer 750 K7
Sådär... nu har jag tagit första turen med nyhojjen :tummenupp
Är juh ett tag sen jag kört...och på den tiden R6 och XR650.... Verkar finnas liiiite mer "pomada" i den här hojjen :slicka

Nu ska jag dona till mig en skylthållare.... ciao
 

Zvugge

Touring Nisse #64
Gick med
8 Apr 2003
Ort
Luleå
Hoj
EU moppe, Kina Minimoto å en liter adrenalin
Skoter? Äsch, det körde man på 80-talet... kom med i matchen nu och börja köra riktig hoj, du har ju gott om R6-delar så det borde ju inte vara så svårt...:D :tummenupp

Jag försöker men jag tror att min tumme som var mitt i handen har flyttat sig ut på ryggen någonstans. Troligen för att enklare hitta hålet där bak.
 
Gick med
30 Jun 2006
Ort
Luleå
Hoj
2001 R1 Fighter
Sådär... nu har jag tagit första turen med nyhojjen :tummenupp
Är juh ett tag sen jag kört...och på den tiden R6 och XR650.... Verkar finnas liiiite mer "pomada" i den här hojjen :slicka

Nu ska jag dona till mig en skylthållare.... ciao


Kanske beställer mig en fz1n jag också. Har snackat med Kent A och vi har kommit fram till att det kan bli en sån :)
 

ingon

Medlem
Gick med
3 May 2004
Ort
Luleå
Hoj
GSXR 1000 K5, Yamaha YZF 450
Nice!! :tummenupp

Börjar finnas några FZ-1'or i stan nu :D
Billig försäkring och mycket hoj för pengarna....



Hehehe fan vad mogen du har blivit " Billig försäkring och mycket hoj för pengarna" Faan du låter ju som värsta gubben fredde,,,,är den praktisk också,,,,hur måga väskor går det in i skuffen? Du låter ju som Krister Glenning,,,,,jag har laddat garaget fullt med slicks det är glädje gosse,,,,

Öhlin kit är också kul,,,,,,billig försäkring är tråkigt,,,,
 

Kostet78

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2004
Ort
Luleå
Hoj
Gixxer 750 K7
Hehehe fan vad mogen du har blivit " Billig försäkring och mycket hoj för pengarna" Faan du låter ju som värsta gubben fredde,,,,är den praktisk också,,,,hur måga väskor går det in i skuffen? Du låter ju som Krister Glenning,,,,,jag har laddat garaget fullt med slicks det är glädje gosse,,,,

Öhlin kit är också kul,,,,,,billig försäkring är tråkigt,,,,


And tha story continue.... :D *hahaha*

Du kommer ändå bara se baklyset på min hoj Ingo (som vanligt) :arsele
Blingbling och massa dyra onödiga dämpare är bara tufft i depån....se till att köra fort istället :7peta

Jävligt nice att våren kommit hursomhaver.... Kommer du upp till 1maj rundan?? Ta på dig skoteroverall så inte den redan lilla "kompisen" blir ännu mindre :tungan och lite skateboardskydd borde räcka gott som skydd i de hastigheter du tourar omkring i :tummenupp
 
Last edited:

ingon

Medlem
Gick med
3 May 2004
Ort
Luleå
Hoj
GSXR 1000 K5, Yamaha YZF 450
And tha story continue.... :D *hahaha*

Du kommer ändå bara se baklyset på min hoj Ingo (som vanligt) :arsele
Blingbling och massa dyra onödiga dämpare är bara tufft i depån....se till att köra fort istället :7peta

Jävligt nice att våren kommit hursomhaver.... Kommer du upp till 1maj rundan?? Ta på dig skoteroverall så inte den redan lilla "kompisen" blir ännu mindre :tungan och lite skateboardskydd borde räcka gott som skydd i de hastigheter du tourar omkring i :tummenupp

Haha, halva vinsten uppstår ju i Depån, det ger ju respekt med bling:yoparty Jo majrundan kanske man skulle åka låter ju som skoj men det får inte vara några tveksamheter på vädret, då blir det att åka Quattro,,,,,
 

Kostet78

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2004
Ort
Luleå
Hoj
Gixxer 750 K7
Haha, halva vinsten uppstår ju i Depån, det ger ju respekt med bling:yoparty Jo majrundan kanske man skulle åka låter ju som skoj men det får inte vara några tveksamheter på vädret, då blir det att åka Quattro,,,,,

:tummenupp Har fått ihop 13mil i helgen.... bara de blir lite varmare så måste vi komma ner till skeå och köra...

1maj har vi beställt kanonväder:tummenupp
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top