Sporthoj Luleå

Kostet78

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2004
Ort
Luleå
Hoj
Gixxer 750 K7
Hehe...fransar i renskinn..:D Var med FF å Kurti på Jokkmokks marknad.. Så där inhandlades lite ett å annat..:tuttar Men vissa andra fick med sig lite annan päls med...:cool: Så vi kan nog även pimpa sadeln med renskinn.. Så till sommarn blir det åka poro Yammis...:D

Mvh Knutte å Elvis..:arsele

*hehe* ja fii fjaun vilken resa:pussa
 

Nallen

Medlem
Gick med
4 Jul 2005
Ort
Luleå
Hoj
FZR1000 -89
Någon som har koll på om Bikecity fortfarande är auktoriserad verkstad för Kawasaki? Eller vet om någon annan är det i närheten av Luleå? Har prövat ringa Bikecity utan svar i två veckors tid (tänkte köpa en hoj där, men eftersom jag aldrig får tag på någon där så köpte jag en ny ER-6N istället :tummenupp ). Har även studerat Kawasakis hemsida efter info utan att hitta, kundtjänst blir jag bara placerad i kö hos´..
 

Niklasinorr

Mr Kvalitet enligt Ståhlis
Gick med
24 May 2003
Ort
Lulstan
Hoj
KTM EXC 300 TPI samt allt annat med två hjul som jag hittar...
Jo återförsäljarna vet jag hur man hittar och att närmsta är i Umeå. Var verkstad jag var ute efter och det verkar inte gå att hitta.

BikeCity köptes av Lindroths MC, dvs inte företaget men väl allting annat. I dagens tidning stog det att BikeCity konkat, dvs företaget, inte det som Lindrots MC köpte...

Om du är ute efter en bra tekniker skall du kolla med Tede-77 här på forumet...:tummenupp
 

hank

H.Granbom racing #38 Speedster cup
Gick med
22 Apr 2005
Ort
Boden
Hoj
RC8 2015 racehoj, crf 450r
Hur blir det nu? Ska Lindroths vara återförsäljare för alla fabrikat utom yamaha? Eller har jag missat något? Ska butiken vara kvar på storheden? Antar att jag kan använda mitt presentkort på 4000 till att tända grillen med...
 

Niklasinorr

Mr Kvalitet enligt Ståhlis
Gick med
24 May 2003
Ort
Lulstan
Hoj
KTM EXC 300 TPI samt allt annat med två hjul som jag hittar...
Hur blir det nu? Ska Lindroths vara återförsäljare för alla fabrikat utom yamaha? Eller har jag missat något? Ska butiken vara kvar på storheden? Antar att jag kan använda mitt presentkort på 4000 till att tända grillen med...

Efter ett snack med Lindroths så skall dom tydligen sälja KTM och Honda, butiken på Storheden skall vara kvar och sälja Triumph, Buell, HD och Suzuki... Under vilket namn eller om det sen ändras det vet jag inte...

Ang presentkort så får du grilla med andakt, det blir den dyraste köttbiten du någonsin ätit :)

Jag snackade med Lindroths idag och passade på att fråga om presentkorten. Tyvärr så var dom skrivna i BikeCitys namn vilket gör att dom stålarna försvinner i konkursen, enda chansen är nog att prata med konkursförvaltaren tyvärr...
 
Last edited:

Vargen2k

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
piteå
Hoj
klotad rsv mille samt en ofärdig fz750
Någon som vet ifall man kan se motogp livesändning någonstans i luleå?

Mvh Emil
 

Dennis_I

Norrland är vackert =)
Gick med
20 Mar 2004
Ort
Gällivare och i ryggsäcken
Hoj
CBR1000RR -08
Vilken satans tur att jag byter ramen på zx10an själv istället för att som rekomenderat av kawa, lämna in den till BikeCity i januari... då hade det kunnat bli en tråkig sommar :rolleyes:
 

roffe_s

nu med skägg men ännu utan väst & bumse
Gick med
11 Aug 2005
Ort
Piteå
Hoj
2 x 12 dl njurpaj -20 resp -22
...Antar att jag kan använda mitt presentkort på 4000 till att tända grillen med...

Tjusig toalettdekor:tummenupp. Jag beklagar presentkortet - Det var inte utfärdat av Triumph Sverige utan av BikeCity?

Jaja, lycka till i alla fall - Ha de!
 

redhat

Medslem
Gick med
16 Jan 2008
Ort
Luleå
Hoj
Honda Hornet 900F -2002
Tänkte bara säga halloj till er Lule-bor! Ifall ni ser mig vingla runt på min svarta Hornet så kan ni skälla ut mig här sen. :tummenupp

Just nu väntar jag på att snön ska smälta bort så jag får göra min uppkörning.
 

ingon

Medlem
Gick med
3 May 2004
Ort
Luleå
Hoj
GSXR 1000 K5, Yamaha YZF 450
Kul Freddan, då lär vi väl ses på en del bandagar igen för du måste ju lära dig köra hoj igen serru....det var ju ett tag sedan.
Välkommen tillbaka ![/QUOTE


Nu Lasse är det väl dags för en Kemorabokning? I maj skulle väl sitta som en vante?

/Ingemar
 

Niklasinorr

Mr Kvalitet enligt Ståhlis
Gick med
24 May 2003
Ort
Lulstan
Hoj
KTM EXC 300 TPI samt allt annat med två hjul som jag hittar...
Nu Lasse är det väl dags för en Kemorabokning? I maj skulle väl sitta som en vante?

/Ingemar

Det är typ skitfullt redan. Midsommar är ledig iofs. Sen finns det några strödagar öppett för alla. Sen har jag bokat fyra dagar i slutet på augusti då det skall köra Sporthojskurs i fyra dagar, kanon!:tummenupp

Annars är det även kurs på Mittsverige sista maj/första juni...med riktigt jefla bra instruktörer!
 
Last edited:

Tommen

Medlem
Gick med
27 Feb 2004
Ort
Kiruna
Hoj
Yamaha R6
Kemora

Hej o Glad Påsk
Glöm ej v35 för då är Kemora bokad för några roliga dagar
Hörs senare
 

Niklasinorr

Mr Kvalitet enligt Ståhlis
Gick med
24 May 2003
Ort
Lulstan
Hoj
KTM EXC 300 TPI samt allt annat med två hjul som jag hittar...
grejt, jag är iaf anmäld och betald nu,
hoppas det blir lite mer Norrbottningar som hänger på nu,
var 44 platser kvar tidigare idag.

Jag tror att det blir fler bara det blir lite mer vår...:)
 
Gick med
4 May 2007
Ort
Luleå
Hoj
R1-05 nu såld :(
Tänkte bara säga halloj till er Lule-bor! Ifall ni ser mig vingla runt på min svarta Hornet så kan ni skälla ut mig här sen. :tummenupp

Just nu väntar jag på att snön ska smälta bort så jag får göra min uppkörning.

tjenare! vi syns på gatorna, ta det lugnt i sommar:tummenupp
Lycka till med kortet. / mackan
 

mr_hman

Köra bil är sista utvägen!!!
Gick med
13 May 2005
Ort
I Hembyn
Hoj
Trajja Scrambler
Tjenis lulebor mm

Jag hade tänkt prova på Kemora i sommar.. Ni verkar ju veta en del, har någon tips på hur jag kommer med på nån bandag, Måste ju finnas mer än smc-kursen, kan hända att jag kör den men undrar efter fler alternativ,, Har kört några ggr på midlanda med bankörning.nu och umcc men det verkar ju ungefär lika långt till Kemora. skulle vara kul med nåt nytt...
Så hjälp mig att komma i kontakt med nån som vet...
// Henrik
 

Niklasinorr

Mr Kvalitet enligt Ståhlis
Gick med
24 May 2003
Ort
Lulstan
Hoj
KTM EXC 300 TPI samt allt annat med två hjul som jag hittar...
Jag hade tänkt prova på Kemora i sommar.. Ni verkar ju veta en del, har någon tips på hur jag kommer med på nån bandag, Måste ju finnas mer än smc-kursen, kan hända att jag kör den men undrar efter fler alternativ,, Har kört några ggr på midlanda med bankörning.nu och umcc men det verkar ju ungefär lika långt till Kemora. skulle vara kul med nåt nytt...
Så hjälp mig att komma i kontakt med nån som vet...
// Henrik

Det är bara att hålla utkik här. Kemora är som sagt ganska fullbokad men det brukar ju dyka upp. Det var ju någon här som surrade om augusti?
Det är ju bara att haka på när tillfälle ges.
Som information så kan jag ju säja att Mittsverige och Kemora inte spelar i samma liga. Det finns överhuvudtaget inte många banor som är lika bra som Kemora om man ser till hela kitet med bana, boende, käk och pris. Kinnekulle är lika rolig att köra på, om inte lite roligare, annars är Kemora bäst!:tummenupp
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top