Sporthoj Luleå

Däckmontering..

Svänger du förbi med hojen...150 pix balanserat o klart,,,löst hjul en hundring:rolleyes:

2007

Varför skriver alla att dom ska hämta hojen om ett par veckor.?.?.

Själv tog jag premiär turen i Söndags :)

Bara att invänta några dagar med fint väder så är ju gatorna snöfria igen :yoparty

Varför skriver alla att dom ska hämta hojen om ett par veckor.?.?.

Själv tog jag premiär turen i Söndags :)

Bara att invänta några dagar med fint väder så är ju gatorna snöfria igen :yoparty

:gnissla

Jag satsar på 1a april som premiär, sen att kunna fortsätta köra konstant från 15 april~

Blir varmt i helg. Kanske läge att köra en liten sväng.

Garage el. garageplats för hojen

Hej på er Lulefolk

Flyttade upp till Luleå för ungefär ett halvår sen. Nu när det snart är dags att plocka fram bettan från den gamla vinterförvaringen så söker jag efter någonstans att förvara hojen (helst både sommar & vinter). Ett eget varmgarage hade varit idealiskt men allt i garageväg är intressant. Bor på Vinkelgränd / Örnäset så gärna i närheten men allt inom Luleå är intressant.

Någon som har något lämpligt att hyra ut eller kanske något bra tips?

Första körningen för i år!
Åkte till o från okq8, spolade av hojen o gav han lite schampo, o sen hem. Mycket trevligt!

Avställd o allt :hihi vilket såklart medförde att jag mmötte snuten med blåljus! Fan man ska alltid få hjärtattack när man ser dem :4skrika

Jappjapp, seså fram med era hojar nu :hojcbr

Efter att ha sett ett antal customhojar vara ute å glida idag så blev jag tvungen att fara ut en sväng jag med. Såklart skulle jag också stöta på farbror blå, säkert bara för att man inte ställt på hojen än.

Nån som är grym på att böjja ev, svetsa?
fästet till mitt inköpta remus stämmer ej! vinkeln stämmer på änden, men inte den enligt bild. Så den måste alltså böjas på 2ställen. Metallen är 3mm tjock, därav behövs nog massor med värme...

Bifogat

• remus1.JPG
    remus1.JPG
    42.7 KB · Visningar: 101
Nån som är grym på att böjja ev, svetsa?
fästet till mitt inköpta remus stämmer ej! vinkeln stämmer på änden, men inte den enligt bild. Så den måste alltså böjas på 2ställen. Metallen är 3mm tjock, därav behövs nog massor med värme...

Tede-77 hjälper dej, kontakta honom...

Stort grattis!

Till min vapendragare Daniel DGS Gustafsson som fyller 30 bast i morgon! Då blir vi två gubbar i bilen på väg till Kemora!:tummenupp

utan att läst igenom tråden:

hej alla, är en lulebo som köpt en thundercat 97 nyligt.

syns i sommar!

Men du är ju dubbelt så gammal som han! När kommer du och hälsar på i Skellefteå då?
/Ingemar

Det finns ju grader i h-vetet också:)

Jag har varit i Skellefteå ett par gånger sen sist men jag har haft så in i bomben mycket att göra, men jag plingar snart:tummenupp

Nån som tänkte vara ute och gasa i morgon? Funderar på ta en sväng om vädret tillåter :)

Drog ut med hojjen på bodenvägen. Gasade på ganska rejält som vanligt.

Möter en Hayabusa och en custom krypandes i 70km. :va tänkte jag... Sedan 2 polisbilar. Därefter 5 sporthojar :D Alla krypandes i 70 :tummenupp hoppas ingen blev stannad bara!

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!