Sporthoj Luleå

Måste ju bara få vinka åt Honda forever, för han har ju så snygg hoj :yoparty

Borde ta med hojen upp när universitetsstudierna staratar igen i höst......

José Chicano skrev:
2287800 Ni ska veta hur svårt det är att vara Pite-bo som e bosatt i Luleå.....inte accepterad nånstans...

Jadu *skratt* vi får ta ett terapisnack, ringer dig om nån timma när jag tycker mig ha jobbat klart för idag *suuuck* Eller är du på playan? :fatta!

Last edited:
Stulen GSXR 750 -00-

Kvällen den 6:e juli blev min Gul/Svarta Suzuki stulen. Den har en hel gul bakdel och gula fälgar, (alltså inte orginal..)
Vid eventuellt påträffande eller om ni hör/ser något, var vänliga ring mig på 070-307 42 48
MVH/
Anton
http://www.blocket.se/vi/8711388.htm?ca=2_s
REG:nr RKX433

Last edited:
AntonB skrev:
2290148 Kvällen den 6:e juli blev min Gul/Svarta Suzuki stulen. Den har en hel gul bakdel och gula fälgar, (alltså inte orginal..)
Vid eventuellt påträffande eller om ni hör/ser något, var vänliga ring mig på 070-307 42 48
MVH/
Anton
http://www.blocket.se/vi/8711388.htm?ca=2_s
REG:nr RKX433

F-n vad surt, lider med dig...i Umeå eller? Vi håller ögon och öron öppna här uppe!

Hedenbasen Onsdag kväll??

avgång 19:00 Max (vid Ok)

Last edited:
Moddis skrev:
2296632 Hedenbasen Onsdag kväll??

avgång 19:00 Max (vid Ok)
Jo det skulle vara kul, jag kommer. Hur blir det med "alla" ni andra, vi får se upp så vi inte blockerar Max-parkeringen med alla hojarna...

Vi kanske kommer ett gäng från piteå också :)
Hedenbasen vad är det för körning dit / där?

Xyron skrev:
2298632 Vi kanske kommer ett gäng från piteå också :)
Hedenbasen vad är det för körning dit / där?

Hedenbasen, 30 meter bred och ca 2km lång raksträcka i skogen ovanför Boden. Det skulle tydligen dit ett gäng motarder och köra också, dom har lagt en bana där för ändamålet :)

Jag kommer också om inte vädret blir skit...

Får hoppas på lite bättre väder ikväll!!! :Bugar

Var där igår kväll tillsammans med "nabru". Det verkar vara många aktiviteter där nu för tiden, igår var ett gäng BMW nissar där med ambition att få däcktjut... :) Och ett gäng EPA-traktorer med samma ambition :hihi Samt några som stakat upp en bana o höll på med övningskörning, och slutligen en "motordriven skärm/drakflygare"
Kommer ihåg för några år sedan, då var vi alltid ensamma där.....
Suck! det var bättre förr

Hinner det bli torrt till ikväll??? :confused:

Andreas, har du din avatar som stor bild? Jag tänkte om jag kunde få den till mitt bibliotek av "hojar jag har haft"? :)

Back