Sporthoj Luleå

Såklart strulade det ytterligare men NU är hojen på rull igen! Tog ett par varv runt garaget idag. Bara typiskt att man åkt på årets första förkylning, då...

Känns dock grymt skönt att ha hojen i ordning, iaf!:tummenupp
Gratulerar, fick universalpiasavan åka fram igen? :) Nu har jag, tack vare en viss dam, ett brutalt dubbat framdäck och även vinterförvaring strax bredvid där isvägarna börjar. Ska bara hitta ett bakdäck som passar och få på grejerna så blir det till å brassa! :yoparty

idag tog man första svängen med spikdäcken efter omkrängning.- JÄVLAR va kallt de var. -23 på bergnäsets industri områden!!

Gratulerar, fick universalpiasavan åka fram igen? :) Nu har jag, tack vare en viss dam, ett brutalt dubbat framdäck och även vinterförvaring strax bredvid där isvägarna börjar. Ska bara hitta ett bakdäck som passar och få på grejerna så blir det till å brassa! :yoparty

Visst gjorde den det!:tummenupp
Snäll dam!:krama
Vi får ta en sväng då det blivit lite varmare.

Säsongen 2010 inledd:

dscn1903.jpg

Ja, det var en jäkla fin dag. Hoppas på lika gött väder nästa helg!

Bifogat

• Sandön 100207_1.jpg
    Sandön 100207_1.jpg
    177.9 KB · Visningar: 81
Vad är åldersgränsen för en H-D Sportster? Rent hypotetiskt alltså. :D

när du slutat ha sex :D

ärligt vill du ha en så tjöp, bara du inte blir dryg mot plastraketer samt lägger hundratusen på trim och sen kör långsamt.

ärligt vill du ha en så tjöp, bara du inte blir dryg mot plastraketer samt lägger hundratusen på trim och sen kör långsamt.

Att lägga hundra lakan på fransar och kromdelar, och köra långsamt, är däremot helt okej...:tummenupp

Jörgens Sportster verkar ju gå ganska bra. Frågan är hur mycket han lagt på trim. :va

Är det en XR1200 så är det helt OK att köpa. :D

Ja, den var riktigt kul att köra iaf! :tummenupp
Enligt en kompis alltså.

Sluta skrämmas! :mad:

Jag skrämmer mig själv lite måste erkänna, men innan våren är här har jag kanske kommit på bättre tankar. :galen

Och vem blir först ut på gatan? Nån kanske redan gjort premiärturen? :)

(dubb är fusk)

Börjar bli olidligt sugen på att köra ett par meter med min nya. Har inte ens kunnat provköra den en meter. Det börjar ju smälta på. så till veckan tar jag nog och lotsar ut den sakta på E4 och sen smäller på lite =)

Mycket snö uppe i Luleå?

Förutsatt att jag hittar numret till karln som har min MC på vinterförvaring så rullar jag nästa helg! :banana

Jag skottade hela garage nedfarten för att fara ut på premiärtur igår, låna tjejens ZX6R. Synd bara att jag inte kollade så den startade före jag skottade ca 37 ton blötsnö med en kass spade, för det gjorde den nämligen inte. Fick sätta den på laddning så kl 21 igårkväll fick jag igång den men då var det ju mörkt och minusgrader ute så inte blev det nån tur.

Sen var ju vädret så pissigt idag så den har fått stå. Men så fort solen kikar fram igen ska det ut och slangas :tummenupp

Nu börjar det närma sig! hoppas "värmen" håller i sig nu så blir det nog åka mot nästa vecka
dra några rader om premiär turerna

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back