Sporthoj!?? Jag är ny, har jag fel?

Mouse

Nasare
Gick med
22 Sep 2003
Hoj
RSV4 Factory
Jag trodde i min enfald att detta forum var en samlingsplats för sportfånar med sporthojar, men uppenbart så gäller det alla hojar och dess representanter.... räcker A-kortet för att räknas hit...(det är jag på bilden och nej det är ingen sporthoj men jag gillar bilden och kör sporthoj vanligtvis).... inget ont, men jag undrar...

Sporthoj i all ära, men äsch! finns många trevliga prickar på andra kanske mindre sportiga hojar som jag oxå vill ha hit.

Du är så välkommen så! :hej

Men jag tror nog att Sporthoj.com´s logga sa det mesta men inget fel att undra eller bli en utav oss oavsett intresse eller hoj.. :fart

som någon sa i en annan tråd, så är det ju även en sport med cross och motard :p

Men kör man en kromad gynekologstol så kanske man bör leta efter ett annat forum :)

Mago skrev:
Sida för folk som gillar sporthojar? :)

Ja, precis, vad skulle jag annars göra här tro? :cool:

Mouse: Ingen har klagat så värst mkt på mig, och jag är ju tillochmed ett "moppefucko". Så du ska nog inte vara orolig för att du inte passar in här, därimot borde jag va det :fakta :crash

Men snart har jag en lätt hoj, så då blir jag lite mer värdig sporthojjare! :squid

Hmm..... bara inte det börjar hänga folk här, som har tingeltangelhojar.... DÄR går gränsen.. :fakta :crash

//MadH

Last edited:
Madhonda skrev:
...Jag menar såklart CUSTOM....!!!! :fakta :brynad
Jag har just köpt en tokfin Yamaha Virago 535 med fransar på styrändarna och packväskorna. Nåt emot det? :mad:

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park