Sporthoj i Thailand

Kul att se ;) Min hojresa började nere på Koh Samui för 3 år sedan när jag hyrde R1 och CBR 929 utan att ha MC kort. Var det bästa jag gjort med kläderna på. Efter diverse varv på ön blev jag fast och fick tummen ur att ta kortet nu i vår. Hoppas verkligen på att komma ner och köra snart igen, som du själv skriver så vänjer man sig konstigt nog vid trafiken och myllret runt om.

:tummenupp
En liten sidnot: Ditt svenska mc-kort hade inte gällt här ändå - mer än möjligtvis i tjafset med ditt svenska försäkringsbolag vid en eventuell olycka. Skaffa thailändskt körkort nästa gång du kommer.. fånigt lätt och dessutom får du köra upp på en moppe!

Kommer du ner igen så ta en tripp upp till norra Thailand - du kommer inte ångra dig om du vill ha än mer roligt med kläderna på! Själv vågar jag knappt åka scooter på Samui. 90% av alla på vägarna där måste vara spikraka:D

Ta dig tid och åk ner bums!

Hmm ingen annan än jag som undrar varför du bor i bangkok? Finns de försäkringsbolag där? Sj hyrde ja en vespa 125 som gick 90 körde från karon beach till puhket town mitt i natten. (jag var livrädd) :'(

hmm

Du växlar för tidigt kompis.....ge oss 13000 rpm NU!!!!!!!!

oh well.. du har en poäng:D

Last edited:
Fifan, var där i juli, hade ingen tanke på att köra hoj i den trafiken!

Om jag jämför med min halvmeter med snö utanför fönstret är jag beredd att omvärdera det.....

Skön rulle!:tummenupp

Fifan, var där i juli, hade ingen tanke på att köra hoj i den trafiken!

Om jag jämför med min halvmeter med snö utanför fönstret är jag beredd att omvärdera det.....

Skön rulle!:tummenupp

Tack

En av många anledningar till att jag flyttade ifrån Svedala var just den korta bågesäsongen!

Ut o skotta nu;)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...