Sporthoj i Luleå

stoffer skrev:
Ajfan, hur gick det med dig enligt dessa "rykten"? :)

Det var ju inte han, det var ju "nån" annan...:-)

Ny fråga, hur gick det för denna "någon" som eventuella rykten, redan dementerade, om en pannsurfning som alltså egentligen inte inträffat? :rolleyes:

stoffer skrev:
Ajfan, hur gick det med dig enligt dessa "rykten"? :)

äh, en skitgrej egentligen... gasa förbi micke ut från yamahacenter och när jag skulle få stopp i korsningen dök cyckeln under mig o både hojj och jag kanade ut i mitten på vägen,lyckat, lyckades stoppa båda riktningarna på vägen hmmm :rolleyes: lite pinigt i sig...

Hö vad och Hö underarm är lite ömma men det överlevs..
Cyckeln fick ett märke på toppkåpan och på acrat, men i övrigt tog krashpuckarna hela smällen, så de är varmt rekomenderade.

Och nu fick jag ju berätta om mina blunder :gnissla
så vi alla kan glömma det :hihi

Skönt att höra att det gick bra, är ju inte så skoj att ligga och simma på vägen, speciellt en väg som är så trafikerad som den :rolleyes:

Danny boy skrev:
äh, en skitgrej egentligen... gasa förbi micke ut från yamahacenter och när jag skulle få stopp i korsningen dök cyckeln under mig o både hojj och jag kanade ut i mitten på vägen,lyckat, lyckades stoppa båda riktningarna på vägen hmmm :rolleyes: lite pinigt i sig...

Cyckeln fick ett märke på toppkåpan och på acrat, men i övrigt tog krashpuckarna hela smällen, så de är varmt rekomenderade.

Det var ju skönt att det gick så pass bra... Krashpuckarna fyllde sin funktion!!! :tummenupp

Fråga om du kan byta tillbax till micron...den var ju snyggare än acrapovic:en!!!

Kostet78 skrev:
Det var ju skönt att det gick så pass bra... Krashpuckarna fyllde sin funktion!!! :tummenupp

Fråga om du kan byta tillbax till micron...den var ju snyggare än acrapovic:en!!!

jao fler som sagt det... men mer poserstatus med acra :D

och så farligt skrapat blev det inte, hittade dock några smårepor på "bubblan" på magkåpan.. :4skrika

men som sagt, tur man inte blev påkörd...

Say after me:
AKRAPOVIClogoXS.gif

K!

:hihi

Jag var på tur med Fyrkanten i söndags, från Älvsbyn till Jörn på
usla vägar (fick stå och köra vissa bitar). I Jörn gav jag upp, tankade
och gasade iväg på egen hand.
Asocialt javisst,
men min gröne vän mår inte bra av att ligga och fisåka.

Danny boy skrev:

Skönt att du fick stopp på trafiken iaf :skrämd :tummenupp Hade kunnat sluta illa för mig i lördags också... http://www.ninjaclubsweden.com/forum/viewtopic.php?p=40281#40281

DwD skrev:
vad ligger rekordet på lule-piteå sträckan på nudå? :D

spamma inte här!
skriv och fråga aftonbladet istället.

Vädret ser fint ut,
men sitter hemma -
ont i ryggen efter att ha slitit i garaget ett par timmar :gnissla

Hoppas ni har kul.

vad är det för typ av åkning kan man komma med husan eller är det tokkörning på E4:an som gäller

Back