Sporthoj i Luleå

Strongliquid skrev:
2081894 Åker ni Maj-rundan iår eller? :va

Och ska Mc-norr ha nån sorts utförsäljning? :va

:arsele

1. Nope, är i Fjollträsk då

2. Nope, dom har packat ihop, stängt dörren, kastat in handduken, tagit ner skylten, gått till sin skapare...osv

Jag tror att Lindroths bil köpte hela rasket, inklusive dom gamla örnarna som stog där inne...

hallå har alla hoj åkare i stan gått i ide eller?
det var ju så tyst här
snart e det vår

LILAB skrev:
2095260 hallå har alla hoj åkare i stan gått i ide eller?
det var ju så tyst här
snart e det vår

Kika ut genom fönstret så har du svaret :hihi

Jag bankade ihop R1an i påsk den står bara o väntar på väder, Men snart :banana

Den nya Honda/KTM butiken öppnar på måndag, det blir skitstort och skitfräscht!!! Jag gjorde en "teaser" idag och det blir verkligen läckert, hela Honda och KTM sortimentet, bland annat en KTM SuperDuke som demo, (den skall jag bara testa!) Sen kommer KTM att köra hela sin roadshow här uppe i början på maj, då kan man testa alla modeller inklusive 950 motarden, cool hoj :tummenupp

Dom hade fått in den nya bladen idag, den var också riktigt läcker.

En påminnelse från bilprovningen:
"Aktuellt.
Måndagen den 24 april har vi drive-in för mc mellan klockan 14.20-18.00."

Nån som ska dit o köa? Jag slänger på nya däck imorgon, sen är jag körklar iaf, ready att besikta, sen är sommaren här!

:banana

Edit; och vart fasen köper man mc-kapell om man inte vill lägga ut 500kr? Finns varken biltema eller Lidl här ju :)
Nån som har ett godkänt skivbromslås att sälja?
Har ni ett kapell eller lås jag kan hämta direkt på fredag-lördag så hör av er på PM eller här, bifoga TELE NUMMER!... Annars blir det den dyra varianten å köpa nytt...

Last edited:
1 maj svängen?

Är ganska ny här!
Har sålt min r1 98:a och köpt en r1 03:a istället och var ute igår på premiär...
Gick klockrent förutom lite sladd här och där pga mycket grus/damm kvar på vägarna.
Träffade en vit/röd cbr 900 eller 954:a, någon av er kanske?

Min fråga är om ni brukar åka första maj svängen?
I så fall vore det kul att hänga på!
Plats / tid?

Nu har jag haft premiärturen med 10:an och jag säjer bara "fuck!!!"
Mycket rolig maskin... :tummenupp

Jag såg förresten en vit och blå 954 med goretexklädd förare, någon här?

har varit ute några svängar men som sagt det är mycket skit kvar på våra vägar....
Tänkte ta en tur till Piteå imorgon, några andra som ska ut och åka?
SMHI påstår att det blir några grader varmt och sol... :)

Luleå-Piteå imorgon?

Jag och en kompis tänkte åka en sväng till Piteå imorgon om vädret tillåter och tänkte höra om någon är sugen?
Åker 15.00 från Statiol inne i stan pga jobb till 14.00
Vore kul om man hade någon att kappköra me!!!

Spola av era skönheter och haka på...

Ses 15.00

Är du med LILAB?
Verkar vara påväg åt samma håll!

R1-99 skrev:
2103545 Jag och en kompis tänkte åka en sväng till Piteå imorgon om vädret tillåter och tänkte höra om någon är sugen?
Åker 15.00 från Statiol inne i stan pga jobb till 14.00
Vore kul om man hade någon att kappköra me!!!

Spola av era skönheter och haka på...

Ses 15.00

Är du med LILAB?
Verkar vara påväg åt samma håll!

planerade att ta oss iväg vid 12, måste vara "hemma" i tid pga kvällens planer.....

Men en annan gång så, kan bli lite tungt att hänga med har bara 600cc men försöka gör man ju alltid....

kör så det rycker!

en annan gång kanske, kör hårt men krascha ej....
Kanske ses på E4:an när jag är på väg till Piteå.

ha de

Var det idag (lördag) eller imorgon (söndag) ni menar, ska ni ut imorrn (söndag) så följer jag gärna med, om nu en pitebo får göra det :rolleyes:

Hackar febrilt med grävmaskinen på uppfarten, för att få bort all den satans is jag har där! Funderar skarpt på att napalm bomba den också! Men lite rädd att huset rycker med i samma sväng… Men satans så sugen jag är på att ta fram hojjen nu när man ser alla dessa hojar på stan!!! NU ÄR DET NÄRA…..

Ut en sväng i veckan?

Tänkte höra om det är någon som ska ut en sväng i veckan?
Vore kul att dra ihop ett gäng, kanska några från Piteå som vill me?

Var nån från luleå förra året som hade en massa bra begagnade framdäck att sälja? Vem var det? Finns det någon annan som har? Hojen är gsxr 750 -99 iaf. Kollade på nya framdäck idag och det skulle bli dyrare än jag tänkt mig.

honkiie skrev:
2118387 Var nån från luleå förra året som hade en massa bra begagnade framdäck att sälja? Vem var det? Finns det någon annan som har? Hojen är gsxr 750 -99 iaf. Kollade på nya framdäck idag och det skulle bli dyrare än jag tänkt mig.

Jag har en uppsättning racedäck att sälja. 120/70-17 och 190/55-17, finns i Kalix men kan levereras till Luleå på lördag om du vill. 1000kr för bägge. PM:a

honkiie skrev:
2118387 Var nån från luleå förra året som hade en massa bra begagnade framdäck att sälja? Vem var det? Finns det någon annan som har? Hojen är gsxr 750 -99 iaf. Kollade på nya framdäck idag och det skulle bli dyrare än jag tänkt mig.

jag har ngra beg framdäck till salu, rennsport, diablo corsa eller supercorsa , bankörda.

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti