Sporthoj i Luleå

bemari skrev:
Är också intresserad att ansluta mig till någon klubb, vet ej vad som finns här i Luleå, någon...?
Vad säger ni om man skulle försöka få ihop intresserade här på Sporthoj och dra ut och svinga en bägare eller två någon fredag eller lördag..?
Finns det intresse för det?

En liten videokväll i anslutning till detta kanske? :)

bemari skrev:
Är också intresserad att ansluta mig till någon klubb, vet ej vad som finns här i Luleå, någon...?
Vad säger ni om man skulle försöka få ihop intresserade här på Sporthoj och dra ut och svinga en bägare eller två någon fredag eller lördag..?
Finns det intresse för det?

En klubb som jag funderat på är Luleå Motorsällskap. Men det vore roligare att ha en klubb där jag kände någon eller hittade likasinnade :fyllisar
Luleå Motorsällskap verkar mest innehålla Enduro folk vad jag kan se på hemsidan. SHRA Luleå finns ju oxå men dom kör mest fort rakt fram :kocko

Annars vore det inte dumt att samlas och hälla i sig öl för snart börjar ju MC säsongen å då kan man inte vara full :dricka

Zvugge skrev:
En klubb som jag funderat på är Luleå Motorsällskap. Men det vore roligare att ha en klubb där jag kände någon eller hittade likasinnade :fyllisar
Luleå Motorsällskap verkar mest innehålla Enduro folk vad jag kan se på hemsidan. SHRA Luleå finns ju oxå men dom kör mest fort rakt fram :kocko

Annars vore det inte dumt att samlas och hälla i sig öl för snart börjar ju MC säsongen å då kan man inte vara full :dricka

Det ena utesluter ju inte det andra, gå med i Luleå Motorsällskap bland alla Rallycross, Motocross, skotercross...crosscross och tävla för den klubben, sen fixar vi en intresseklubb där vi bara har skoj :yoparty

Niklasinorr skrev:
Det ena utesluter ju inte det andra, gå med i Luleå Motorsällskap bland alla Rallycross, Motocross, skotercross...crosscross och tävla för den klubben, sen fixar vi en intresseklubb där vi bara har skoj :yoparty

:tummenupp Näää...ja vet!! Vi går med i Luleå Motorsällskap bland alla Rallycross, Motocross, skotercross...crosscross och tävla för den klubben, sen fixar vi en intresseklubb där vi bara har skoj :yoparty...

"-Åååå vad du är smart kaptenfilling"....

:lol :lol :lol :lol

Någon som sett barnprogram på lördagmorgon..... :banana

Kostet78 skrev:
:tummenupp Näää...ja vet!! Vi går med i Luleå Motorsällskap bland alla Rallycross, Motocross, skotercross...crosscross och tävla för den klubben, sen fixar vi en intresseklubb där vi bara har skoj :yoparty...

"-Åååå vad du är smart kaptenfilling"....

:lol :lol :lol :lol

Någon som sett barnprogram på lördagmorgon..... :banana

Hörru Freddan, jag har ju sagt att du skall låta bli att röka sådana där små vita svampar...

Niklasinorr skrev:
Hörru Freddan, jag har ju sagt att du skall låta bli att röka sådana där små vita svampar...

Röka äggsvampar/flugsvampar är väl knappast skadligt :confused: :D

SvartR1a skrev:
Röka äggsvampar/flugsvampar är väl knappast skadligt :confused: :D

Kostet röker allt han kommer över, sist var det risgrynsgröt... :)

Fast jag måste faktiskt tillstå att han även rökte dom flesta av oss andra på Kemora också...tills han kraschade R6:an... :rolleyes:

Fast jag måste faktiskt tillstå att han även rökte dom flesta av oss andra på Kemora också...tills han kraschade R6:an... :rolleyes:[/QUOTE]

Och då rök det bara från R6:an och "Isä Kostet"...
Eikö niin...

Är det någon som planerar en sväng till Midlanda i sommar eller kanske tom någon annan bana.

Niklasinorr skrev:
Kostet röker allt han kommer över, sist var det risgrynsgröt... :)

Fast jag måste faktiskt tillstå att han även rökte dom flesta av oss andra på Kemora också...tills han kraschade R6:an... :rolleyes:

Ehmm *host* det har jag inget minne av... krash :confused:

bemari skrev:

Och då rök det bara från R6:an och "Isä Kostet"...
Eikö niin...[/QUOTE]

Aivaan oikeen :tummenupp växer magen på gumman förresten??

växer magen på gumman förresten??[/QUOTE]

Både magen på gumman och habegäret efter hoj :)

bemari skrev:
växer magen på gumman förresten??

Både magen på gumman och habegäret efter hoj :)[/QUOTE]

Ja det ena kommer väll med det andra.
Blir det jobbigt på den ena fronten söker man sig till den andra;)

Blir det jobbigt på den ena fronten söker man sig till den andra;)[/QUOTE]
:hihi

Exakt !!!
Nåväl, får väl lösa tvåhjulsproblemet också innan våren kommer.

bemari skrev:
Blir det jobbigt på den ena fronten söker man sig till den andra;)
:hihi

Exakt !!!
Nåväl, får väl lösa tvåhjulsproblemet också innan våren kommer.[/QUOTE]

Hmmm, det börjar brinna lite nu:-)

Jag var igår och hämtade mitt heltitan Arrowsystem till Hondan, ljudämparen är väldigt kort, och väldigt grov och hålet som går rakt igenom är stort nog för en Bäver...den kommer att låta satan :tummenupp

Nädå...gott om tid kvar ännu...lååååångt till våren, känner föresten mer och mer att det här med båge är överreklamerat, kanske blir en bågfri sommar, vem vet.

Jag var igår och hämtade mitt heltitan Arrowsystem till Hondan, ljudämparen är väldigt kort, och väldigt grov och hålet som går rakt igenom är stort nog för en Bäver...den kommer att låta satan :tummenupp[/QUOTE]

Frääänt!
Då vet man vad du gör idag då :drool
Var köpte du Arrow systemet ifrån, har inte hört talas om någon återförsäljare för Arrow häruppe, skall vara prisvärda vad jag förstått.

bemari skrev:

Nädå...gott om tid kvar ännu...lååååångt till våren, känner föresten mer och mer att det här med båge är överreklamerat, kanske blir en bågfri sommar, vem vet.

Jag var igår och hämtade mitt heltitan Arrowsystem till Hondan, ljudämparen är väldigt kort, och väldigt grov och hålet som går rakt igenom är stort nog för en Bäver...den kommer att låta satan :tummenupp

Frääänt!
Då vet man vad du gör idag då :drool
Var köpte du Arrow systemet ifrån, har inte hört talas om någon återförsäljare för Arrow häruppe, skall vara prisvärda vad jag förstått.[/QUOTE]

Det är beggat, kommer från Greven, han har kört ett rejs med systemet så det är precis lagom blåanlöpt...:D

Nyheter
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande