Sporthoj Going Crazy

Status
Ej öppen för fler svar.
UrbanTiger skrev:
Vem orkar skriva i en sånn här jävla skittråd ?

Varför ställer du frågor som du svarar på själv.. du skrev ju! :tungan

Silwer skrev:
Jag tycker inte en tråd hurvida det är synd om en person eller inte är nödvändig.
Är han arg på oss som skrev i tråden om tröjorna så blir nog inte en debattråd om saken bättre.

Som sagt man får tänka sig för innan man skriver in en tråd helt enkelt, vi är väl fler som har skrivit nåt korkat tidigare, ska vi sätta oss o grina över svaren vi fick?

Ja, kan ví inte göra det nu.. snälla....

Masonit skrev:
Nej? Han ställde en ur dum fråga och fick dumma svar. Värre än så var det inte. Att sedan folk retades lite var väl befogat. :D Uppfattar man det som mobbing bör man nog hålla sig borta från Internet forum.

\Masonit

Det är bara att lära sig leva med bemötandet man får på SH eller inte vara här längre, så enkelt är det väl....

//jaG

Masonit skrev:
Nej? Han ställde en ur dum fråga och fick dumma svar. Värre än så var det inte. Att sedan folk retades lite var väl befogat. :D Uppfattar man det som mobbing bör man nog hålla sig borta från Internet forum.

\Masonit

Håller med om att vissa av hans inlägg har varit lite väl mycket :rolleyes: Men jag ville bara poängtera att jag tycker det är bättre att man frågar en gång för mycket när man är nybörjare. Värsta jag vet är nybörjare som är världsmästare på att köra och vet bäst om allt vad gäller motorcyklar bara för att dom har tagit körkort. Ofta dessa killar som gör att vi andra får betala surt i höga premier :tungan Sedan att retas lite det gör väll ingenting :D

Zeb_Macahan skrev:
Det är bara att lära sig leva med bemötandet man får på SH eller inte vara här längre, så enkelt är det väl....
//jaG

Hur skiljer sig det verkliga livet från ett internetforum? Hur beter du dig om du får kritik i "verkligheten"? Lär du dig leva med det eller flyttar du?

bebbe skrev:
Värsta jag vet är nybörjare som är världsmästare på att köra och vet bäst om allt vad gäller motorcyklar bara för att dom har tagit körkort. Ofta dessa killar som gör att vi andra får betala surt i höga premier

Jag gjorde en poll om hur man uppfattade sin körskicklighet, de flesta ansåg att de var bättre än genomsnittet.
En del är helt enkelt fulllärda på en säsong, det är sånt vi andra får leva med, vi som aldrig tycks kunna lära oss.

Silwer skrev:
Jag gjorde en poll om hur man uppfattade sin körskicklighet, de flesta ansåg att de var bättre än genomsnittet.
En del är helt enkelt fulllärda på en säsong, det är sånt vi andra får leva med, vi som aldrig tycks kunna lära oss.

Det är tyvärr sant :( Detta gäller nog tyvärr inte bara mc åkare!

Lägg ner`t

motardnisse skrev:
Snälla!! låt inte detta forum bli som Bike.se. den förtjänar inte sånt öde

:) Hallo, ut och åk och få bort lite av eran frustration........kan ni inte ta lärdom av varandra istället?, som tjej kanske jag inte fattar alla tekniska detaljer men man lär sig.VI ÄR VÄL ALLA HÄR FÖR ATT VI ÄLSKAR MOTORCYKLAR, GAMMAL SOM UNG, SNABB SOM LÅNGSAM, RIK SOM FATTIG, TJEJ SOM KILLE, eller?

Tofast4Hjo skrev:
som tjej kanske jag inte fattar alla tekniska detaljer

Precis, det är ju så att vi killar är bättre på mobiltelefoner, datorer och teknik i största allmänhet medan ni tjejer är bättre på smink och känslor och så. Så skälet till att du inte fattar alla tekniska detaljer bara måste vara ditt kön, inte att du inte har lärt dig dom.

Status
Ej öppen för fler svar.
*/ ?>
Nyheter
Stor invigning på Sulas MC

Efter att Sulas MC bestämde...

Nyheter från Wunderlich

Wunderlich är ett företag i...

Stark Future tredubblar omsättningen

Barcelona, Spanien – april ...

Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Back