Madhonda
Diamonds and pearls don´t move this girl
URRninja skrev:Det ser ut lite som Ernst-Hugo Järegård i peruk..![]()
![]()
för tusan... det är ju skrämmande likt!! Hmm... nu är det bara att börja spotta när du pratar Chrille...!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
URRninja skrev:Det ser ut lite som Ernst-Hugo Järegård i peruk..![]()
![]()
för tusan... det är ju skrämmande likt!! 

Looser betyder lösare. En "loser" däremot är en sån som får titta på men inte vara med. Du är en loserKawa_GPX600R skrev:haha din looser
Du menar nog historien om vakten som körde över samma rådjur 3 ggr för att avliva det :kocko.McRae skrev:Även han som jobbade som vakt som för ett tag sen körde på eller kände nån som körde på ett rådjur som tyckte det var lite läskigt.... Kommer fan inte ihåg riktigt.
yonsson skrev:Du menar nog historien om vakten som körde över samma rådjur 3 ggr för att avliva det :kocko.
Nej jag vet. Det var inte nkillen som skrev tråden som körde över rådjuret. Det var nån vakt som kom till platsen. Sak samma det var ett tag sen nu. Tycker mest synd på rådjuret.Itacha75 skrev:Tror inte det var han som gjorde det.
Jag tycker mest synd om snubben....

Chrille skrev:Det sägs att den dokumenterar promilletoppen under förra årets SRF, men fråga inte mej. Jag minns inte......
Enst Hugo Järegård....nu har jag något att träna på citat inför sommaren
Å så knakar du med nacken sådär gött också!Thundercat skrev:Kika på I manegen med Glenn killing när Robert Gustavsson ska förställa Ernst-hugo. "Wilhelm Moberg, denne gigant!" åsså spottar du när du säger det...![]()
Snarare "någon" som ville skryta om sina bravader i en annan tråd som blev låst. Läs "någons" tidigare inlägg så förstår du, "någon" verkar vara en hyffsat felknullad individ, men nu är ju "någon" bannad som tur ärCalleE skrev:Någon verkade ju tycka att folk på sporthoj mobbar folk? Eller liknande?
Bra jobbat SwedieSwedie skrev:du är inte välkommen tillbaka förrän om 2 år. Baj
Helt sant.CalleE skrev:Chrille är en stenhård rocker! Så stenhård att han kan bjuda på sig själv i Ernst Hugo-look...

sgtpepper skrev:Snarare "någon" som ville skryta om sina bravader i en annan tråd som blev låst. Läs "någons" tidigare inlägg så förstår du, "någon" verkar vara en hyffsat felknullad individ, men nu är ju "någon" bannad som tur är.

CalleE skrev:Men det fanns många andra som kanske borde be Mingves om ursäkt också, det fanns en del inte helt snälla saker i den boken och eftersom jag aldrig pratat med mingves så tänker jag inte ge mig in i den debatten heller!
)bebbe skrev:Helt sant. Träffade Vingmes på GP och jag tycker att det verkar som om han är en riktigt trevlig kille. Sedan att han kanske inte tänker sig för innan han skickar in en tråd här på SH, fast å andra sidan så tycker jag att han inte skulle behöva det heller! Det är väll bra med nyblivna mc åkare som inte lyfter sig själva till skyarna! Om alla hade varit lite mer fråg visa och vågat fråga innan man gör så hade vi nog utveklats mycket snabbare som mc åkare.
En sak tror jag att vi kan vara säkra på iaf. Den killen kommer nog inte bli en till i statistiken!! Han har vett på att köra lugnt!
(Värst vad jag var "vettig" då)
Masonit skrev:På vilket sätt blir han en bättre hoj åkare genom att fråga om han ska ha kortarmad eller långarmad.![]()
\Masonit
bebbe skrev:Är du TJÖT sugen![]()
|
|
Nyheter från Wunderlich
Wunderlich är ett företag i... |
|
|
Stark Future tredubblar omsättningen
Barcelona, Spanien – april ... |
|
|
Harley-Davidson lanserar RIDE
Pressrelease från Harley-Da... |
|
|
KTM uppdaterar sin elhoj
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |