Sporthoj Going Crazy

Status
Ej öppen för fler svar.
Det är väl nästan bara moppofucks som blir mobbade, och de finns faktiskt andra forum som riktar sig mot dem..

Sen att jag t.ex. ibland kallar vissa(inga namn) för gammal och fet, gör jag ändast om jag är så pass säker på personen så att denne vet att det är på skojj.. Eller om denne började :hihi

Kawa_GPX600R skrev:
haha din looser
Looser betyder lösare. En "loser" däremot är en sån som får titta på men inte vara med. Du är en loser :)

McRae skrev:
Även han som jobbade som vakt som för ett tag sen körde på eller kände nån som körde på ett rådjur som tyckte det var lite läskigt.... Kommer fan inte ihåg riktigt.
Du menar nog historien om vakten som körde över samma rådjur 3 ggr för att avliva det :kocko.

yonsson skrev:
Du menar nog historien om vakten som körde över samma rådjur 3 ggr för att avliva det :kocko.

Tror inte det var han som gjorde det.

Jag tycker mest synd om snubben....

Itacha75 skrev:
Tror inte det var han som gjorde det.
Jag tycker mest synd om snubben....
Nej jag vet. Det var inte nkillen som skrev tråden som körde över rådjuret. Det var nån vakt som kom till platsen. Sak samma det var ett tag sen nu. Tycker mest synd på rådjuret. :squid :död

Chrille skrev:
Det sägs att den dokumenterar promilletoppen under förra årets SRF, men fråga inte mej. Jag minns inte......

Enst Hugo Järegård....nu har jag något att träna på citat inför sommaren

Kika på I manegen med Glenn killing när Robert Gustavsson ska förställa Ernst-hugo. "Wilhelm Moberg, denne gigant!" åsså spottar du när du säger det... :D

Thundercat skrev:
Kika på I manegen med Glenn killing när Robert Gustavsson ska förställa Ernst-hugo. "Wilhelm Moberg, denne gigant!" åsså spottar du när du säger det... :D
Å så knakar du med nacken sådär gött också! :tummenupp

Inte för att det säkert spelar någon roll? Men vad föranledde denna tråd alls?

Någon verkade ju tycka att folk på sporthoj mobbar folk? Eller liknande?

Chrille är en stenhård rocker! Så stenhård att han kan bjuda på sig själv i Ernst Hugo-look...

Eller för att citera:
"Åhhh guuud så underbart! Alltså här står den här mannen och bjuder på sin smärta!" (lägg till lite salivdrypande bludderljud där det verkar passa)

Mvh
Calle som säkert också kommer bli mobbad bara för att jag kör 125a trots 24+ 5år A-kort...

CalleE skrev:
Någon verkade ju tycka att folk på sporthoj mobbar folk? Eller liknande?
Snarare "någon" som ville skryta om sina bravader i en annan tråd som blev låst. Läs "någons" tidigare inlägg så förstår du, "någon" verkar vara en hyffsat felknullad individ, men nu är ju "någon" bannad som tur är :).

sgtpepper skrev:
Snarare "någon" som ville skryta om sina bravader i en annan tråd som blev låst. Läs "någons" tidigare inlägg så förstår du, "någon" verkar vara en hyffsat felknullad individ, men nu är ju "någon" bannad som tur är :).

Jo nu har jag läst, men bara för det behöver du väl inte sänka dig till hans nivå och dra till med neanderthalartillmälen som "felknullad" osv...

Nåväl, vi släpper den här debatten nu, ingen idé att dra till med en stor storm för en liten spild droppe i ett shotglas. Grabben hade väl en dålig dag, trots sina 19 år visade han på en oerhört dålig mognad! Rätt att bränna till näsan på honom och tala om att sådant inte är välkomnat. Men det fanns många andra som kanske borde be Mingves om ursäkt också, det fanns en del inte helt snälla saker i den boken och eftersom jag aldrig pratat med mingves så tänker jag inte ge mig in i den debatten heller!

Sov sött och släpp det här, men som i tänkvärt tråden, lär er nått av den!

Jösses sådan moralpredikan jag fick till nu då!

Moahahahahahhaa....

Per puda, du e nätt cp-skadad :rofl :rofl

CalleE skrev:
Men det fanns många andra som kanske borde be Mingves om ursäkt också, det fanns en del inte helt snälla saker i den boken och eftersom jag aldrig pratat med mingves så tänker jag inte ge mig in i den debatten heller!

Helt sant. Träffade Vingmes på GP och jag tycker att det verkar som om han är en riktigt trevlig kille. Sedan att han kanske inte tänker sig för innan han skickar in en tråd här på SH, fast å andra sidan så tycker jag att han inte skulle behöva det heller! Det är väll bra med nyblivna mc åkare som inte lyfter sig själva till skyarna! Om alla hade varit lite mer fråg visa och vågat fråga innan man gör så hade vi nog utveklats mycket snabbare som mc åkare.
En sak tror jag att vi kan vara säkra på iaf. Den killen kommer nog inte bli en till i statistiken!! Han har vett på att köra lugnt!

(Värst vad jag var "vettig" då :tungan )

Last edited:
bebbe skrev:
Helt sant. Träffade Vingmes på GP och jag tycker att det verkar som om han är en riktigt trevlig kille. Sedan att han kanske inte tänker sig för innan han skickar in en tråd här på SH, fast å andra sidan så tycker jag att han inte skulle behöva det heller! Det är väll bra med nyblivna mc åkare som inte lyfter sig själva till skyarna! Om alla hade varit lite mer fråg visa och vågat fråga innan man gör så hade vi nog utveklats mycket snabbare som mc åkare.
En sak tror jag att vi kan vara säkra på iaf. Den killen kommer nog inte bli en till i statistiken!! Han har vett på att köra lugnt!

(Värst vad jag var "vettig" då :tungan )

På vilket sätt blir han en bättre hoj åkare genom att fråga om han ska ha kortarmad eller långarmad. :confused:

\Masonit

Snälla!! låt inte detta forum bli som Bike.se. den förtjänar inte sånt öde

Jag tycker inte en tråd hurvida det är synd om en person eller inte är nödvändig.
Är han arg på oss som skrev i tråden om tröjorna så blir nog inte en debattråd om saken bättre.

Som sagt man får tänka sig för innan man skriver in en tråd helt enkelt, vi är väl fler som har skrivit nåt korkat tidigare, ska vi sätta oss o grina över svaren vi fick?

bebbe skrev:
Är du TJÖT sugen :rolleyes:

Nej? Han ställde en ur dum fråga och fick dumma svar. Värre än så var det inte. Att sedan folk retades lite var väl befogat. :D Uppfattar man det som mobbing bör man nog hålla sig borta från Internet forum.

\Masonit

Status
Ej öppen för fler svar.
*/ ?>
Nyheter
Nyheter från Wunderlich

Wunderlich är ett företag i...

Stark Future tredubblar omsättningen

Barcelona, Spanien – april ...

Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

Back