Sporthoj Gällivare

Fan vad du brassar...har varit runtikring här idag å kört lite men det är mest frustrerande med allt damm på vägarna....det bara spinner hela tiden :D Skönt att det bara är 2v kvar till riktig körning på Kemora :yoparty

Jo jag måste ju testa Blajden innan Kemora :tummenupp Ja det är skönt med bara 2v kvar =) Bastu med :fyllisar :arsele :tuttar:hihi

Hupp här skrevs det inte mycket... Snön ligger här nu som det verkar.... det är bara hämta andan inför nästa sommar...vissa kommer nog tjuvtrimma å andra byta till nytt....skriv så man är uppdaterad... :-)

Uppdatering

Tja Nicke du är väl uppdaterad om detta men andra kan börja planera för V21 2010 på Kemorabanan Måndag till och med Torsdag.:tummenupp

/Tommen

roligt att det skrivs mest i gve tråden när det är vinter... =)

tommen. en rolig grej med nästa år är att det här året har 53 veckor istället för 52.

så det blir 2 udda veckor på raken. dvs v 21 blir ett senare datum nästa år än i år.
och för vissa (som för mig tex) som jobbar skift 7 dar ledig 7 dar innebär det att man kommer att jobba udda veckor istället för jämna.

kan vara värt att tänka på, vet inte hur det passar för er där i kiruna.

tommen. en rolig grej med nästa år är att det här året har 53 veckor istället för 52.

så det blir 2 udda veckor på raken. dvs v 21 blir ett senare datum nästa år än i år.
och för vissa (som för mig tex) som jobbar skift 7 dar ledig 7 dar innebär det att man kommer att jobba udda veckor istället för jämna.

Hej

Banan är klar till 99% vecka 21 2010 så det kan jag inte ändra på. Lessen men så är det. Men gör som vi andra utan ledigveckor, ta semester.

/Tommen

Tja Nicke du är väl uppdaterad om detta men andra kan börja planera för V21 2010 på Kemorabanan Måndag till och med Torsdag.:tummenupp

/Tommen

Härligt Tommen! Det är planerat!

Jag är i samma sits, jobbar 7+7 jämna veckor i år. Men har sökt ledigt v 21!

Nu, kära lokala räcerhjältar, har Ni chansen att fightas om världens första klubbmästerskapsbuckla på Kemora! :) I juli kör ju SMC kurs och det blir steg 5 (licens) med början 17.00 på söndagskvällen den 14:e juli, därefter 4 dagar steg 6 (rejsträning) med miniendurance och klubbmästerskap!

Det vore väl för fränt om en norrbottning kunde bärga en buckla eller i vart fall en framskjuten placering?! Jag bedömer att Ni som kör tider neråt 1.15-1.16 definitivt kan vara med och fightas i den absoluta toppen. Och det är Ni ju några som klarar mer än väl:)

Så revidera Era semesterplaner och ägna hojen lite extra omsorg, mer info hittar Ni här: http://www.sporthoj.com/forum/showt...som-i-Kemora&p=5831800&viewfull=1#post5831800

Hur många varv måste man orka köra 1.15, det skiter väl sig där ;)

kanske man måste hitta en rejsmoppa, suget börjar bli stort nu igen:3freak
8 varv sisådär? Till och med jag orkade runt, så för en man med Din atletiska kroppsbyggnad och vid Dina unga år kan väl detta inte hindra? :)

Hur många varv måste man orka köra 1.15, det skiter väl sig där ;)

kanske man måste hitta en rejsmoppa, suget börjar bli stort nu igen:3freak

1:17 räckte till 5 placering, ett varv till så hade det blivit 4 platsen... :crash

Klart du ska köpa hoj igen, vi saknar dig på banorna :)

/Stefan

Last edited:
Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC