Rullen
Hä ä bar å åk
Om nu alla vi andra är en enda stor syjunta och du är en stenhård outlaw - varför åker du då FZ6...??? Den om något är väl en modell lämpad för mormor...?
Jo det var precis så jag menade.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Om nu alla vi andra är en enda stor syjunta och du är en stenhård outlaw - varför åker du då FZ6...??? Den om något är väl en modell lämpad för mormor...?
Sorry grabben du har en snygg löp. mall, men ingen substans i texten, du har helt enkelt för bråttom.
Kan man bara inte ta SH för vad det är?
Känner man ett skitnödigt tvång att snacka bombarrepor, hastighetsrekord eller slangning och slippa kritik eller vuxna motargument utan bara få vara moppefucko-idol, så finns väl kanske nån sida för det med?
Googlade "slanga+bakhjul+hastighetsrekord" för skojs skull och SH dök inte helt oväntat upp som tvåa.
Det borde ju betyda att detta forum faktiskt har ganska högt i tak, precis som ett bra modererat forum ska ha.
Ride safe
mvh/Moralkärring #1![]()
Personligen märker jag att SH blir allt mer tjatigt, ointressant & trist, samma frågor ältas om & om igen. Så fort det blir en intressant diskussion kommer moderatorerna in & stänger tråden. Problemet är att om intresset (antalet som besöker sidan per dag) generellt avtar, minskar reklamintäkterna & Egmonts intäkter. SH självdör. SH verkar tror att det gäller att hitta den delikata balansen mellan att vara politiskt korrekt, följa Egmonts krav & samtidigt tillfredställa de som kör sporthoj, aktivt. SH skulle tjäna på att ha lite högre i tak när diskussionen hettar till, tillåta kontroversiella frågor & svar & ändå hålla på etikreglerna, bara sluta tillämpa den så strikt & rigitt som idag utan töja lite på dem när det gynnar diskussionen. Själv tror jag att SH´s nisch är just för de som kör sporthoj aktivt - Push It To The Limit
Kan man inte täcka den nischen kommer någon annan att göra det då diskussionssajter kommer & går & publiken byter snabbt forum till det som för dagen har bäst ryktet är hetast.
Problemet med SH är ju att de flesta som trollar runt här inne inte kör sporthoj aktivt (eller ens kör hoj alls...) . För övrigt väldigt få trådar som stängs i Racingforumet...![]()
Och glöm inte tjatet om att det viktigaste i världen är att man har hojkort och som #2 att man bara kör sin hoj på bana..
Problemet med SH är ju att de flesta som trollar runt här inne inte kör sporthoj aktivt (eller ens kör hoj alls...) utan bara har som en hobby att fucka up alla trådar som tangerar gränsen för vad som är en acceptabel nivå för forat. Kolla bara på alla småpojkar som knappt fått bläck i pennan på BäbisBläjdar som trollar upp hela SH-eliten i brygga så fort en ny köra-i-sjuttiofem-kilometer-i-timmen-zick-zackandes-mellan-taxikön-och-bussfilen-på-Götaplatsen-film läggs upp. Eller så kör de motard - slangandes genom Den Konglige Hufvudstaden och tycker de är så fett outlaw. Skit samma. Att tro det är de som kör sporthoj på riktigt som k_kar ur hela sk_ten är nog att inte se helheten. För övrigt väldigt få trådar som stängs i Racingforumet...![]()
Tror du missuppfattat det hela.
O/O menade att alla som kör sporthoj på riktigt måste ha ett forum, med extremt högt i tak, som ventil för att kunna dryfta sina obskyra ämnen med andra likasinnade(..?) Dessa killar, låt oss för enkelhetens skull kalla dem riktiga män, klarar således inte av att modereras var och varannat inlägg då de på gatan pushar det till den där limit men paradoxalt nog är synnerligen lättkränkta (tvärtom vad man kan förledas att tro om man tittar på alla tuffa tribaltatueringar, penispiercingar och hårda rockvax som trängs i bokhyllan...) och måste lämnas lite friare tyglar. Att de som kör lite mer seriöst, kanske till och med närmare och över denna gräns, dock under ordnade former, inte behöver ha samma viturella utrymme gör O/O's resonemang lite haltande.![]()
Kör hoj. Ha kul.
Jag skiter i vilket...
koka i bajs eller bada i moralkakor.....
Om du läser mitt inlägg ser du att jag varken skriver om krav på extremt högt debatt tak eller vurmar för obskyra ämnen. Det är dina ord & din fel tolkning. Jag skriver att regler behövs men att de brukas med måttfullhet. Med högt i tak menar jag att man tillåter folk att ha en avvikande åsikt utan att "elitgruppen" drabbas av moralpanik & det kollektiva drevet dödar diskussionen. Detta hämmar en spontan & kreativ diskussion på forumet, med följd att det som skrivs bara är sådant som man förväntar sig godkännas av "eliten". Detta leder till en utarmning & trivialisering av de inlägg som skriv. Om man kör på bana eller väg är för mig ointressant.
Däremot är det intressant vad du menar med "SH - eliten" vilka är kriterierna för denna grupp? Tillhör du den? Har den sk. gruppen tolkningsföreträde för vad som är lämpligt respektive olämpligt att skriva på SH?
Kör försiktigt, jag bryr mig
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden