mojja83
Guest
Sen finns det ju ett antal nyregade Noknows som skall skapa sig ett känt nick också.
Men dom är ju härliga håller lite låda och får dom äldre och visa att riva sig i håret

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sen finns det ju ett antal nyregade Noknows som skall skapa sig ett känt nick också.
Problematiken är väl att äga en literklubba är way too billisch idag, så även svenssons har råd. Och med svenssons kommer svenssonkommentarer och filmer med svenssonmoves. Jag stör mig inte på åkafortfilmer om det har lite finess.
Att däremot tappa 8 minuter av mitt liv för att se nån medioker telefonförsäljare framföra en miniblinkerspimpad R1:a med Viper-slipon på ett synnerligen taffligt sätt utan stil och kontroll, ja då blir jag lack.
Tuben svämmar över med "snabba klipp och fräna stunts" i stil med "raktframlängsmilslångraksträcka på 10000varv" och "ståpåsadeln med armarna rakt ut". Det är inte fränt, det är skinntorrt! Sånt gör mig för bannad.
Gör det snyggt och mobben jublar, är du kass får du skit. Vad är problemet?
Ibland kan faktiskt erfarenhet hjälpa nybörjare att det lite lugnare
Och så var moralkärringarna igång igen.
Syjunta sa någon?
![]()
Du är bara grinig för att du kör som en påse skridskor.Och så var moralkärringarna igång igen.
Syjunta sa någon?
![]()
Du är bara grinig för att du kör som en påse skridskor.![]()
Du är bara grinig för att du kör som en påse skridskor.![]()
Eller bara trollar.
Tänk vad mycket jag har att lära![]()
Oroa dig inte, du är obildbar.![]()
Hörredu det finns vi nya som är ödmjuka och absolut inte tror att vi kör som kungar ocksåÄr det bara jag som reagerar på alla nyregistrerade som gnäller på dubbelmoral och skriver moralhoj efter de varit reistrerade ett par månader. Det ska köras på bakhjul och gasas satan redan innan de redan fått körkort, sen är de mästare på bana efter första SMC kursen. Lite ödmjukhet mot de som varit med ett tag skulle inte skada.
Ibland kan faktiskt erfarenhet hjälpa nybörjare att det lite lugnare
Fast, med det resonomanget skulle ju alla under brunt bälte i någon form av kampsport vara kassa och inte få lov att befinna sig på mattan överhuvudtaget eftersom jag har flera "´Dan". Blir ju lite fel då, att många tycker det är roligt betyder ju samtidigt att det blir mer "legit" att hålla på med sin hobby. Sen att vissa är jävligt duktiga och andra är sämre är ju verkligheten, men att jag som "bättre" skulle sen ner på någon sämre,,,,hmmm. Kanske dags att tänka om då![]()
Mums det är ju trots allt semester.
P.s har du inget vettigt att tillföra TS? eller är du bara sugen på ett par gilla markeringar för ovannämda post?![]()
Vettigt att skriva, det här är spotthoj och en sån här tråd är kul att följa i tre sidor, sen blir det bara upprepningar![]()
(och jag hann inte formulera nåt dräpande just då tyvärr)
Men jag håller med TS, så fort nån skriver nåt halvironiskt inlägg så kommer de som just har lärt sig läsa men inte förstår att läsa mellan raderna, dvs de bokstavstrogna in och höjer moralens finger, om de nu känner sig kRäNNgta så bör de kanske hålla sig på andra forum, vilka forum har jag ingen aning om tyvärr.
Det mest olagliga som de flesta SHpiloter gör är väl "smärre" fortkörningar, slangningar, omkörningar etc, men bara man sätter sig i bilen eller på hojen så går det ju opassande fort nånstans, komma först iväg från trafikljuset, ha en fin raceline genom ett par kurvor eller rondell, det är fortfarande kul med både bil och hoj trots ansenlig ålder och hotande demens. Vissa växer upp och blir gamla vid tidig ålder, jag har nog fastnat i en mental ålder av 21 bast
Onsdagsrace någon![]()
Hörredu det finns vi nya som är ödmjuka och absolut inte tror att vi kör som kungar också
Det är bara det att vi inte syns eller tar plats just eftersom att vi är nya och inte har så stor erfarenhet och därav inte kan uttala sig angående speciellt mycket![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |