Sporthoj.com!

Nikehaj

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Aug 2009
Hoj
R1200GS
Forum vårat? Ska vi tillåta alla banners och reklam? Ska superforumsdeltagare ge upp och skita i diskussioner och lämna forumet? Nä fy fan jag skulle i alla fall tycka det är tråkigt! ...Men det är väl Gerry på Bike som är bossen på sighten numera?Jag skulle i alla fall tycka mer om dårar och stjärnor om de skrev på Forumet! så att inte forumet dör ut som andra forum! Mvh Gubbstrutt!

Last edited:
Vi fick väl en återväxtmedlem att inte skriva mer än ett inlägg för något år sedan? Vi har nog det forum vi förtjänar.

Vi sitter i en rävsax.

Det där med mottagande är svårt tycker jag. Det är trots allt lite styrdans i det hela, det går inte att bete sig hur som helst som ny någonstans och bara gnälla på de som redan är på plats.

Jag säger som jag brukar säga till grannkärringen som gnäller på allt och alla:
Börja du, kom med förslag på förbättring och gå i bräschen och visa oss andra hur :tummenupp

Skulle också önska Gerry mfl skrev och deltog lite mer :)

Angående annonser, det är vad det är tyvärr. Stålarna måste in, men rimlighet ska det vara. Gerry är mycket medveten om att se till att annonser är så relevanta det går och inte ska vara fuffens annonser.

Skulle också önska Gerry mfl skrev och deltog lite mer :)

Angående annonser, det är vad det är tyvärr. Stålarna måste in, men rimlighet ska det vara. Gerry är mycket medveten om att se till att annonser är så relevanta det går och inte ska vara fuffens annonser.
Har mänskan försökt använda forumet via telefon? På min skärm brukar drygt hälften vara banners som lägger sig över knappar och annat.
Jag använder aldrig stor skärm utanför arbetstid.

Jag har slutat använda siter som först har fyllts med reklamspyor och sedan aktivt försökt förhindra folk från att besöka sidan med AdBlock

Ni vill få in pengar, så ni spyr reklam helt utan tanke över hela sidan. OK!
Jag vill inte se reklam för Omega3 och blöjor, så jag skaffar AdBlock. OK!

Ni vill tvinga mig att se reklam för Omega3 och blöjor, trots att jag aldrig kommer att köpa något av det så länge jag lever, då hittar jag någon annan sida som erbjuder nästan samma sak, som antingen har bättre reklam policy, eller tillåter AdBlock. OK?

Jag tvingades använda en dator utan AdBlock nyss, gick in på en sida jag brukar besöka, och jag hittade ingenting, kunde inte navigera och fick nästan epelepsi av dom snabba bannerbytena som gjorde att reklamen mer eller mindre blinkade fram

Försöker få ihop logiken. Hur många är det som är aktiva på forumet numera? 30? Låt säga att 29 av dessa har adblock aktiverat, annars hade de knappast återkommit.

Den 30:e som inte kör adblock är då den enstaka nya medlem som sporadiskt hittar hit, köper en väldans massa Omega3 och blöjor och sedan tröttnar och lämnar forumet igen.

På så sätt går hela systemet runt.

Suboptimering.

Nyheter
MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...

Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger