Ditecmuppen
Ny medlem
- Gick med
- 23 May 2022
- Hoj
- kawasaki zx6r 1998
Söker Bromsok Fram till min kawasaki zx6r 1998 alternativt finns det ok som passar från andra modeller. Någon som har =)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Yill vilken av dina hojar?Söker några små prylar för att skapa en inre tillfredställser hos mig själv.
Jag har en nästan komplett originalverktygssats men saknar den lilla tången och det svarta plasthandtaget till mejselklingorna.
Eftersom jag har kompletta satser till de andra hojarna så retar det mig att detta saknas.
Så har du detta liggandes övergivet och oälskat så är jag spekulant.
Leta reda på en duktig svetsverkstad i närheten (allvarligt menat förslag)Ack och ve. Spräckte oljetråget till min Honda CBR 600 F3. Någon som har en som passar?
RNMC i en mc skrot i göteborg hade sådan förrHej jag söker inre plastkåpa(den med förvaringsfacket) som går från hastighetsmätaren till knät, vänster sida, till Suzuki RF600 -96.
Tack på förhand.
Roland Nilssons delar såldes till Spinnin Wheel, så prova där.RNMC i en mc skrot i göteborg hade sådan förr
Jag har ett komplett verktygskit från en SR400, inkl plastlådan. Ser nytt ut och troligen aldrig använt. Alltså mint. Men i närheten av en femhunka får du nog hosta upp?Sr500an, men det är samma kit i Suzukin och jag har spridda delar från Honda som också är samma.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |