Sporthoj.com:s egna MC-Skrot!

Har nån en fungerande varvräknare till en Triumph Adventurer/Legend/Thunderbird 900 som ligger och skrotar?

Söker efter en kopplingskåpa till Yamaha R1 1998-2001.

Jag har en del R1 -00 delar liggande som jag aldrig kommer att använda så jag kan likväl sälja dem billigt till bättre behövande. Det som finns är svart/vit helkåpa, bakdel, racekuts, framskärm, hugger, Främre avgasystem i titan av okänt märke, mellanrör t. avgas, tank med lock och nyckel, bromsskiva bak, bromsok bak, kamkedjespännare, lite gasrullar och handtag och lite småpryttlar.

Har även en kylare samt framhjul med skivor till r6 -00

Jag skriver inga priser, PM:a så kommer vi överens om nåt.

Hej

Någon som vet var man hittar en lite större vindruta till en GSR 600? finns det universala?

Har någon ett par styränds vikter som kan passa min Suzuki? Org sitter med en m6 i styret.

Insug till 600RR 03-04 med spridare säljes. Bryggan saknar TPS-sensor.

Pris via PM

Söker en varvräknare till en XTZ 750 Super Tenere

Har originalkåpor till en YZF750R-95 i dåligt skick men hela, allt utom tank, perfekt för bankörning 500kr.
även lysen, bakram mm.

finns i Stockholm.

Last edited:
Halloj ingen aning hur aktiv denna tråd är nu men jag lägger upp det jag söker ändå.

tändspole till en Kawasaki KLX/KLR ev KLE 650 sökes samt att jag även söker choke systemet typ wire osv till förgasaren om någon har liggandes
kanske ev en startmotor med..

nås enklast via mobil 0730 592282

Jag söker efter en komplett bakdel med ram till Kawasaki Zx-6r års-03 om det är någon som har. Bifogar en bild då jag inte vet exakt mellan vilka år denna bakdelen användes.grön bakdel.jpg
Färg spelar ingen roll.
Håller på med ett litet Fighterbygge och tror denna bakdelen hade passat bra :)

Eventuellt utan ram, den kanske man kan hitta någon annanstans i värsta fall.

Last edited:
2003 och 2004 fanns den bakdelen :) tidiga z1000 eller z750 (kommer inte ihåg vilken) har den bakkåpan men annan bakram

Tack för den infon :)
Anledningen till att jag vill ha med just den bakramen är att jag tror att den med ganska små modifikationer passar på min ram.

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti