Sporthoj.com:s egna MC-Skrot!

Någon som har en trasig liten tryckluftkompressor? Jag är främst ute efter trycktanken samt gärna tryckregulatorn. Eller någon som har en trycktank över? Önskad storlek är inte noga men mellan 2 och 20 liter vore lagom.

Söker draggivare till Quickshiftsystem, behöver inte vara anpassat till PC, gärna en av dom äldre varianterna från Cordorna eller DWE.

Någon??

Någon som har en trasig liten tryckluftkompressor? Jag är främst ute efter trycktanken samt gärna tryckregulatorn. Eller någon som har en trycktank över? Önskad storlek är inte noga men mellan 2 och 20 liter vore lagom.

Jag har en trycktank till en hydroforpump liggande i käälaren, kan det funka tro? Principen är ju densamma. Den är på 10 eller 12 liter.

Tja
Söker en bredare bakfälg till min gsx 750 -84 från en gsx 1100 80-talare
Borde passa tycker jag

Är det någon som har en slip-on till en GSXR 1100 -91

Sökes:
Öhlinare eller WP komplett Fjäder/stötdäpare

till:
GSX1100RW 93-98

PM:a om det är nån som har

Motorblock till R6

Behöver ett motorblock till en Yamaha R6 -00.

Någon som kan hjälpa mig?

Mattias

Fläktgivare och oljetrycksgivare till ZX6R 1997 (Funkar säkert från 95-98)

Citera eller Pm:a

nån som sitter o trycker på en sidkåpa o toppkåpa till en cbr1000rr? helst vita.

Jag behöver köpa eller låna (för bilprovningen) en Hastighets givare / tachosensor till Suzki 1000 TL / SV / V-Strom 97-04.

R6 2004

Behøver instrumenthållare, bakram och bromsvætskebehållare till min banhoj. Det ær en R6 2004....Pm om ni råkar ha nåt av det tack

Nån som har en tändspole till en Aprilia AF1 -90?
Troligen passar det med en fr andra årsmodeller åxå. Skulle tro mellan 88-91 nånstans.

Det är en SEM-spole. (SEM= Svenska ElektroMagneter, Åmål)
(Och ja, det är original.)

Hoppas detta går hem. Har lite panik. Måste få igång hojen så vi kan övningsköra jag o grabben.

Bifogat

• hästar 024.jpg
    hästar 024.jpg
    114.8 KB · Visningar: 81
Nån som har en tändspole till en Aprilia AF1 -90?
Troligen passar det med en fr andra årsmodeller åxå. Skulle tro mellan 88-91 nånstans.

Det är en SEM-spole. (SEM= Svenska ElektroMagneter, Åmål)
(Och ja, det är original.)

Hoppas detta går hem. Har lite panik. Måste få igång hojen så vi kan övningsköra jag o grabben.

Borde ju funka med vilken som helst (typ något den lokale mchandeln har till någon 125a)? Inte mycket rocket science i en sådan... Ta reda på vad de olika kablarna in gör för något ifall du behöver fulkoppla och ha dig.

Köpes: Depåstöd, mc-lyft eller vad som. Ska vara stabilt utan risk att hojen välter (förstärkt biltema depåstöd eller så funkar fint). Billigt nära Lund.

Borde ju funka med vilken som helst (typ något den lokale mchandeln har till någon 125a)? Inte mycket rocket science i en sådan... Ta reda på vad de olika kablarna in gör för något ifall du behöver fulkoppla och ha dig. .

Nja, Det är nåt skumt med hela tändningen. Tändplattan är en hel enhet. Det finns ingen lös sensor som ger tändimpulsen. Ingen CDI-box.

Bara tändplattan och tändspolen. Det är möjligt att det går att lösa på nåt sätt m "fulgrejer" men jag vet inte hur. Nån som har tips??

Någon som sitter på en CDI-box till en XT 125 -05? Beteckningen är 5HH-10.

Nyheter
Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna