Sporthoj.com Racing kör Aprilia

Vad spännande! kanske blir ett skutt för aprilia (äntligen) så det kommer bli kul att se!

Kul med fler märken på tävlingarna och att importörerna åter fått upp ögonen för Svensk RR. Hoppas detta lockar fler hojåkare till tävlingarna!

Ett stort grattis Swedie, detta är ett bevis på sporhoj.com´s genomslagskraft i mc Sverige...:tummenupp

Grattis!! :tummenupp
Din polkagris bleknade i jämförelse med den porrigt guldsvarta Millen.

jag kommer förbi på lördag och ta några kort på leksaken din+ några klistermärken :D

hoppas det går bra för dig i sommar med aprilian :tummenupp

2007 kommer att bli ett mycket intressant år. Ska bli kul att se vad Swedie kan åstadkomma. Precis när man har lärt sig hur en hoj fungerar så ska man lära sig en annan.
Ni ska bara veta hur avundsjuk jag är :gnissla

Ojdå.. Det var tvära kast. Grattis och lycka till.

Här är några spännande bilder från hemkomsten. Se så han gnuggar.

Edit: Jo, jag kunde ha vänt bilden rätt, men jag gillar tanken på att alla sitter med huvudet på sned.

Bifogat

• swejdji1.jpg
    swejdji1.jpg
    41.3 KB · Visningar: 269
  • swejdji2.jpg
    swejdji2.jpg
    52.1 KB · Visningar: 417
En riktig vitamin injektion, fan va kul men twin muller i toppklassen
Alla gillar den som slår lite ur underläge (140hk) så du kommer nog få massor av fans på banorna:tummenupp

2007 kommer att bli ett mycket intressant år. Ska bli kul att se vad Swedie kan åstadkomma. Precis när man har lärt sig hur en hoj fungerar så ska man lära sig en annan.
Ni ska bara veta hur avundsjuk jag är :gnissla

ä va fan gumman du har ju en r1:a ala 2007 du kan leka med :D:D

Jävlar va coolt! Du är min nya idol Swedie! :Bugar

Nu får man åka på alla rejs och höra twinmuller också! :yoparty

Sporthoj.com Racing / Johnny ”Swedie” Cedergren kommer år 2007 köra full säsong med en Aprilia RSV 1000 R Factory med Bridgestone-däck.[/URL]
Ey, fan vad kul! Nu vinner du. Ditt motto är: Seger eller döden :tummenupp

Back