sporthoj.com Pub-kväll [Bilder]

??

Hur fick ni med mig på bild?? :huvet
Jag va ju inte ens där :rofl :rofl
Tack iallafall för en helkul kväll, Nästa gång när?
 
Verkar som man missat ännu en lyckad SH-pub. Var tvungen att dumma mig och dricka gratis sprit med jobbarkompisarna i Karlstad.
 

Bifogat

  • sumo.jpg
    sumo.jpg
    76.7 KB · Visningar: 59
Citat:
--------------------------------------------------------------------------------
Inskickat av Kenta
Är de bara jag som bryr sig över vad ölen kostar eller?
--------------------------------------------------------------------------------

Kenta skrev:
Uppenbarligen din jävla nolla!! :fatta!

Näää, är nog inte bara du som bryr dig. En "stor stark" på Tivoli kostar 47 kr och en 50 cl flaska Norrlands Guld eller Mariestad 53 kr, inte direkt gratis... Är ingen superflitig krogbesökare, men det är väl dom priser som gäller på många av Tokholms "Pubar", dvs ställen som har ett lite bredare utbud av öl osv. Antar att det finns ställen med lägre priser, typ "Stor stark 32 kr", men man undrar vad det är för blask då... och knepigt hitta ett ställe där uppåt 40 "Sporthojare" kan ramla in, gick ju riktigt bra i fredags, trots att alla inte grabbs kommit upp till Tivoliåldersgränsen 23.

Men, antar att dom flesta är öppna för förslag på annat ställe, pub el. restaurang el.dyl där det kanske är 18-20-årsgräns, (samtidigt som det är OK för 30-40-åringar att vara där... :rodnar ) relativt centralt, gott om plats (gärna stora soffgrupper som på Tivoli, eller annan variant på plats att samlas runt) samt billig men god pilsner?

/B
 
Teo skrev:
Faan! När Jag kom var alla borta! :död

Hur är det möjligt... Man frågar sig gång på gång?!

BTW: Var det någon mer än jag och baby-ninja som får äta nudlar resten av månaden?! Man blir ju bra :dummer när man svingat ett par....

/FW
 
Teo skrev:
Faan! När Jag kom var alla borta! :död


Borta som betyder att vi var fyllesvin eller borta som betyder att vi hade gått?
För jag var iallafall kvar till klockan 2 ungefär. Lucky9, MachoTanten, Elin och Tom var kvar längst tydligen. Du kan inte ha missat oss!
 
Bikerbitch skrev:
Borta som betyder att vi var fyllesvin eller borta som betyder att vi hade gått?
För jag var iallafall kvar till klockan 2 ungefär. Lucky9, MachoTanten, Elin och Tom var kvar längst tydligen. Du kan inte ha missat oss!


på Tivol?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top