sporthoj.com Pub-kväll [Bilder]

Häh, gick ju bra det där. Hoppas att man inte fastnade på bild bara. Om man mot förmodan har gjort det, kan ni med gott samvete använda dessa bilder att skrämma barn upp till 14 år med. Det har socialstyrelsen bestämt.

loser skrev:
Häh, gick ju bra det där. Hoppas att man inte fastnade på bild bara. Om man mot förmodan har gjort det, kan ni med gott samvete använda dessa bilder att skrämma barn upp till 14 år med. Det har socialstyrelsen bestämt.

Nä lägg av nu va. Du såg inte alls farlig ut. :dummer

Haha, det var som tusan! Min bild på anneli's dekolltage [eller hur det stavas] blev faktiskt helt okej. man ser ju iallafall vad det är

'smygpapparazzi' :yoparty

Bikerbitch skrev:
Haha, det var som tusan! Min bild på anneli's dekolltage [eller hur det stavas] blev faktiskt helt okej. man ser ju iallafall vad det är

Ajuste! Kanske ska tillägga att det är BB som tagit dom flesta bilderna med min kamera! Bra jobbat och tack för hjälpen BB!

/Lucky9

Om min nuna eller något skulle synas på någon bild, så är det inte jag.

Jävla fotosjåpp :gnissla

:D

När blir nästa krogrunda då? Slutet av november eller?
22, 29 november t ex. På någon annan krog då kanske? Vore ju absolut mysigast om man kunde inta den phetaste soffa som finns så att alla kan sitta på samma ställe :yoparty

Bikerbitch skrev:

Du menar, man ser åtminstone vad det ska föreställa vara... :rodnar

(en vacker dag kanske hela jag vågar vara med på bild..)

Bikerbitch skrev:
22, 29 november t ex. På någon annan krog då kanske? Vore ju absolut mysigast om man kunde inta den phetaste soffa som finns så att alla kan sitta på samma ställe :yoparty

omröstning kanske? Jag vet vilken jag hejjar på iaf :)

Bikerbitch skrev:
Nä lägg av nu va. Du såg inte alls farlig ut. :dummer

Se på f-n, man fastnade på bild, med de rödaste ögonen söder om dalälven.

Du skulle bara veta hur många timmar som det tog att sminka sig, och resultatet blev inte bättre ändå. :tummenupp

loser skrev:
Se på f-n, man fastnade på bild, med de rödaste ögonen söder om dalälven.

Du skulle bara veta hur många timmar som det tog att sminka sig, och resultatet blev inte bättre ändå. :tummenupp

Säg någon som inte hade röda ögon...tråkigt. Det förstör bilderna litegrann.

:fatta! Nu låter du snart som en tjej.. var är självkänslan? Egoismen? Manligheten? Störst-bäst-vackrast teorin?

Bikerbitch skrev:

Hmmm, 22 november är det nog tvärtomt i mångas plånbok, 29e är löningshelg och övertrångt på krogarna, skulle vilja föreslå lördag 6 dec?! Förslag på annan krog med fler soffor? Är inte superinsatt på stans krogar, men tex Metro har lite fler soffor, men då måste man nog vara där vid 16-tiden på en lördag för att roffa åt sig dom.. På Tivoli är det tvärlugnt vid 19-20-tiden på en lördag och goda chanser lägga beslag på dom soffor som finns, och folk minglar ju ändå runt.. :)

//B

Suveränt kul kväll och riktigt roliga kort! Go BB!!

@Lucky: Inget som behövde censureras. Jag står för allt jag gjorde igår!!

/The one and only FW

Bikerbitch skrev:
Säg någon som inte hade röda ögon...tråkigt. Det förstör bilderna litegrann.

:fatta! Nu låter du snart som en tjej.. var är självkänslan? Egoismen? Manligheten? Störst-bäst-vackrast teorin?

Öh, kanske mitt nick kan vara till en liten ledtråd för damen?

benkar skrev:
Hmmm, 22 november är det nog tvärtomt i mångas plånbok, 29e är löningshelg och övertrångt på krogarna, skulle vilja föreslå lördag 6 dec?! Förslag på annan krog med fler soffor? Är inte superinsatt på stans krogar, men tex Metro har lite fler soffor, men då måste man nog vara där vid 16-tiden på en lördag för att roffa åt sig dom.. På Tivoli är det tvärlugnt vid 19-20-tiden på en lördag och goda chanser lägga beslag på dom soffor som finns, och folk minglar ju ändå runt.. :)

6'e låter klart bättre än både 22a och 29e. Ställe vet jag inte, tyckte Tivoli fungerade bra, vi komemr aldrig lyckas sitta 40 pers i en grupp ändå och här fick ju alla hyfsat med sittplats.

BB varför blev bilden på mina kalsingar så suddig??? :va

Nu fick man käka upp allt man gjorde igår :lol

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion