sporthoj.com Pub-kväll [Bilder]

Häh, gick ju bra det där. Hoppas att man inte fastnade på bild bara. Om man mot förmodan har gjort det, kan ni med gott samvete använda dessa bilder att skrämma barn upp till 14 år med. Det har socialstyrelsen bestämt.
 
loser skrev:
Häh, gick ju bra det där. Hoppas att man inte fastnade på bild bara. Om man mot förmodan har gjort det, kan ni med gott samvete använda dessa bilder att skrämma barn upp till 14 år med. Det har socialstyrelsen bestämt.

Nä lägg av nu va. Du såg inte alls farlig ut. :dummer
 
Haha, det var som tusan! Min bild på anneli's dekolltage [eller hur det stavas] blev faktiskt helt okej. man ser ju iallafall vad det är

'smygpapparazzi' :yoparty
 
Bikerbitch skrev:
Haha, det var som tusan! Min bild på anneli's dekolltage [eller hur det stavas] blev faktiskt helt okej. man ser ju iallafall vad det är

'smygpapparazzi' :yoparty

Ajuste! Kanske ska tillägga att det är BB som tagit dom flesta bilderna med min kamera! Bra jobbat och tack för hjälpen BB!

/Lucky9
 
Om min nuna eller något skulle synas på någon bild, så är det inte jag.

Jävla fotosjåpp :gnissla

:D
 
När blir nästa krogrunda då? Slutet av november eller?
22, 29 november t ex. På någon annan krog då kanske? Vore ju absolut mysigast om man kunde inta den phetaste soffa som finns så att alla kan sitta på samma ställe :yoparty
 
Bikerbitch skrev:
Haha, det var som tusan! Min bild på anneli's dekolltage [eller hur det stavas] blev faktiskt helt okej. man ser ju iallafall vad det är

'smygpapparazzi' :yoparty


Du menar, man ser åtminstone vad det ska föreställa vara... :rodnar

(en vacker dag kanske hela jag vågar vara med på bild..)
 
Bikerbitch skrev:
När blir nästa krogrunda då? Slutet av november eller?
22, 29 november t ex. På någon annan krog då kanske? Vore ju absolut mysigast om man kunde inta den phetaste soffa som finns så att alla kan sitta på samma ställe :yoparty

omröstning kanske? Jag vet vilken jag hejjar på iaf :)
 
Bikerbitch skrev:
Nä lägg av nu va. Du såg inte alls farlig ut. :dummer

Se på f-n, man fastnade på bild, med de rödaste ögonen söder om dalälven.

Du skulle bara veta hur många timmar som det tog att sminka sig, och resultatet blev inte bättre ändå. :tummenupp
 
loser skrev:
Se på f-n, man fastnade på bild, med de rödaste ögonen söder om dalälven.

Du skulle bara veta hur många timmar som det tog att sminka sig, och resultatet blev inte bättre ändå. :tummenupp

Säg någon som inte hade röda ögon...tråkigt. Det förstör bilderna litegrann.

:fatta! Nu låter du snart som en tjej.. var är självkänslan? Egoismen? Manligheten? Störst-bäst-vackrast teorin?
 
Bikerbitch skrev:
När blir nästa krogrunda då? Slutet av november eller?
22, 29 november t ex. På någon annan krog då kanske? Vore ju absolut mysigast om man kunde inta den phetaste soffa som finns så att alla kan sitta på samma ställe :yoparty

Hmmm, 22 november är det nog tvärtomt i mångas plånbok, 29e är löningshelg och övertrångt på krogarna, skulle vilja föreslå lördag 6 dec?! Förslag på annan krog med fler soffor? Är inte superinsatt på stans krogar, men tex Metro har lite fler soffor, men då måste man nog vara där vid 16-tiden på en lördag för att roffa åt sig dom.. På Tivoli är det tvärlugnt vid 19-20-tiden på en lördag och goda chanser lägga beslag på dom soffor som finns, och folk minglar ju ändå runt.. :)

//B
 
Suveränt kul kväll och riktigt roliga kort! Go BB!!

@Lucky: Inget som behövde censureras. Jag står för allt jag gjorde igår!!

/The one and only FW
 
Bikerbitch skrev:
Säg någon som inte hade röda ögon...tråkigt. Det förstör bilderna litegrann.

:fatta! Nu låter du snart som en tjej.. var är självkänslan? Egoismen? Manligheten? Störst-bäst-vackrast teorin?

Öh, kanske mitt nick kan vara till en liten ledtråd för damen?
 
benkar skrev:
Hmmm, 22 november är det nog tvärtomt i mångas plånbok, 29e är löningshelg och övertrångt på krogarna, skulle vilja föreslå lördag 6 dec?! Förslag på annan krog med fler soffor? Är inte superinsatt på stans krogar, men tex Metro har lite fler soffor, men då måste man nog vara där vid 16-tiden på en lördag för att roffa åt sig dom.. På Tivoli är det tvärlugnt vid 19-20-tiden på en lördag och goda chanser lägga beslag på dom soffor som finns, och folk minglar ju ändå runt.. :)

6'e låter klart bättre än både 22a och 29e. Ställe vet jag inte, tyckte Tivoli fungerade bra, vi komemr aldrig lyckas sitta 40 pers i en grupp ändå och här fick ju alla hyfsat med sittplats.
 
BB varför blev bilden på mina kalsingar så suddig??? :va


Nu fick man käka upp allt man gjorde igår :lol
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top