sporthoj.com Pub-kväll [Bilder]

Lucky9

En gång är ingen gång...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
VFR800Fi
ok... Innan jag lägger ut alla bilder så tänkte jag ge folk en chans.

Om det är någon som HEMSKT gärna inte vill vara med på bild, pm:a mig nu.

Och håll inte på å fjamsa er om att "jag vill inte vara med på bil för jag hade ful frisyr" eller nåt sånt. Det finns inte många bilder som är direkt vackra på NÅGON! Vi ser lika illa ut allihop. :)

Bilderna kommer upp snart. Vill bara ge folk en chans först...

När bilderna ligger uppe går det självklart bra att pm:a mig med nummret på bilden och be mig ta bort den. Men åter igen... va inte gnälliga.

Tack för en skitbra kväll! Jag hade kul. Hoppas ni andra oxå hade det.

Ses på nästa pub-kväll!

/Lucky9

P.s. Jag och MW var hårdast. Igen. Sist kvar... As usual... Denna gång hade vi även sällskap av Tom och Elin. Bra jobbat. :yoparty :fyllisar D.s.

Japp! Here we go! Håll i er! Bilderna e här!

http://knasiga.st/photos/031031_SH-pub/

Enjoy!

/Lucky9

Last edited:
Whoohooo! Klockrent! :tummenupp Jag vill va me! Vet att det finns några *host* bra bilder på mig. :rolleyes:

Tack allesammans för en skit trevlig kväll.

PS.MW kan aldrig vara hårdast eftersom hon bor precis vid Tivoli. Det är fuuuuuuusk. :7peta ;) :p DS.

Det blev en trevlig kväll! Tack för allt klämmande på brösten [MW, Watson och Anneli] Tack för pussandet/hånglet Tant Jenny och Anneli.
Tack för spriten [Lucky9, Ghost, Benkar [du ska få pengar tillbaka]
Tack Robban för skjutsen hem :Bugar

Detta gör vi om, eller? :fyllisar

Självklart ska vi göra om det! Jag skulle kunna tänka mig att göra om det ett par gånger i veckan. :) Vem vill inte vara hård med Lucky, klämma på BBs och Watsons tuttar, samt :banana loss totalt med danscharmörerna pvcraketen, campar och D-One? pvc skulle förresten klä i 70-talsdiscokostym som få andra...

Lite :gnissla till Snabbbochgul-Johan som tittade på mitt nagellack och frågade om jag hade klätt ut mig!

Kvällens största besvikelse: att Mattias inte kom och hade passionerat sex med mig och Swedie.

Hoppas att du sovit gott Lucky och att du snart lägger upp ALLA bilder. Det spelar ingen roll om folk gjort något dumt. Man måste stå för det man gjort. Eller så skyller man på spriten...

Nyss vaknat, Aj , vad mitt huvud värker. Men det är det värt. Tack alla för en rolig kväll!! Detta måste vi göra om. :fakta

För fan vilken dålig idé av mig att vila alkoholtarmen... :dummer :rolleyes:

Visste att jag skulle missa en toppenkväll.... nää... NÄSTA pubkväll.. då jävlar... :banana :öl :fyllisar DÅ blir jag med..!!

Snart är det bara på det igen, usch, måste vara i Stan runt 16.30 eller ngt.
Jaja, vad gör man inte...;)

Tack för igår!

Madhonda skrev:
För fan vilken dålig idé av mig att vila alkoholtarmen... :dummer :rolleyes:

Visste att jag skulle missa en toppenkväll.... nää... NÄSTA pubkväll.. då jävlar... :banana :öl :fyllisar DÅ blir jag med..!!

Det gör inget, Madde. Jag var ändå inte där.

Varför blir alla tjejer så snygga i kombination med alkohol?
Absolut inget negativt men man kommer faaan inte ihåg vem som var/är vam bara (inte killarna heller iofs men jag vet inte om det är får att dom/vi blir så snygga :3freak )

Så upp med ALLA bilder nu, Särskillt det när jag, benkar & Lucky lurar i Swedie en liten prilla :rofl :rofl :rofl
Han tyckte det var skitgott :zpy

Kram alla

D-one hade iallafall kvällens snyggaste stringtrosa [jag såg ingen annans]
Hon var snygg hela hon förresten :yoparty [med risk att låta som en kåt kille Debbie, sorry. ta det som en komplimang]

Bikerbitch skrev:
D-one hade iallafall kvällens snyggaste stringtrosa [jag såg ingen annans]
Hon var snygg hela hon förresten :yoparty [med risk att låta som en kåt kille Debbie, sorry. ta det som en komplimang]

Det fanns andra riktigt snygga oxå. Det dokumenterades dock inte. :D

Va D-One där? Tror inte jag såg henne... ;)

/Lucky9

Last edited:
En trevlig kväll var det. Synd att man blev så trött den sista timmen, men det gick över efter lite mer dricka. Dock så märker jag idag att jag fått en liten släng av förkylning, så jag skyller på det.

För en gångs skull har jag sovit till kl 13, det är nog det längsta på bra länge. Fast jag fuskade lite , var uppe vid 7 och tog en liten runda med jycken, dock en riktigt kort en :).

Det lär inte bli lätt att komma ihåg alla namn , så det är ju bara att göra om det hela, enligt "nöta-in"-metoden. En bra ursäkt för att vara med nästa gång också således.

Med levervärden idag som BNP hos ett mindre afrikanskt land, mår jag ändå riktigt bra. Det är så när man håller sig till kvalitetssprit (blev en dryg kvarting whisky under kvällen) och likförbaskat var jag spiknykter när det var dags att dra sig "hemåt", det till att vara dyr i drift... :hihi

...och jag är inte rädd för några bilder! Finns inga konstigheter dokumenterat som jag behöver skämmas för.

Macho Woman skrev:
Lite :gnissla till Snabbbochgul-Johan som tittade på mitt nagellack och frågade om jag hade klätt ut mig!..
Nä inte nagellacket. Men eftersom det var Halloween så måste man ju chansa. Du hade ju säkert blivit skitsur om man inte märkt att du klätt ut dig, så det var lika bra att ta det säkra före det osäkra. Chansning som inte gick hem dock :huvet
:D
Alla bilder är välkomna, men börjar det bli ljudupptagningar vill jag inte va med längre...

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka