Sporthoj.com Hajk på sjön *filmklipp*

• Thread starter Thread starter IronMike
  • Start date Start date
Oy! Tjoa till innan så kan du få köpa med dig en ål åt mig med!

Mansluckan...:hihi så många fel på det ordet...

Jupp, åker arisk rascykel numera. Min längd (eller brist på längd) kom inte överens med Sukkan, inget kul med ryggpaj efter varje tur.

Måste få prova den.
Vill känna hur den känns i vänsterböjar då hojen alltid strävar efter att göra "rättning höger"

Jupp, åker arisk rascykel numera. Min längd (eller brist på längd) kom inte överens med Sukkan, inget kul med ryggpaj efter varje tur.

Snarare en bajspaj i brallorna för din del :pannkyss :hihi

Jag vill oxå komma med och skratta mig harmynt...:D :tuttar

:fakta

Minns knappt när jag skrattade så mycket senast .. på det hade vi sjukt trevligt och kul :)

Last edited:

Minns knappt när jag skrattade så mycket senast .. på det hade vi sjukt trevligt och kul :)

Det heter nougatplätt !:fakta

Brottas ?:pannkyss

Kungligt Micke:Bugar :Bugar

Det "speglar" väl hur den här trippen var eller rättare sagt de, fragmentariska bilder man har kvar i huvudet!:D

En helt fantastisk kväll, natt o morgon. Det är helt underbart att springa från Fridshemsplan till Solna vid 04:15 på morgonen. :)

Ja fy satan vad kul jag hade!!!
Era kissproblem, Ragge "knullrufs" somnar i maskinrummet, Jörgen berättar hur det funkar i bögeriet, fyllevisor.....en mina bästa kvällar i livet!

Tack Jörgen för att vi fick skända din fina båt med vår närvaro ombord :tummenupp

Måste få prova den.
Vill känna hur den känns i vänsterböjar då hojen alltid strävar efter att göra "rättning höger"

Off Kårse!

Det känns som om dom har "rättning höger" biten under kontroll, enda gången jag märker av det är vid tomgångsvarvningar då den gärna kränger lite höger....Annars är jag mest impad av hur jävla spårstabil den blir med "duolevergaffeln" (eller är det telelever den heter? :va ), går att göra bort sig rätt bra med broms mitt i kurva utan att det blir svettigt. Det enda som känns avigt i nuläget är att varvstoppet kommer 4000 varv tidigare än man är van vid, men å andra sidan är vridet sjuk kul så....Å tredje sidan så kräver vridet lite mer gaskontroll vid utgången för att inte skicka ut röven i ett redigt motardställ i skarpa böjar typ VH-gocartbanan. Å så går den att skrapa knä med också, och fotpinnar, och stövelspets...:yoparty

Större risk för fekaliefyllt skinnställ numera...har inte vant mig vid uppställstendenserna ännu...:hihi

Last edited:
Ursäkta att jag såg den :rodnar ,,,,,,,, men någons pung fladdrar mot ett magplask i slowmotion,,, det är stort.

obs ej gay, jag bara råka gå förbi liksom

HAHA fan vilken härlig resa!! Schysst film Mike! :tummenupp

Bara säga till nästa gång Jûrgen...så hakar jag gärna på!
Jag kanske inte kan agera fender lika bra som skägget...:D
men näcka som JärnMicke har man ju gjort även utan sidenjalingar...

Tjaaa... Nästa gång får jag la skippa tjejbio och ta killbåten i solnedgången istället! Där gick man miste om både det ena och det andra!:arsele

nästa gång ska jag med!:yoparty... snälla?:rolleyes:

fyfan micke, det hoppet, den nakenheten och det magplasket... men för livet nästa:hihi

verkar dock som en riktigt sjyst stämning ni har där!:) riktigt avis här...

edit: vafan ska man säga om den där filmen egentligen??...:rofl

Haha, vad många som ska åka båt, Jörgen du får skaffa en större så dom får plats :D

Rekordet var 22 pers, det var bara en kort tur från en väns sommarställe. Vi var närmast sörjande till ett rockband som skulle spela på Harö krog. Bandmedlemmarna hade åkt dit i en annan båt 1 timme tidigare. Det var en fin sommarkväll och mycket folk hade redan samlats för utomhuskonserten.

När jag närmade mig bryggan vid krogen med den indiskt överlastade båten så stod en halvpackad äldre kvinna på kajen och svajade. Hon hade hört tändkuledunket och skulle nu hjälpa oss att ta tamparna. Hon stirrade alltmer storögt på överlasset med brunbrända killar och tjejer och slog sedan ut med armarna och välkomnade oss med orden:
"Tack för att ni valde Sverige!"

:D :D :D Underbart! En tändkuleskuta full med båtflyktingar...

Exakt, den kvinnan hade humor. Det var den sommarens bästa kommentar! :D

Mindre kul är alla de gånger jag givit efter för kamraternas påstötningar att fyllstarta kulan miss i nassen.

En midsommardagsmorgon vaknade jag... bakfull och mådde som en rökt ål. När jag tittar upp ur ruffluckan ser jag de två tjejerna som lagt sin vita fina lilla Flipper hardtop med vitt kapell på min babordsida. Det hade jag helt glömt bort när vi startade kulan mitt i natten. Deras kapell var nu helt svart av sot från mitt 6" avgasrör som går rätt ut på babordssidan. Oj vad jag har tvättat många båtar... :gnissla

Hoppas innerligt på en repris!! :)

Eller hmm.. gällande de flesta delarna då :rolleyes: :tungan

Tjaaa... Nästa gång får jag la skippa tjejbio och ta killbåten i solnedgången istället! Där gick man miste om både det ena och det andra!:arsele

:pannkyss :tuttar

... ta med tjejjorna ut på sjön istället, så kan vi nakenbada allihop :yoparty

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka