Sporthoj.com Hajk på sjön *filmklipp*

• Thread starter Thread starter IronMike
  • Start date Start date

IronMike

Guest
Dags att liva upp stämningen lite :pannkyss :D :tummenupp

Känsliga tittare varnas ...jag råkar vara med naken på bild (den bjuder jag på). Det är lite städat i början, men ett par min in i filmen så artar det sig.

Vi var ett gäng från sh som drog ut på en båttur helt enkelt :yoparty ..det började väldans lugnt, och jag trodde aldrig i mina vildaste fantasier att det kunde bli så mkt röj på en båt med 100% män... Akvavit is the shit :gnissla :pannkyss :yoparty :D :fyllisar :hihi

(ni som var med...om ni finner ngt olämpligt att ha med här, så pm'a, så tar jag bort direkt) men jag tänkte, eftersom jag gör bort mig mest med mitt nakna magplask, så borde det inte vara värre för ngn annan :gnissla :gnissla :gnissla

:fyllisar :fyllisar :fyllisar :fyllisar :hihi :rofl :glömdet :D :tummenupp

[YOUTUBE-ID]oKJ05mqXXOI[/YOUTUBE-ID]

http://www.youtube.com/watch?v=oKJ05mqXXOI

Å fi faaan vad avundsjuk jag blev nu...Jürgen, kan vi göra om det där när jag INTE jobbar???

:skrämd
Jaha, det var ju väntat att du inte kunde låta bli att lägga upp din film på tuben Micke. "Är det ok om jag gör en film, ja alltså bara så att vi som var med kan se den?" :hihi

Å fi faaan vad avundsjuk jag blev nu...Jürgen, kan vi göra om det där när jag INTE jobbar???

Klart att du blir inbjuden även nästa gång.
Inte heller ngn av de inbjudna tjejerna hade möjlighet att komma denna gång. Det var väl därför det gick som det gick. Ingen klok människa alls var ombord.

jag hakar också gärna på igen :hihi ..då lovar jag att lämna kameran hemma, så kan vi spåra ur ännu mer. Inte sexuellt dock :mattias

Inte heller ngn av de inbjudna tjejerna hade möjlighet att komma denna gång. Det var väl därför det gick som det gick. Ingen klok människa alls var ombord.

hahaha *asg*

vem behöver cheyer när det finns pripps blå & akvavit :gnissla

Last edited:
Wunderbaum! En skuta full med sprit och vårdintyg...Kan ju inte bli annat än bra!:hihi

Jag ska krydda upp en sats besk evenemanget till ära. Blåskägg kommer lukta malört en månad efter...

Wunderbaum! En skuta full med sprit och vårdintyg...Kan ju inte bli annat än bra!:hihi

Jag ska krydda upp en sats besk evenemanget till ära. Blåskägg kommer lukta malört en månad efter...

Det tror jag att han kommer uppskatta. Jag trodde nämligen jag hade alla erforderliga snapssorter ombord, men den första frågan jag fick när jag lättade på durkarna och blottade guldet var. "Finns det bäsk?" :gråta

Fin film.
Nya Patricia?
Gud d4ce ar soet:kär
Och J'o'rgen sjunger vackert!:kiss

Det där hade nog bara min mor trott på! :pannkyss

Last edited:
Det tror jag att han kommer uppskatta. Jag trodde nämligen jag hade alla erforderliga snapssorter ombord, men den första frågan jag fick när jag lättade på durkarna och blottade guldet var. "Finns det bäsk?" :gråta

Det där hade nog bara min mor trott på! :pannkyss

Med all rätt! Inget snapsbord är komplett utan besk! Och då menar jag kärleksfullt handkryddad och egentillverkad besk, inte styggelsen "bäska droppar" som bolaget säljer. Men ok då, "Piratens" är faktiskt god.

Med all rätt! Inget snapsbord är komplett utan besk! Och då menar jag kärleksfullt handkryddad och egentillverkad besk, inte styggelsen "bäska droppar" som bolaget säljer. Men ok då, "Piratens" är faktiskt god.

Är Johannes ört ok då? ...annars kanske jag kan fixa starkare grejjer :rolleyes: nejmen, jag har en bra ingång. Gjort det förr, man tar 1-2 flaskor läkarsprit för en god bål, sen kan man krydda hejvilt, en stund senare är det klart. Färdigt att avnjutas.

Kanske hinner lagra nu, så det blir klart inför nästa äventyr?

:yoparty

Jag med, kör upp till stockholm direkt! :mattias :hihi

Du är välkommen :yoparty

Alla som vill är välkomna.....tänkte ev hooka en hemma-sh-fest hos mig senare i sommar, det blir isf öppet hus, och förmodligen väldans trevligt.

Jag bjuder på sportmögel-ost och kex ;)

Last edited:
Är Johannes ört ok då? ...annars kanske jag kan fixa starkare grejjer :rolleyes: nejmen, jag har en bra ingång. Gjort det förr, man tar 1-2 flaskor läkarsprit för en god bål, sen kan man krydda hejvilt, en stund senare är det klart. Färdigt att avnjutas.

Kanske hinner lagra nu, så det blir klart inför nästa äventyr?

:yoparty

Du är välkommen :yoparty

Alla som vill är välkomna.....tänkte ev hooka en hemma-sh-fest hos mig senare i sommar, det blir isf öppet hus, och förmodligen väldans trevligt.

Jag bjuder på sportmögel-ost och kex ;)

Haha verkar vart en nice tur:) Skönt puff i motorn:) Micke Sh fest hemma hos dej.. 35.000 medlemmar du bjuder på ost iofs möglig:D men haja va kexen kommer o kosta:D O då menar ja inte kexen som kommer:gnissla :D

Outlaw som vanligt... var är skyddsutrustningen?!?! Alkohol och utan flytvästar..tss... :mattias

Outlaw som vanligt... var är skyddsutrustningen?!?! Alkohol och utan flytvästar..tss... :mattias

Va då inges skyddsutrustning ?:va
Ser du inte att samtliga har inbyggda airbags:D

Men va fan...kan ni inte Teobald Tor?! :hihi
Läs på till nästa gång! :yoparty

Balladen om Theobaldt Thor

En man som hette Theobald Thor,
han var en skicklig tamburmajor.
Succén han gjorde var alltid stor,
När han snurra och svängde sin kuk

Chorus:För det var en stor kuk,
lång och kraftig och tung,
från dess topp till dess rot,
var den tre, fyra fot,
och en medelstor ryggsäck till pung pung pung, pungeli pung pung pung.

En dag gick Theobald ut en stund,
att gå för sig själv i en lummig lund,
han mötte en söt liten dam med en hund,
som fick se honom svänga sin kuk.

För det var en stor……………..

Och Theobald pröva ett trick han lärt,
han släppte sin lem med en kraftig snärt,
i huvudet på hunden som avled tvärt,
när han snurra och svängde sin kuk.

Men damen hon blev helt bestört,
hon svor och skrek nåt oerhört,
så det var ingen lyckad flirt,
att snurra och svänga sin kuk

Till följd av damens arga gnäll,
han anhölls redan samma kväll,
att sitta i en ensam cell,
och snurra och svänga sin kuk

När målet kom i rätten opp,
sa åklagar´n: Det får bli ett stopp,
man får ej vifta med sin snopp,
och snurra och svänga sin kuk.

Men domar´n han var tolerant,
han sa: Själv gör jag likadant,
jag tycker att det är intressant
att snurra och svänga min kuk.

Så Theobald han släpptes fri,
och liksom domarn tycker vi,
att damer dom ska skita i,
om man snurrar och svänger sin kuk.

Chorus:För det var en stor kuk,
lång och kraftig och tung,
från dess topp till dess rot,
var den tre, fyra fot,
och en medelstor ryggsäck till pung.

Fan nu har jag missat två av dina båtutflykter Jörgen..nästa gång kommer jag med om så himlen ramlar ner. Fan vad mysigt det såg ut.
Jag fixar käket till nästa tur :)

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...