Sporthoj.com Grupp/Onsdagskörning 070718

Jag dyker upp under kvällens lopp (inte GP-lopp allså) Får se när jag kommer upp ur saltgruvan.

Vad fan är det med er homokillar egentligen? Ni verkar lite klena eller nåt :va
Här har ni möjlighet att köra hoj och umgås med 180 kilo sexmaskin(d1ce o jag) i skinnbrallor, hur fel kan det bli? :)

Hur frestande det än låter att få se dig i skinnbrallor och att låta resten av gruppen köra för sig själva en stund medan vi kör in i en avlägsen skogsdunge och har det lite trevligt, har jag varit i Täby och shoppat lite. Det var i alla fall hällregn när jag åkte hemifrån...

FYI höll jag på att köpa ett par svarta porriga skinnbrallor enbart för dig Kapten men du var ju inte där för att betala... :D

Nästa onsdag blir det körning och, för den som vill haka på, även en dricka på SLM.

Kom hem från Rhodos idag, tankad med en massa whiskey....så jag går tyvärr miste om körningen idag..men lika kul har jag och hoppas att ni hade lika kul..hehe :)

Hoppas ni får en bra tur.. Frun skulle ut å göra stan osäker så jag tar hand om lilltjompan idag. Ha de skoj!

fan kl 1720 inte en käft hade kommit jag gav ut på mitt väntande å körde hemmåt för att fylla magsäcken.

Nu ska vi leka en lek! Vad står KTM för?

Knuffa Till Macken?

Kicka Tjugo Minuter?

Usw... tills vi svimmar av skratt.
Tjaaa, den dog ju vid rödljuset vid Statoil strax utanför Roslagstull så jag knuffade den ju faktiskt till macken, väl där så kickade jag i över 20 minuter så lite rätt är det.

Tjaaa, den dog ju vid rödljuset vid Statoil strax utanför Roslagstull så jag knuffade den ju faktiskt till macken, väl där så kickade jag i över 20 minuter så lite rätt är det.

Jävla sopa!

vi försökte få tag på dig då du bara försvann! Men du behagade inte svara i telefon!!! :mad:

Åter igen tack Kapten för att du guidade oss mellan regn skurarna. Tråkigt att du fastnade på annat och inte kom till Vaxholm.
Till er andra tack för sällskapet.

Hur frestande det än låter att få se dig i skinnbrallor och att låta resten av gruppen köra för sig själva en stund medan vi kör in i en avlägsen skogsdunge och har det lite trevligt, har jag varit i Täby och shoppat lite. Det var i alla fall hällregn när jag åkte hemifrån...

FYI höll jag på att köpa ett par svarta porriga skinnbrallor enbart för dig Kapten men du var ju inte där för att betala... :D

Nästa onsdag blir det körning och, för den som vill haka på, även en dricka på SLM.

:rofl :rofl :rofl
Fy fan vad trasig du är mannen, den där kommer Jörgen att gilla :D

SLM? Suspekt klubb för skäggiga farbröder?

Eeeh.. med tanke på att samlingen var kl 18 så.. :va

:skrattaåt
Var tvungen att kolla att jag inte skrivit fel men det var nån annan som behöver öva på klockan lite.

Fy fan vad det inte är roligt med en hoj som går sönder. :mad:

Vad fan håller du på med? :mad:
Det var bättre förr i tiden när du körde skitraka, iofs luktade den övergrillad bäver vid varje stopp men den höll ju iaf.

Last edited:
Jävla sopa!

vi försökte få tag på dig då du bara försvann! Men du behagade inte svara i telefon!!! :mad:
Va, ringde du (eller ni?) också? Det missade jag isåfall. Mattias ringde när jag stod och kickade och var sur, det missade jag inte. Och jävla helvetes nill0w hade ju druckit massa öl, så han kunde inte hämta mig och hojen i feta MTM-bussen.

Kapten blåskägg, ja, japanska hojar är 12319 gånger bättre än allt annat. Så ÄR det!

Last edited:
ett gäng salta killar på vischan någonstans norr om sthlm, vi ser åtminstone j*vligt snabba ut...

oooooch en exotisk snok

-@

Bifogat

• sporthoj.jpg
    sporthoj.jpg
    103.5 KB · Visningar: 148
  • kedja.jpg
    kedja.jpg
    112.5 KB · Visningar: 93
Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...