Sporthoj.com Grupp/Onsdagskörning 070718

Raincheck...

Gillar man att köra med regnställ så är det perfekt väder. Själv tar jag b***n till Arninge och dreglar lite inne på Jula och Burnout.

Skitväder! Hade sett fram emot att få ligga näst näst sist i långsamma. :mad:

Gillar man att köra med regnställ så är det perfekt väder. Själv tar jag b***n till Arninge och dreglar lite inne på Jula och Burnout.

Skitväder! Hade sett fram emot att få ligga näst näst sist i långsamma. :mad:

de hinner torka, solen lyser redan :)

Precis nu när jag läser detta så spricker det upp och solfan gluttar fram. En titt på himmelen skvallrar dock om mer inkommande regn så sorry tjejer, ni får klara er utan mitt härliga sällskap i afton. :pannkyss

jahopp :(

nä ja tror de är någon som har dansat en regn dans förmycket idag, nu står regnet som SPÖN i backen,.

BRASSA I HELVET!!!
Helt rätt! :hihi

Jag kör en fegislösning, jag far till Barkarby och drar mot lite plastisar om det är torrt. Då har jag nära hem om det kommer ett noggrant regn. Inte så kul att tuffa hem 10 mil upp i roslagen med en hoj utan framstänka i regn :näsblod

Vi kanske syns på sveadonken sedan!

/J

Precis nu när jag läser detta så spricker det upp och solfan gluttar fram. En titt på himmelen skvallrar dock om mer inkommande regn så sorry tjejer, ni får klara er utan mitt härliga sällskap i afton. :pannkyss

Helt rätt! :hihi

Jag kör en fegislösning, jag far till Barkarby och drar mot lite plastisar om det är torrt. Då har jag nära hem om det kommer ett noggrant regn. Inte så kul att tuffa hem 10 mil upp i roslagen med en hoj utan framstänka i regn :näsblod

Vi kanske syns på sveadonken sedan!

/J

Vad fan är det med er homokillar egentligen? Ni verkar lite klena eller nåt :va
Här har ni möjlighet att köra hoj och umgås med 180 kilo sexmaskin(d1ce o jag) i skinnbrallor, hur fel kan det bli? :)

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025