du kan få sitta på pallen
-@
Då blir Jörgen sotis

Ska fixa iordning våran messerschmitt, sen ska jag också ut och bränna

dock inte den på bilden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
du kan få sitta på pallen
-@
haha jag hade ju visuell kontakt hela vägen iaf![]()
nejmen det blir nog bra sen såfort jag har nya däck. då satans ska gasa helvet! men jag medger, att tempot va riktigt bra.
![]()
Jag sa ju innan att tempot skulle räcka även för en sub5-kille![]()
De är nu Cowboy Jörgen ska säga: jag kommer upp å hälsar på med skinnväst å fransar på min HD.![]()
Då blir Jörgen sotis![]()
![]()
Ska fixa iordning våran messerschmitt, sen ska jag också ut och bränna![]()
![]()
dock inte den på bilden
Jag sa ju innan att tempot skulle räcka även för en sub5-kille![]()
Helgen ser speckad ut till bredden, men att nita kedja ska vi hinna med såvida jag inte splittat motorn. Pappa behöver hjälp att tvätta och måla sitt hus och eftersom jag lagt beslag på 75% av garageutrymmet käns det som att jag bör hjälpa till.
Vaf*n gör man inte för att bli lite lokalkändis, är man itne snyggt för man göra något heltöntigt(bara för att ni inte ska få för er något så har jag inte smetat däck över mcdonaldsparkeringen och smoggat ner byn!!)
-@
haha ja, iaf norrort.. nejmen känns som att kurvorna är snävare där, å träden närmre vägen. jag är inte alls lika hemma norrort som på södertörn, men det blir skoj, antar att jag missat en hel del norr om stan![]()
skön ryggdunk på donken btw![]()
Fick ett mail idag av en kille som jobbar SKL, han brukar plåta provskjutningar av vapen och hade därför en höghastighetskamera i bilen. Bilden är tagen en millisekund innan alla rutor blåste i bilen när hojen passerade ljudvallen![]()
Fick ett mail idag av en kille som jobbar SKL, han brukar plåta provskjutningar av vapen och hade därför en höghastighetskamera i bilen. Bilden är tagen en millisekund innan alla rutor blåste i bilen när bilen passerade ljudvallen![]()
Jag skulle blitt skitsne om ngn blåste om mig med bil på insidan i den farten![]()
Fick mess av Philips farsa, repat sig och får komma hem imorgon![]()
Jag skulle blitt skitsne om ngn blåste om mig med bil på insidan i den farten![]()
Hörru...![]()
Fick ett mail idag av en kille som jobbar SKL, han brukar plåta provskjutningar av vapen och hade därför en höghastighetskamera i bilen. Bilden är tagen en millisekund innan alla rutor blåste i bilen när hojen passerade ljudvallen![]()
Vad fan är det med bönpallskexen nuförtiden, börjar de inte bli lite väl obstinata![]()
Går bra att kaxa nu när hon fått hem stövlarna och snart har eget körkort![]()
Tur det var en höghastighetskamera!
Så man kan se nån rörelse alls!
Hade det varit en vanlig (24 bilder/s) så hade det ju sett ut som en serie identiska stillbilder all the way!![]()
KexenFinns det fler
![]()
Klart det.. Nu får man väl snart räkna med att bli stekt själv![]()
![]()
Fast inte kör ni väl ifrån mig såå mkt
![]()
![]()
![]()
du kunna njuta segerns sötma varenda onsdag![]()
Tror jag inte, åker du med Snigeln, Fille, BW o Lorden kommer du kunna njuta segerns sötma varenda onsdag![]()
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |
![]() |
Vinnarhoj från Custom Bike Show
I nästa nummer av Allt om M... |