Sporthoj.com Grupp/Onsdagskörning 070523

gflkdsbgkjsa

Bifogat

• IMG_4496.JPG
    IMG_4496.JPG
    137.1 KB · Visningar: 100
  • IMG_4504.JPG
    IMG_4504.JPG
    133.9 KB · Visningar: 95
  • IMG_4518.JPG
    IMG_4518.JPG
    103.8 KB · Visningar: 79
  • IMG_4537.JPG
    IMG_4537.JPG
    125.8 KB · Visningar: 102
  • IMG_4533.JPG
    IMG_4533.JPG
    134.3 KB · Visningar: 95
  • IMG_4529.JPG
    IMG_4529.JPG
    129.8 KB · Visningar: 81
dsfblåskäggärenmuppasdf

Bifogat

• IMG_4568.JPG
    IMG_4568.JPG
    136.8 KB · Visningar: 84
  • IMG_4573.JPG
    IMG_4573.JPG
    124.2 KB · Visningar: 70
  • IMG_4586.JPG
    IMG_4586.JPG
    118.2 KB · Visningar: 94
  • IMG_4587.JPG
    IMG_4587.JPG
    105.9 KB · Visningar: 74
  • IMG_4588.JPG
    IMG_4588.JPG
    102.4 KB · Visningar: 96
Känns rätt bra att man är naturligt bildfager så att säga.

-@

Fotogenic! :D
Får jag höra att du var inne på Svea igår utan att höra av dig så ska du dö den värsta av dödar: jag brottar ned och kittlar ihjäl dig!

Fotogenic! :D
Får jag höra att du var inne på Svea igår utan att höra av dig så ska du dö den värsta av dödar: jag brottar ned och kittlar ihjäl dig!

Mysigt!

Ne... jag tänkte på dig och hörde ditt meddelande imorse. Det är så jäkla svårt att höra mobilen när man lägger 2K7bööörnouter utanför McDonalds i norrtan ;)

Vi får kramas när jag fått drivpaketet. Har tappar lust och ork att pendla till storstan :)

-@

Last edited:
Mysigt!

Ne... jag tänkte på dig och hörde ditt meddelande imorse. Det är så jäkla svårt att höra mobilen när man lägger 2K7bööörnouter utanför McDonalds i norrtan ;)

Vi får kramas när jag fått drivpaketet. Har tappar lust och ork att pendla till storstan :)

-@
Drivpaketbyte låter nice. Mitt nitverktyg ligger sysslolöst i skåpet och ångar av åtrå.
Nitar och kedjor är en bortgömd umgängesform män emellan :hihi

Börna upp däcket för fjortisar!? :rofl Norrtan låter befriande lantligt! :hihi Vart lite burnissugen själv :gnissla

Drivpaketbyte låter nice. Mitt nitverktyg ligger sysslolöst i skåpet och ångar av åtrå.

Börna upp däcket för fjortisar!? :rofl Norrtan låter befriande lantligt! :hihi Vart lite burnissugen själv :gnissla

så jävla outlaw hemma i Norrtälje, inte en scheriff så långt ögat når...

Yepp, N:e är outlaw!
Vätö var snäppet värre fram tills bron kom (-93). Efter det kunde scheriffen dyka upp lite när som helst och man fick ingen förvarning :)

De är nu Cowboy Jörgen ska säga: jag kommer upp å hälsar på med skinnväst å fransar på min HD. :hihi

Helgen ser speckad ut till bredden, men att nita kedja ska vi hinna med såvida jag inte splittat motorn. Pappa behöver hjälp att tvätta och måla sitt hus och eftersom jag lagt beslag på 75% av garageutrymmet käns det som att jag bör hjälpa till.

Vaf*n gör man inte för att bli lite lokalkändis, är man itne snyggt för man göra något heltöntigt ;) (bara för att ni inte ska få för er något så har jag inte smetat däck över mcdonaldsparkeringen och smoggat ner byn!!)

-@

Last edited:
haha jag hade ju visuell kontakt hela vägen iaf ;) :näsblod nejmen det blir nog bra sen såfort jag har nya däck. då satans ska gasa helvet! men jag medger, att tempot va riktigt bra.

Det gick hyggligt fort, men inte dräpar-fort trots allt. Du lär steka mig på bulten vilken dag som helst ändå :) Handlar ju trots allt en hel del om lokalkännedom :tummenupp

Det gick hyggligt fort, men inte dräpar-fort trots allt. Du lär steka mig på bulten vilken dag som helst ändå :) Handlar ju trots allt en hel del om lokalkännedom :tummenupp

Och att inte bromsa ens över blinda krön...
Säger som järnmikael: Jag hade iaf visuell kontakt hela tiden sist vi körde!
:rock

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...