Nursey
Utan lem
Kapten Blåskägg skrev:2417432Ska du både baka, mutta och vara med på hela körningen???
Nu blir jag fan impad på allvar![]()
Du har inte läst hela tråden va?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kapten Blåskägg skrev:2417432Ska du både baka, mutta och vara med på hela körningen???
Lord Adrian skrev:2417370Hade jag inte jobbat hade jag fan tagit tandemcykeln dit och stekt dig..
...bla bla...Adligt dravel...bla bla...
d1ce skrev:2417446Jävlar i helvete! Jag är fri från begär, jag känner inte behovet... Jag lämnar sandlådan åt er så ni kan roa er![]()
Fan vad lös jag känner mig, ont i röven, ryggen och nacken, allt detta för den lilla... Måste sluta med sådana fjantklotningar! Nästa får bli ordentlig så det är värt följdproblemen![]()
puss!
-@
Nursey skrev:2417431Hahahaaaaahha såg det nu..jag får ont i mina magmuskler--ni är fan BÄST!!!
Liten man gör så gott han kan....d1ce skrev:2417446Jävlar i helvete! Jag är fri från begär, jag känner inte behovet... Jag lämnar sandlådan åt er så ni kan roa er![]()
Fan vad lös jag känner mig, ont i röven, ryggen och nacken, allt detta för den lilla... Måste sluta med sådana fjantklotningar! Nästa får bli ordentlig så det är värt följdproblemen![]()
puss!
-@
Lord Adrian skrev:2417388Å när du utfodrat knogsläparna utanför Donken kommer du bort och fikar med mig på jobbet?billigt försök att lura till sig lite nymuttade Nursey bakverk
Nursey skrev:2417404Hahahahah...jo hur tror du annars han kom igenom kaptensutbildningen?
"Kapten-ism for dummies" var jättepoppis
![]()
Kapten Blåskägg skrev:2417451Ta vilket jävla fordon du vill, jag ska läxa upp dig.....med skjuts så att det svider extra skönt![]()
d1ce skrev:2417411Anser du dig ha stekt mig? Isf vill jag ha en fet repris
-@
Nursey skrev:2417379Ahahaha...touché..nu kommer han att kalla dig luuuuuder
(vi MÅSTE köpa en synonymbok åt honom i julklapp)
![]()
Snail_shell skrev:2417453Så pojken tror att han blivit vuxen nu..
Kan uppföra sig.. och vara social..
Det lär vi snart ha fått ur dig..![]()
Valrog skrev:2417416:corn Och NU tar vi fram finölen......
Kapten Blåskägg skrev:2417459MVG och VG i samtliga ämnen på Krigshögskolan![]()
Ja vad ska man säga...Lord Adrian skrev:2417465Om du lovar att hålla ollningsreflexen under kontroll kan du få åka med bakpå tandemhojen så du får ett hum om hur bogan skall tas. Du behöver inte ens trampa...![]()
Nursey skrev:2417441Du har inte läst hela tråden va?*tar skydd från ollkavalkaden som väntar*
Bara EN ju..Kapten Blåskägg skrev:2417470Kan du inte försöka vila levern lite nu ett tag?![]()
Ullis skrev:2417467Efter ett par pavor rötjut & x-antal GT för Kapten, så blir nog bara en länk bra![]()
http://www.synonymer.se/?query=luder
Snail_shell skrev:2417447
Om det kommer stå en grill på donken på Onsdag så kan man ju inte åka hoj..![]()
Valrog skrev:2417457Liten man gör så gott han kan....
Snail_shell skrev:2417472Men där behövde du väl inte läsa???
Dom skrek väl bara ut allt du skulle lära dig..![]()
( Vilket borde ha gått rätt fort.. )
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT