Kapten Blåskägg
Ny medlem
Lord Adrian skrev:2417305Sa mannen som kom FEM minuter efter oss andra upp till Statoilkorset...![]()
Menar du in onsdags eller? Jag var ju kökarl för helvete
Jaja, på ons ska vi köra Bogan och då får du smaka käppen igen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lord Adrian skrev:2417305Sa mannen som kom FEM minuter efter oss andra upp till Statoilkorset...![]()

Lord Adrian skrev:2417311Du känner min fru, hör jag...![]()
Kapten Blåskägg skrev:2417332Menar du in onsdags eller? Jag var ju kökarl för helvete![]()
Jaja, på ons ska vi köra Bogan och då får du smaka käppen igen![]()

Nursey skrev:2417356Vilken tur att ingen läser denna tråden...för då skulle dom ju tro att det var en stekartävling
![]()
Jag kommer att steka er alla på Donken med kakor![]()
Kapten Blåskägg skrev:2417332Menar du in onsdags eller? Jag var ju kökarl för helvete![]()
Jaja, på ons ska vi köra Bogan och då får du smaka käppen igen![]()

Snail_shell skrev:2417365Skaru ta med dig en grill??![]()
Jösses kvinna!!
har du missat vilken risk du utsätter dig för..![]()
Å andra sidan!!
Då kanske vi får ha hojarna för oss själva..![]()

Det är bara peptalk till onsdagen..scud skrev:2417373Men för i helvete.. Det är dött i tråden hela kvällen, jag som grinade och bölade efter nån att åka med..
Nu vaknar ni till och det skrivs som aldrig förr (inte sen förra onsdagstråden iallafall)
Nursey skrev:2417356Vilken tur att ingen läser denna tråden...för då skulle dom ju tro att det var en stekartävling
![]()
Jag kommer att steka er alla på Donken med kakor![]()
Snail_shell skrev:2417365
Å andra sidan!!
Då kanske vi får ha hojarna för oss själva..![]()
Nursey skrev:2417379Ahahaha...touché..nu kommer han att kalla dig luuuuuder
(vi MÅSTE köpa en synonymbok åt honom i julklapp)
![]()
Nursey skrev:2417379Ahahaha...touché..nu kommer han att kalla dig luuuuuder
(vi MÅSTE köpa en synonymbok åt honom i julklapp)
![]()
Lord Adrian skrev:2417399Visste inte att såna fanns som "ljudbok"???![]()
Lord Adrian skrev:2417399Visste inte att såna fanns som "ljudbok"???![]()

Kapten Blåskägg skrev:2416290När jag stekt alla mina närmsta vänner här på SH då förnedringen är större att bli stekt av en goretexbralla.
Ja, och det är ju inte så många kvar att steka så det börjar bli hög tid att kolla efter skinnställ![]()
Nursey skrev:2417404Hahahahah...jo hur tror du annars han kom igenom grundis?
![]()
Lord Adrian skrev:2417417Jag har från säker källa att hans slutbetyg delades ut endast pga hot om rektorsollning...![]()
Lord Adrian skrev:2417370Hade jag inte jobbat hade jag fan tagit tandemcykeln dit och stekt dig..
Jag börjar nästan bli lite orolig över din mentala hälsa, ditt storhetsvansinne börjar ta sig rent fåniga proportioner nu...Jag menar, JAG må vara trasig, men på den metala hälsans MotoGP-bana ligger jag bara och sladdar på curbsen medans Du har plöjt en fåra tvärs genom bollhavet och halvvägs upp på läktaren..![]()
............ehh, var fick jag luft ifrån Lord Adrian skrev:2417370Hade jag inte jobbat hade jag fan tagit tandemcykeln dit och stekt dig..
Jag börjar nästan bli lite orolig över din mentala hälsa, ditt storhetsvansinne börjar ta sig rent fåniga proportioner nu...Jag menar, JAG må vara trasig, men på den metala hälsans MotoGP-bana ligger jag bara och sladdar på curbsen medans Du har plöjt en fåra tvärs genom bollhavet och halvvägs upp på läktaren..![]()
![]()
Jag kommer att steka er alla på Donken med muttade kakor![]()

|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |